Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 19:50

MarlindeRooz schreef:
Sterkte en beterschap Denise! :(:)

——-

Ik slaap al tijden heel slecht. Ik ben op “vakantie” in zo’n crappy vakantiehuisje. Heb voor het eerst in tijden goed geslapen. En dat terwijl ik normaal op nieuwe plekken heel slecht slaap.

De oplossing:
[ Afbeelding ]

_O-
Ik ga even een plank bestellen en een dun matras hoor.

Heb jij in je huis niet last van een waterader/aardstraal?
Daar kan je ook enorm slecht van slapen.
Op zich geloof ik daar ook niet zo heel erg in maar toch al meermaals "gezien" dat het wel degelijk iets kan doen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 19:56

Bellatrix schreef:
Mijn lekkage is gisteren opgelost. :D Of iig, zo lijkt het. Als het over een half jaar nog niet gelekt heeft ben ik overtuigd.

Weet je nu waar de lekkage vandaan kwam?
Ik hoop ook voor je dat het nu klaar is :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 19:57

Little_Gift schreef:
Nou dat hard hoofd heeft anders wel je leven gered gisteren := sorry misplaatst grapje :')

Gewoon de dierenarts afwachten, meer kun je nu toch nog niet doen en jij moet rusten ipv zorgen maken.

Ik wilde die grap zelf niet maken :')
Er komt nog steeds grond uit mijn neus. Heb echt geen idee hoe ik gevallen ben heel mijn mond zat vol zand :+

Ah het leed dat zomervakanties heet. Ik gun het iedereen, maar het is wel lastig als je met dingen kampt :(:)

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 20:09

Mijn fysio zorgt gelukkig voor vervanging als ze weg gaat. Kan echt geen week zonder, wordt al afzien dat het 1 keer wordt ipv 2 of 3. Laat staan 3 weken niks :=

Denise, dat is gewoon knap :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 20:37

chanicha schreef:
Bellatrix schreef:
Mijn lekkage is gisteren opgelost. :D Of iig, zo lijkt het. Als het over een half jaar nog niet gelekt heeft ben ik overtuigd.

Weet je nu waar de lekkage vandaan kwam?
Ik hoop ook voor je dat het nu klaar is :j

Er zaten twee scheuren. Die zijn geplakt en nu lekt het niet meer.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 20:42

Mijn dochter die in een “er zit een monster onder mijn bed” fase zit.

Oh en fijn een mini voor de deur waar het alarm van af gaat maar niemand die hem uit komt zetten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:26

MyWishMax schreef:
Mijn fysio zorgt gelukkig voor vervanging als ze weg gaat. Kan echt geen week zonder, wordt al afzien dat het 1 keer wordt ipv 2 of 3. Laat staan 3 weken niks :=

Denise, dat is gewoon knap :')

Ik kom er sinds kort om de week, en daar voor was het iedere week.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 21:34

Ja, ik ga nooit meer af kunnen bouwen. Met 2 keer per week heb ik geen enkele dagen geen pijn, maar net genoeg dagen behapbaar voordat het weer te beperkende wordt. En dat al jarenlang. Om het beter te krijgen nog zou ik nog vaker moeten, maar dat is gewoon niet te doen qua afspraken en tijd. Mijn 1e keer fysio was toen ik 6 was, maar toen probeerden we nog telkens af te bouwen. :') Sinds we daarmee gestopt zijn ga ik minder hard achteruit.

Maar ik ga dus niet 'akkoord' met gewoon vakantie zonder vervanging. En gelukkig willen de fysio dat ook niet. Die baalt al dat het door ziekte en vertrek maar 1 keer kan.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:32

denisesilver schreef:
Ik wilde die grap zelf niet maken :')
Er komt nog steeds grond uit mijn neus. Heb echt geen idee hoe ik gevallen ben heel mijn mond zat vol zand :+

Ingeademd toen je gezicht in het zand lag? :Y) geen aanrader, maar niet het ergste van je problemen geloof ik.
Ik heb dat een keer door mijn neus gedaan, had er ook nog eens een keiharde bloedneus door en heb een halve week zand uitgesnoten :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:42

denisesilver schreef:
Bedankt nog voor de beterschapswensen.

Sighislief, sterkte hopelijk heb je baat bij de fysio.

