isabelle schreef:RK wat jij allemaal uitschreeuwd moet je helemaal zelf weten meid, ik ben nog geen enkele keer woest geweest op je!
ik heb geen enkele keer gezegd dat jij geen liefde voor je dieren kent, geloof me, naar aanleiding van dit topic is volgens mijn iedereen al overtuigd dat je liefde voor je dieren diep gaat anders liep je niet het hele discussietopic mee en had je allang op pagina 12 afgehaakt!
als je het dan zo met nathalie eens bent dan ben je het ook eens dat het niet vergelijkbaar is want dat schreef ze toch wel letterlijk!
volgens mijn schreeuw ik dat nu al 23 paginas lang dus ....
maar je zin over het is te hopen dat je betere kids afleverd dan dat jezelf bent? meid, ik zou 4 keer harder denken voor ik zoiets schreef, pas op je kwetst er me niet mee en ik ben er helemaal niet boos om want ik begrijp heel goed je frustraties, jij denkt vast van, die ongelovige bitch van isabelle die blijft maar hakken, naar mijn mening blijf ik niet hakken, ik bleef gewoon zeggen dat jij evenveel van jouw diertjes kan houden als ik van mijn kinderen maar dathet niet vergelijkbaar is!
voor mijn hoef je absoluut geen ban te hebben want ik zou nog alles doen om je terug op bokt te hebben dus laten we aardig blijven voor elkaar ok?
het is overduidellijk dat jouw diertjes evenveel betekenen voor jouw als mijn kinderen voor mijn maar ik hoop dat je ook 1 ding kan toegeven, en dat is dat dit niet voor iedereen opgaat en ik ben blij voor jouw diertjes dat het zo megegoed hebben met zo een baasje - mamsie als jij!
gaan we nu handjes schudden?
mijn hand reik ik uit!
Ik doelde bij het stukje van natalie eigenlijk op dit stuk, ja ik had het eerder meoten quoten
Citaat:
En ik vind ook dat je niet kan oordelen voor iemand anders of ze voor hun dier zouden sterven... Dat kan je niet, omdat je niet in hun schoenen staat en hun liefde niet voelt en dus niet kan kennen.
Liefde is bij mij liefde
Bij mij is het dus wel hetzelfde (lees de nadruk op mij)
Dat het voor anderen niet zo is, daar kan ik goed meeleven, geen probleem mee.
maar waarom niet geloven als ik (en andere) zeggen dat hun liefde voor hun dieren net zo diep gaat als voor een kind
Ik ken mijn gevoel erg goed, ik heb in mijn jonge jaartjes veel meegemaakt (wat ik niet hier neerzet), dat ik wel weet wat ik voor iets voel.
Waarom zou ik dan een blok voor mijn kop hebben, waarom zou ik liegen als ik zeg dat ik voor mijn dieren door het vuur zou gaan (letterlijk)?
Ik geef me helemaal bloot over mijn gevoel en word daarop letterlijk op mijn ziel getrapt omdat ik open en eerlijk ben 
Ja dan druk je bij mij op het knopje furieus worden
Maar daarintegen vind ik je laatste berichtje echt super
En reik dan ook met volle overgave mijn hand ook naar jou uit
Want het is te zot voor woorden om hierover te bekvechten.
Maar ik hoop wel dat je kunt begrijpen dat er mensen zijn, die door diverse redenen zover in hun liefde voor een dier gaan, dat het idd voor andere misschien raar is of niet kan, maar dat het voor hen wel echt zo is?