Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Aan de koplampen van moderne auto's. Die dingen zijn zó scherp, dat je er gewoon vlekken van in je ogen krijgt en de weg niet goed meer kunt zien. Bij sommige auto's is het net of ze alleen maar met groot licht rijden. Ik dacht eerst dat ineens heel veel mensen hun koplampen niet goed afgesteld hadden of hun groot licht aan hadden. Die Zenuw (Xenon)-verlichting was al erg, maar die LED-lampen zijn nog erger. Kan dat alstublieft afgeschaft worden of gewoon weer ouderwetse koplampen erin gezet worden?
Shenavallie schreef:Aan de koplampen van moderne auto's. Die dingen zijn zó scherp, dat je er gewoon vlekken van in je ogen krijgt en de weg niet goed meer kunt zien. Bij sommige auto's is het net of ze alleen maar met groot licht rijden. Ik dacht eerst dat ineens heel veel mensen hun koplampen niet goed afgesteld hadden of hun groot licht aan hadden. Die Zenuw (Xenon)-verlichting was al erg, maar die LED-lampen zijn nog erger. Kan dat alstublieft afgeschaft worden of gewoon weer ouderwetse koplampen erin gezet worden?
denisesilver schreef:Hahaha mooi omschreven![]()
Vind het vooral vervelend dat je soms blauw licht krijgt door die LEDs. Net of er een auto met zwaailicht aankomt.
luuntje schreef:Zebrastreep sterkte voor je bijrijder.
Is je paard in orde?
Zebrastreep schreef:luuntje schreef:Zebrastreep sterkte voor je bijrijder.
Is je paard in orde?
Dat denk ik wel (iedereen let altijd goed op elkaars paard, dan had ik bericht gehad). Ik denk dat mijn paard de minste schade heeft dat dat betreft...
En dat voor een Fjord. Ze is over het algemeen ontzettend braaf maar het is geen saaie dodo. Soms kan ze echt met der kop tussen de benen en van die sprongen maken. Het is vaak kort maar als je net niet goed zit dan ga je.
Ik weet soms ook niet hoe ik het uitzit. Ik heb ook een keer met het zadel half opzij om haar heen gehangen omdat ze gek ging doen. Maar als ze eenmaal doorheeft dat je nog zit houdt ze heel snel op. En misschien zat er iets niet goed haar bit was wel gedraaid maar die heb ik er zover ik weet goed ingedaan.
Danielleeee_ schreef:denisesilver schreef:Hahaha mooi omschreven![]()
Vind het vooral vervelend dat je soms blauw licht krijgt door die LEDs. Net of er een auto met zwaailicht aankomt.
Dat heb ik ook ja, het lijkt soms in een split second best wel op een sirene.
En ik word tegenwoordig ook zo vaak verblind door al die nieuwe auto's met felle koplampen. Soms tot gevaarlijk aan toe joh. Kom ik aan met mijn 20 jaar oude bakkie met lieve, kleine, gele koplampen
Van mij mogen die belachelijk felle koplampen meteen afgeschaft worden.
MarlindeRooz schreef:M’n angstbijtende rat heeft een zeer pootje, misschien een beginnende achterhand verlamming. Maar ik ga niet aan behandelen beginnen met haar omdat ze niet te hanteren is. Ze bijt echt hard, door en zonder aanwijsbare reden.
Dus misschien moet ik m’n meisje morgen laten gaan.
juval schreef:ik heb sinds kort een nachtbril, nu hebben alle auto's en vrachtwagens gele lampen. De wereld is er een stuk beter door. Echt wel een aanrader!!
Sterkte voor je dochter weer Wyoming.
En Marlinderooz, ook sterkte met de rat.
juval schreef:ik heb sinds kort een nachtbril, nu hebben alle auto's en vrachtwagens gele lampen. De wereld is er een stuk beter door. Echt wel een aanrader!!
Sterkte voor je dochter weer Wyoming.
En Marlinderooz, ook sterkte met de rat.