[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:48

Anderhalve dag reizen is natuurlijk wel lang, je zou ook iets moeten kunnen vinden dat hij op de bus kan gebruiken.
Wat kan je nu doen op een bus, lastig zeg. Nagelbijten / Gniffelen Lezen? Maar dan moet ie d'r wel van houden. Wat zijn zijn hobby's? Kan je misschien in die trant een boekje of tijdschrift zoeken. En ook mag ie er dan niet ziek van worden want ik wordt bv. wel heel erg misselijk van lezen. Of je kan hem ook zo'n 'cadeaukaartje' geven waarmee hij nog muziek kan downloaden, kan ie dan beluisteren. Dit ([LZP] Lange autorit) topic gaat over wat te doen in de auto, misschien kan je daar wel iets van halen. Lachen
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 10-07-08 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Umeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:49

Hoi hoi, ideaal dit topic! Haha!

Volgende week vrijdag wordt een vriend van mij 26. Wij willen graag met een hele groep met iets "unieks" of "origineels" afkomen. Mag om te lachen zijn Knipoog

Hijzelf is nogal in de ban van koeien, moest je dat op idees brengen, andere dingen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Het belangrijkste is dat we eens goed kunnen lachen Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:53

Ow dat is moeilijk, volgens mij gaan ze vooral met zijn 4-en zitten dollen in die bus... En jah, ik weet niet eens of hij misselijk word van lezen, als hij leest zijn het vooral tijdschriften en hij vind auto's enz boeiend Clown Muziek downloaden is niks, hij heeft een mp3 met heel weinig geheugen en ik wil graag wat nuttige dingen, omdat hij niet zoveel geld meer heeft en dus zoveel mogelijk voor in de vakantie moet overhouden.

Nele18, zo'n opblaaskoe? Clown

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:00

@ janinetjjj: Goh iets persoonlijks kan vanalles zijn. Een leuk tekstje, gedichtje, of een fotocollage. Of -album.
Voor mijn beste vriendin had ik dit jaar een fotoalbum van de hema gemaakt (het kost je wel heel veel tijd, dat zweer ik je) en in een mooie tas (van esprit, groen met witte bolletjes en nog wat gepersonaliseerd met stoffen bloemetjes van de hema) gedaan. Ze was er blij mee. Lachen

@ AprilSchat: Wat altijd grappig is zijn moppenboeken over mannen/jongens. Was ooit eens een van de cadeautjes die ik samen met een vriendin voor een andere vriendin had gekocht, ze was er heel blij mee. Maar het waren dan ook erg goede moppen want dat is ook nog wat natuurlijk. Ja

Zeepjes, badpareltjes, verzorgingsproducten vinden veel meisjes ook altijd leuk om te krijgen.

@ Nele18: Pfoe dat is wel moeilijk, iets origineel en dan nog grappig. Ben ik niet zo goed in om iets grappig te bedenken. Nagelbijten / Gniffelen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 17:02

Njen schreef:
Ow dat is moeilijk, volgens mij gaan ze vooral met zijn 4-en zitten dollen in die bus... En jah, ik weet niet eens of hij misselijk word van lezen, als hij leest zijn het vooral tijdschriften en hij vind auto's enz boeiend Clown Muziek downloaden is niks, hij heeft een mp3 met heel weinig geheugen en ik wil graag wat nuttige dingen, omdat hij niet zoveel geld meer heeft en dus zoveel mogelijk voor in de vakantie moet overhouden.
Oh zo'n nuttige dingen, die hij echt kan gebruiken. Da's wel lastig want ik weet niet wat ie nog kan gebruiken en wat ie al heeft... Dat weet jij toch zelf echt wel beter. Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 18:14

Ik weet het dus ook echt niet eigenlijk Clown Leuke dingen mogen trouwens ook best hoor, maar iets nuttigs kan ie ookwel gebruiken denk ik Tong uitsteken

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 08:29

Aankomende zondag zijn mijn vriend en ik 3 maanden samen (het voelt als veeeeeeeel langer Clown ). We gaan die dag samen naar Tarzan, dat is zijn cadeautje aan mij. Nu wil ik ook iets leuks voor hem kopen of organiseren, maar ik ben niet zo origineel wat cadeautjes betreft. Ik dacht het meeste aan een dagje weg of iets dergelijks, maar ik weet niet zo goed wat... Wie heeft hét briljante idee?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:33

Nele18 schreef:
Hoi hoi, ideaal dit topic! Haha!

Volgende week vrijdag wordt een vriend van mij 26. Wij willen graag met een hele groep met iets "unieks" of "origineels" afkomen. Mag om te lachen zijn Knipoog

Hijzelf is nogal in de ban van koeien, moest je dat op idees brengen, andere dingen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Het belangrijkste is dat we eens goed kunnen lachen Clown

Je kan toch tegenwoordig overal van die 3 uur durende 'cursus' Koeknuffelen doen Tong uitsteken

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:06

Jaja, mijn vader wordt 17 juli alweer een jaartje ouder! Haha!
Alleen het probleem is: wat moet ik nou toch voor z'n verjaardag kopen? Scheve mond
Hij vind niks leuk, hij draagt nooit parfum enzo.

