Wat kan je nu doen op een bus, lastig zeg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Njen schreef:Oh zo'n nuttige dingen, die hij echt kan gebruiken. Da's wel lastig want ik weet niet wat ie nog kan gebruiken en wat ie al heeft... Dat weet jij toch zelf echt wel beter.Ow dat is moeilijk, volgens mij gaan ze vooral met zijn 4-en zitten dollen in die bus... En jah, ik weet niet eens of hij misselijk word van lezen, als hij leest zijn het vooral tijdschriften en hij vind auto's enz boeiendMuziek downloaden is niks, hij heeft een mp3 met heel weinig geheugen en ik wil graag wat nuttige dingen, omdat hij niet zoveel geld meer heeft en dus zoveel mogelijk voor in de vakantie moet overhouden.
Nele18 schreef:Hoi hoi, ideaal dit topic!![]()
Volgende week vrijdag wordt een vriend van mij 26. Wij willen graag met een hele groep met iets "unieks" of "origineels" afkomen. Mag om te lachen zijn![]()
Hijzelf is nogal in de ban van koeien, moest je dat op idees brengen, andere dingen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Het belangrijkste is dat we eens goed kunnen lachen
Laura24 schreef:Aankomende zondag zijn mijn vriend en ik 3 maanden samen (het voelt als veeeeeeeel langer). We gaan die dag samen naar Tarzan, dat is zijn cadeautje aan mij. Nu wil ik ook iets leuks voor hem kopen of organiseren, maar ik ben niet zo origineel wat cadeautjes betreft. Ik dacht het meeste aan een dagje weg of iets dergelijks, maar ik weet niet zo goed wat... Wie heeft hét briljante idee?
ciska_sando schreef:ik heb al écht een geweldig cadeau gevonden voor haar, gewoonweg echt iets voor jill:P ze zit hier ook op bokt dus ik zeg het pas als ze het al heeft haha