Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:54

Wat fijn om weer een update van je te horen, alleen wat ee verdrietig nieuws van je lieve puppie...veel sterkte, sneu hoor. Als het goed is ben je nu weer in het AMC, op naar de volgende ronde..meissie, houd je sterk he, toitoitoi.

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:13

Jeetje Yellowfish het zit je ook niet mee he Ach gut
Wat ontzettend vervelend voor je.. maar kop op, geef niet op! Je kunt het!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 12:05

Yellowfish schreef:
Nou, de punctie gisteren is goed gegaan, de chemo ook.. de chemo vandaag ook, maar toch zit ik er even flink doorheen.

Het puppy, Kahlúa, werd namelijk een aantal dagen geleden ziek. Wij naar de dierenarts uiteraard, 'iets verkeerds gegeten', wij weer naar huis maar het ging enkel bergafwaarts dus wij naar een andere dierenarts en toen bleek dat hij besmet was met Parvo. Hij is toen daar gebleven, heeft antibiotica gekregen en is aan het infuus gelegd maar helaas bleef het slechter gaan. Zo slecht dat we hem deze middag in hebben moeten laten slapen..

Ahw wat ongelooflijk sneu, 't was zo'n leuk beestje Boos! Kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit op zo'n moment. Ach gut

Wel fijn dat de punctie en chemo goed zijn gegaan, dat is tenminste positief. Kop op Romaan. Kusje

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 21:32

He zeg, had je een leuke pup om je wat af te leiden gebeurt er zoiets. Sterkte Yellowfish! Ach gut

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:41

Ahhh Yellowfish wat zielig Ach gut Net niet wat je erbij moet/kan hebben Ach gut

Wel fijn dat de punctie en chemo's goed zijn gegaan!!!
Kop op meis, je kan het!!!!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 00:54

Ook dat nog, sterkte met het verlies van je pup Ach gut

Kop op!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:43

wat zielig van je pup, je hebt het al niet makkelijk en dan dat er ook nog eens bij. *hele dikke knuf*

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 13:29

Yellowfish schreef:
Nou, de punctie gisteren is goed gegaan, de chemo ook.. de chemo vandaag ook, maar toch zit ik er even flink doorheen.

Het puppy, Kahlúa, werd namelijk een aantal dagen geleden ziek. Wij naar de dierenarts uiteraard, 'iets verkeerds gegeten', wij weer naar huis maar het ging enkel bergafwaarts dus wij naar een andere dierenarts en toen bleek dat hij besmet was met Parvo. Hij is toen daar gebleven, heeft antibiotica gekregen en is aan het infuus gelegd maar helaas bleef het slechter gaan. Zo slecht dat we hem deze middag in hebben moeten laten slapen..

Verdrietig

Fijn dat de punctie en de chemo zijn goedgegaan maar wat vreselijk sneu van Kahlúa.
Hoe kon hij besmet raken? Had hij de entingen niet gehad?
Sterkte.

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 19:08

Wat rot van je pupje zeg!! Ach gut Veel sterkte ermee en zet hem op meid, jij komt er wel!!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:29

Oh Romaan, wat erg van je puppie..
Sterkte met alles!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 15:22

@ Ranna ; Een pup krijgt zijn laatste enting pas met 12 weken, die laatste werkt pas met 13 weken. Pas daarna is er dus minder kans op besmetting, maar zelfs een volwassen hond kan nog besmet raken met Parvo Lachen zoals op de vorige bladzijde ook al werd genoemd mag een pup onder de 13 weken niet op straat komen in verband met Parvo, en dit hadden wij dan ook netjes niet gedaan. Helaas kun je het nooit helemaal voorkomen, dat blijkt maar weer..

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:25

Ahw, arme pup.
Dat er ook nog eens bij..!
Sterkte Ach gut

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:54

jeetje, wat balen van je pup Romaan! Erg sneu, ook voor t beestje, dat is wel een tegenvaller Ach gut
maar fijn dat het verder wel relatief goed gaat meid.. !

