Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Mijn kat trok dat laatste nog iets door, en moest en zou mijn nog natte benen likken als ik uit de douche kwam.
Rare wezens zijn het...

_Karlijn schreef:Als je de gegevens hebt van een eerder uitgevoerde oogmeting en je wil een bril bestellen bij een Charlie Temple-achtig concept, werkt dat ook als je ogen een cilinder-afwijking hebben?
Suzanne F. schreef:_Karlijn schreef:Als je de gegevens hebt van een eerder uitgevoerde oogmeting en je wil een bril bestellen bij een Charlie Temple-achtig concept, werkt dat ook als je ogen een cilinder-afwijking hebben?
Ja ik heb daar prima brillen kunnen bestellen. Heb aan beide ogen een cilinderafwijking.
Kairos schreef:Wat is de beste navigatie in Duitsland? Ik ben sinds vandaag weer terug in Nederland, maar Google Maps vond ik niet zo’n succes. Ik zoek er vooral 1 die ook de snelheden wel goed bijhoudt (en niet zegt dat je 120 mag rijden bij werkzaamheden)
. Goed om te weten. Vond het internet wat dubbel hierover. Dat ze iemand niet vanwege die ziekte niet mogen ‘ontslaan’ en er wel een goede poging tot re-integratie moet liggen. Maar een tijdelijk contract is iets wat van rechtswege eindigt…leuker kunnen ze het in dit land niet maken (als in; ik vind het ingewikkeld).