Dus misschien kunnen jullie mij helpen? Lachen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:09

Laura24 schreef:
Aankomende zondag zijn mijn vriend en ik 3 maanden samen (het voelt als veeeeeeeel langer Clown ). We gaan die dag samen naar Tarzan, dat is zijn cadeautje aan mij. Nu wil ik ook iets leuks voor hem kopen of organiseren, maar ik ben niet zo origineel wat cadeautjes betreft. Ik dacht het meeste aan een dagje weg of iets dergelijks, maar ik weet niet zo goed wat... Wie heeft hét briljante idee?

Dagje weg is altijd leuk?
Naar strand en lekker uiteten ofzo?

Of vriendje verrassen met lekkere massage *LOL*

Rachel_: Heeft je vader hobby's of wat is zijn favoriete muziek?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:11

Ik ben trouwens op zoek naar iets leuks voor twee jarige vriendinnen.
Mag ongeveer 10 euro zijn en niet paard gerelateerd.
Ik zat zelf te denken aan tasje met make-upjes/verzorgingsproducten/sieraadjes.

Iemand origineel ideetje?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:13

Origineel niet, maar wat jij zegt is idd wel leuk. Tenminste ik zou het wel graag krijgen. Ja Leuk tasje kopen, niet te groot en daar een heleboel leuke kleine spulletjes in stoppen.

Het is leuker als je het tasje zelf koopt en zelf vult dan dat je iets 'voorgemaakt' koopt. Lachen

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:08

mijn beste vriendin is deze dinsdag jarig.. en heb nog niet iets leuks gezien.. het is namelijk absoluut geen sieraden/make-up mens. ik heb geld genoeg voor iets leuks origineels, kan het dus alleen niet bedenken. aub help mij.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:56

ik heb al écht een geweldig cadeau gevonden voor haar, gewoonweg echt iets voor jill:P ze zit hier ook op bokt dus ik zeg het pas als ze het al heeft haha

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 20:30

Mijn opa wordt morgen 70 jaar en ik weet nog steeds niet echt wat leuks.Hij heeft eigenlijk alles al.Ik wilde eerst een tekening maken maar dat gaat niet lukken.Heeft iemand misschien een knutselidee ofzo?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:33

ciska_sando schreef:
ik heb al écht een geweldig cadeau gevonden voor haar, gewoonweg echt iets voor jill:P ze zit hier ook op bokt dus ik zeg het pas als ze het al heeft haha

Je zit nu naast me, ZONDER CADEAU Huilen van het lachen
Komt het een dag later, verdomme. Ik ben echt nieuwschierig!! xD

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:20

lavien, bij de jamin hebben ze echt hele leuke kadoverpakkingen, mijn opa en oma waren dol op chocolaatjes, hadde toen een hele grote schaal met allemaal soorten chocholaatjes erop gelegd!

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:25

Als je voor jezelf geen leuk cadeau weet om te vragen voor je verjaardag.. Ik krijg een jaarabonnement op de glamour, voor 25 of 30 euro! En dan krijg je er ook nog een tas/geurtje bij.. Ik vind het zelf een heel leuk cadeau dus misschien een tip! Lachen

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:20

een abbo op een blad is idd errug leuk (vooral die fashion stuff Haha! )
ik heb op mijn eigen lijstje (ben pas in november jarig Tong uitsteken ) een badstof badjas, sloffen (pantoffels voor degene die dat niet snappen Tong uitsteken ) zoiets is ook wel leuk om te geven, dus iets wat ze in het dagelijks leven gebruiken (een mok met een foto erop is ook leuk) nieuw bedovertrek whatever Clown

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:00

ik had voor mn beste vriendin haar 15e verjaardag een paragliding sprong. kan je voor iedereen kopen, is namelijk ongeacht leeftijd en gewicht. kosste 50 euro, nou voor 50 euro een geweldige ervaring Haha!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 19:34

Ik heb nog een leuk ideetje voor iedereen. Bij de Bruna hebben ze 'Bladcadeau'. Dit wil zeggen dat je voor 15,- 25,- of 50,- een abbonnement koopt op een tijdschrift naar keuze. Je ziet dan in het cadeautje zelf staan hoeveel nummers je krijgt van het tijdschrift dat je uit kiest.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:54

@ Plutolover nog misschien een idee om voor je ouders met hun 25e huwelijk een bruidsuite te boeken in een hotel? Lijkt mij wel een origineel cadeau Ja
Al is dat misschien erg duur heb geen idee wat de kosten zijn.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:59

ik en mijn vriend willen graag samen een cadeautje kopen voor het dochtertje van zijn zus die aankomende zondag 1 jaar word.
Iemand leuke, originele ideën?

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:09

Wat kopen voor een jongen die je leuk vind maar hij weet het niet? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:23

Dinsdag word mijn '' vriend '' 19 en dan wil ik dus wat leuks kopen , ik weet echt niet wat .
Hij houd heel erg van motors / scooters die maar al te hard gaan , en toen ik vroeg wat hij wou hebben was het antwoord toch ook echt iets omtrend een motor .
Nou dat gaat niet lukken natuurlijk maar weet iemand anders wat leuks ?
Ik dacht aan schoenen ofzo .. nikies , of misschien iets met motors of scooters maar ik zou niet weten wat .