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:34

Qua update over mezelf kan ik verder trouwens weinig melden.. afgelopen donderdag t/m zondag heb ik weer chemo's gehad. Ik moet nu morgen bloed laten prikken en aan de hand van de uitslag daarvan mag ik wel of niet donderdag weer beginnen aan 4 dagen chemo Lachen

Ik voel me op het moment goed Ja de laatste 2 dagen van de '4 dagen chemo' (dus de zaterdag en de zondag) zijn zwaar, in de loop van de middag ga ik me echt veel minder goed voelen, maar ik heb afgelopen nacht erg goed geslapen dus ik ben weer wat meer uitgerust en ik heb vanmorgen natuurlijk geen chemo gehad dus ik verwacht dat ik me vandaag wel oké blijf voelen. Wel merk ik dat ik nogsteeds heel veel slaap nodig heb, maar dat hoort erbij (hoewel ik het niet kan uitstaan dat ik niet kan doen wat ik wil, op het moment dat ik het wel, zoals eventjes langs een buurvriendinnetje of wat huiswerk maken, of zelfs doodgewoon douchen, maargoed)

Zoals er in het begin al gezegd werd; ik moet proberen me niet tegen bijwerkingen als de vermoeidheid te verzetten, mijn lichaam geeft aan de rust nodig te hebben dus wie ben ik dan om die rust niet te nemen? maar moeilijk vind ik het wel.

Gisterochtend ben ik even langs mijn pony geweest, en het blijft toch iedere keer echt heerlijk om even met haar te kunnen kroelen Lovers !

Liefs!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:37

fijn dat je dan je pony hebt he!!!
Ja vermoeidheid is heel vervelend maar is geen medicatie voor... Hopelijk hoef je donderdag niet weer te beginnen aan 4 chemo's

Sterkte ermee!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:38

Fijn meid dat je je eigen goed voelt , sta er elke keer weer van te kijken hoe sterk jij bent heb er echt enorm veel bewondering voor.
Heerlijk he even naar je paardje even je gedachten verzetten Haha!

Vind het heel erg van jullie pup Boos!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 18:10

@ irene85 ; die chemo's moet ik evengoed, het is alleen de vraag of mijn lichaam alweer voldoende hersteld is om ze donderdag weer te krijgen Lachen Ja

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 18:14

Sterkte dan aankomende week yellowfish

edit; foutje in je naam

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:52

Pff Romaan, wat rot van je pup zeg!
Wij hebben er ook 2 gehad die er beiden mee besmet waren, al lang geleden, je doet er inderdaad niets aan..

Veel sterkte weer met alles!

Imaginary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:10

Wat vervelend van je pup zeg, arm ding !
Fijn dat het verder wel redelijk gaat. Lachen

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:23

Wat fijn dat het iets beter met je gaat.
En wat balen van je pup dat je dat er ook nog bij moet krijgen.
Maar jullie hebben de juiste beslissing gemaakt des ondanks veel sterkte met alles

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 14:31

Wat rot van je pup...
Maar wat fijn dat je je paardje hebt, daar put je vast troost uit. Ik kreeg een beetje een brok in mn keel dat ik dat stukje las.
Heel veel sterkte met de aankomende chemo's, en idd neem vooral je rust, dat heeft je lichaam nodig.
Ach gut

Danah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:40

Arme puppie,, echt rot voor je...
Sterkte met je chemo´s en al het andere wat misschien even tegenzit!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 17:36

Yellowfish schreef:
@ Ranna ; Een pup krijgt zijn laatste enting pas met 12 weken, die laatste werkt pas met 13 weken. Pas daarna is er dus minder kans op besmetting, maar zelfs een volwassen hond kan nog besmet raken met Parvo Lachen zoals op de vorige bladzijde ook al werd genoemd mag een pup onder de 13 weken niet op straat komen in verband met Parvo, en dit hadden wij dan ook netjes niet gedaan. Helaas kun je het nooit helemaal voorkomen, dat blijkt maar weer..

Schnap ut Knipoog
Het is alweer een paar jaar terug dat onze hond zo klein was en al die spuiten moest hebben dus weet niet meer hoe het gaat.
Niettemin erg sneu.

Heb je inmiddels al iemand gevonden om je paardje te knuffen als jij het niet kunt?
Misschien heb ik ergens overheen gelezen - sorry dan.

Die kleine dingen doen, je staat er normaal gesproken niet bij stil, maar wat zijn het toch eigenlijk zegeningen.
Hoeveel chemo's enzo moet je nu nog?
Sterkte meis, met al die behandelingen en het je ziek voelen van dat spul.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:27

Meis, wat een pech met je pup! Ongelooflijk naar zeg...

Verder wens ik je alle sterkte & kracht van de wereld toe...
ik blijf dit topic volgen en leef met je mee, ook al ken ik je niet 'in het echt' Lachen !