Net even langs stal gestrompeld en ik vrees dat ik de oorzaak van de uitspatting van mijn paard heb gevonden. Voordeel, ze hoeft waarschijnlijk niet helemaal op de foto. Nadeel, ik vrees dat ze letsel heeft aan haar linker heup(been), en ik ben bang dat het ernstig is. Niet te veel om gaan malen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Oef sterkte.

Mijn broertje zondag weer een berichtje gestuurd dat het echt niet goed gaat met mijn rug. Betreffende boodschappen voor mijn oom.

Weer geen enkele reactie. Dus ik ga donderdag maar weer boodschappen halen. Kan moeilijk mijn oom laten zitten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 22:52

MyWishMax schreef:
Ja, ik ga nooit meer af kunnen bouwen. Met 2 keer per week heb ik geen enkele dagen geen pijn, maar net genoeg dagen behapbaar voordat het weer te beperkende wordt. En dat al jarenlang. Om het beter te krijgen nog zou ik nog vaker moeten, maar dat is gewoon niet te doen qua afspraken en tijd. Mijn 1e keer fysio was toen ik 6 was, maar toen probeerden we nog telkens af te bouwen. :') Sinds we daarmee gestopt zijn ga ik minder hard achteruit.

Maar ik ga dus niet 'akkoord' met gewoon vakantie zonder vervanging. En gelukkig willen de fysio dat ook niet. Die baalt al dat het door ziekte en vertrek maar 1 keer kan.

In het begin had ik ook wel eens andere fysiotherapeuten maar die moest ik altijd uitleggen dat ik had,
en vaak heb ik ook echt gedacht heb jij dan mijn dossier niet gelezen?

Heb vaak het gevoel gehad dat ik dan voor heel iets anders werd behandeld dan waar ik voor kwam.
En heb ook al een paar keer gehad dat hij 2 afspraken had gepland op 1 tijd.

Ik werd dan verplaatst naar iemand anders, en ik kom er nooit goed uit.
Zo heb ik laatst (aantal maanden geleden) dat ik na een behandeling bij iemand anders 1,5/2 weken echt pijn had en het werd niet minder.

En dan ook nog te horen krijgen voor een week later, dat de fysio waar ik altijd kwam/kom ziek was.
Daar kan je natuurlijk niks aan doen, maar dan voel je ook zwaar %$#@ als dat gebeurt dan mag je pas na 2 weken weer komen.

We hebben hier en daar ook wel besloten dat ik dus niet naar iemand anders ga van zijn collega's..
En als ik pijn ga krijgen, moet ik mij maar afmelden/ziekmelden bij de Zorgboerderij en aan de zwaardere pijn medicatie die ik heb liggen.
Jammer dan.

En mijn huidige fysiotherapeut is de eigenaar van de praktijk.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 00:08

Heerlijk dagje gewerkt en daarna nog heerlijk de Efteling in geweest. Kom thuis, STINKEN! was de hond ziek geworden.... En de robotstofzuiger is erdoorheen gereden. :r :evaw:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 00:40

Mijn zus die de deur niet open doet, omdat ik het niet netjes vraag.

Ik heb meer dan 30 minuten buiten gestaan, poorten weer van de haak moeten halen omdat zij mij gewoon wilt pesten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 01:31

Wat een kinderachtig gedrag, Forolijstje

Ik word net ineens zo misselijk wakker. Nasleep vannde medicatie en misschien van de pijnstilling die ik vandaag heb genomen. Maar even een Rennie erin gedaan

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 05:39

Marcella schreef:
denisesilver schreef:
Bedankt nog voor de beterschapswensen.

Sighislief, sterkte hopelijk heb je baat bij de fysio.

Net even langs stal gestrompeld en ik vrees dat ik de oorzaak van de uitspatting van mijn paard heb gevonden. Voordeel, ze hoeft waarschijnlijk niet helemaal op de foto. Nadeel, ik vrees dat ze letsel heeft aan haar linker heup(been), en ik ben bang dat het ernstig is. Niet te veel om gaan malen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Oef sterkte.

Mijn broertje zondag weer een berichtje gestuurd dat het echt niet goed gaat met mijn rug. Betreffende boodschappen voor mijn oom.

Weer geen enkele reactie. Dus ik ga donderdag maar weer boodschappen halen. Kan moeilijk mijn oom laten zitten.

Dit kan je wel, wat niet gaat, gaat niet Marcella.

