Ik heb wel 2 nieuwe planten gekocht wat niet Perse nodig was, maar wel hoog op m’n wishlist stond en ik op een later tijdstip anders sowieso nog had willen kopen. Ik wil met aan met wat meer kamerplanten toevoegen. M’n schoonzus werkt bij de lidl en daar stonden meerdere planten afgeprijsd welke vorige week in de aanbieding waren. Dus ik heb nu 2 best al grote bananenplanten voor 8e samen. Ik had ze eerder willen kopen voor de normale prijs maar toen niet gedaan onder het mom, mwahhh niet Echt nodig. Maar nu heb ik 2 voor de prijs van 1 eigenlijk, dus nu toch overstag gegaan

Voor de rest qua impulsieve aankopen ben ik gewoon nog erg braaf geweest. Stond gisteren bij de Aldi wel met zo’n soort Stanley achtige beker in handen welke echt tof was (maar die past volgens mij niet in de auto houder) en ik al in de wagen had liggen maar ik heb ‘m terug gelegd haha.
Wel noodgedwongen vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht want de onze is echt gaan hemelen helaas en met een gezin van 3 (met kind) en 2 langharige dieren (hond en kat) kan ik echt niet lang zonder. Een wat goedkopere gedaan voor nu (met nog een beetje korting bij bol) want een MIELE of iets dergelijks is momenteel gewoon even een te dure aanschaf. Had wel goede reviews dus ben benieuwd haha.
Merk wel dat ik steeds meer nadenk bij aankopen doen en ondanks dat ik vaak alsnog als eerste reactie heb dat ik snel iets in een winkelkar/mand gooi omdat ik denk dat het handig is of heel leuk is, leg/verwijder ik het alsnog erna ook wel weer als ik er even over na heb gedacht. Dus hierin probeer ik wel echt te veranderen, maar als ik zoals momenteel echt niet goed in m’n vel zit is dit wel echt heel erg moeilijk