Dan bel.je hem op : hallo *** , ik blijf vandaag noodgedwongen thuis. Ik wil graag dat dat jij boodschappen haalt voor *** anders heeft hij niets. Ik vertrouwe erop dat het in orde komt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 06:18

Inderdaad, bel hem op Marcella.

Sta ik met mijn goede gedrag om 5:50 uur op het metrostation. Komt de metro die ik moet hebben maar niet. Uiteindelijk kwam hij wel langs maar mochten we er niet in. Dus de volgende genomen die gelukkig wel kwam, maar ik ga mijn aansluiting missen, dus kan daar ook weer fijn gaan wachten.

Kortom ik had beter wat langer kunnen slapen -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 06:20

Waarom mocht je niet in de metro?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 06:23

Tiktok, i know er zijn ergere problemen maar sinds de laatste update kan ik nog maar 5 # toevoegen aan mijn bericht.

Oh no hutcherton… arme hond en arme ji!

Beterschap denise, ik heb ooit ook een keer zo zandgehapt, maar bij mij zat het in mijn mond, moest ook 12 hechtingen om mijn tandvlees weer op de plek te krijgen, maar de ha vond het fascinerend dat er zand en grond overal zat. Gelukkig had ik een zeer lieve en kundige kaakchirurg :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 06:49

Bellatrix schreef:
Waarom mocht je niet in de metro?

Stond op niet instappen en reed ook langzaam door.
Zit eindelijk in de trein, hopelijk gaat de rest wel goed vandaag.

Sinds de laatste update laad tiktok super langzaam de berichten of helemaal niet en krijg ik regelmatig de hele riedel filmpjes weer te zien die ik al voorbij was.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:27

Vergeten dat de boel hier afgesloten is, dus moest omrijden :').

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:53

Dat Percy mij twee uur geleden wakker maakte (niets voor hem) naast mij zat met gigantische pupillen en zijn rechtervoorpoot in de lucht.

Duidelijk veel pijn.

Na schouder bevoelt te hebben en tussen alle teentjes op zoek te zijn geweest naar grasaren kwam ik bij het kussentje op zijn pols een gigateek tegen.
Alleen al naar de pols wijzen leverde al een kerm op. (En Percy is doorgaans geen kleinzerig hondje)

Na enige overreding mocht ik de teek weghalen, en daar kwam meteen bloed bij mee.
En dat gebeurt eigenlijk nooit met teken, geloof me ik heb er honderden verwijderd in mijn leven...

Pols lijkt ook wat dik, en er zat druk op blijkbaar. Geen pus, alleen wat bloed.

Ik was met camper nét over de grens met Duitsland kilometer of 5, ik ben inmiddels Nederland ingereden en sta te wachten bij een praktijk in Kerkrade die om 09.00 open gaat.

Ik hoop dat ze plek hebben voor mij.

Het lijkt allemaal gelukkig wel langzaamaan iets minder pijnlijk te worden,
Ipv letterlijk op 3 poten en voet de grond niet eens laten raken, wil hij inmiddels het voetje wel weer op de grond laten komen.

Ik vermoed een ontstekingkje in zijn polsgewricht.

Wil er wel echt even naar laten kijken zo.

poedersuiker-teken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:56

Arme Percy. :(:)
Beterschap voor hem.

De praktijk wil vast wel even kijken toch?

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 07:57

Ineke2 schreef:
Sinds de laatste update laad tiktok super langzaam de berichten of helemaal niet en krijg ik regelmatig de hele riedel filmpjes weer te zien die ik al voorbij was.

Ja dat ook idd!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:01

Arme Percy, hopelijk kunnen ze er even naar kijken inderdaad :(:)

Ik erger me aan iemand die haar kat niet wil laten inslapen. Klinkt hard, maar het beest is 18, heeft suiker die continu van de wap is en is eigenlijk gewoon op. Die persoon roept ook steeds dat het misschien wel tijd is, maar dan knapt de kat weer op en laat ze hem toch doorsukkelen en ik vind het gewoon zielig -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:03

Klinkt idd alsof die kat op is. :(:)
Jammer dat ze hem niet wil laten gaan.
Ik heb ook een poes op 18 jarige leeftijd laten gaan, ze was idd gewoon op en oud en mager. Niets mis mee om dan in te laten slapen.