Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TessaxQuincy

Berichten: 1051
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:49

vikawiek schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat de mening van mijn moeder mij zoveel boeit, als ik iets wil qua kleding of schoenen en m'n moeder vind ik het niet leuk, ga ik altijd heel erg twijfelen en koop ik het meestal niet. Terwijl ik ondertussen 22 ben en echt bezig wil zijn met m'n eigen kledingstyle te ontdekken maar dat lukt nu niet omdat m'n moeder en ik een hele andere smaak hebben. :

Same, mijn moeder kan ook ontzettend sarcastische opmerkingen maken erover en wil altijd dat ik het laat zien wanneer ik iets koop omdat ze nieuwsgierig is, en wanneer ik dat dan doe maakt ze gelijk opmerkingen -O- dat is waarom ik het niet wil laten zien, maar als ik nee zeg wordt ze pissig. Durf ook niet zo goed nieuwe dingen te proberen daardoor. Ironisch genoeg vindt ze het zelf ook heel vervelend waneer mijn oma iets over haar uiterlijk zegt


ja, dat idd. Mijn moeder wilt ook altijd dat ik het laat zien (en ik vraag altijd uberhaupt nog toestemming of ik iets mag kopen, maakt niet uit wat het is. :') ) Maar mijn moeder zegt (roept) ook gewoon makkelijk dat ze iets echt heel lelijk vind. En dan heeft ze niet door dat, dat mij eigenlijk gewoon kwetst. Nu heb ik dan eindelijk eens wat gekocht wat zij echt lelijk vind (de reden ook waarom ik dit geplaatst had) en kan ik echt niet wachten tot het binnen is. :D En 80% van de tijd vind ik m'n moeders kleding ook niet mooi, maar daar zeg ik niks van. :')

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:49

Mooi dier Daphne__!

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 02:04

imaudy schreef:
Ja snap ik, maar hier lijkt het alsof Foaly echt voor een open deur stond.

Als dat zo is, zou het idd compleet belachelijk zijn dat ze niet mee kon.

Caira
Berichten: 26090
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 02:59

Pff een droom vol met horror en moorden wtf was dat nou weer… o en voor wie het nog niet weet: het regent…

Wat een plaatje Daphne
Stom Foaly, zo is hier de plastic bak niet geleegd omdat er schijnbaar een luier in zat. Volgens de wet hebben ze gelijk, maar het is gewoon vet stom!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42092
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 07:06

Avalanche schreef:
imaudy schreef:
Ja snap ik, maar hier lijkt het alsof Foaly echt voor een open deur stond.

Als dat zo is, zou het idd compleet belachelijk zijn dat ze niet mee kon.

Niet als dat de laatste open deur is waardoor de conducteur nog even naar buiten kijkt voor alles definitief af te sluiten. Veel treinen zijn dan al aan het vertrekken en het is niet meer veilig om in te stappen.

Foaly

Berichten: 5029
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 07:16

De deuren waren nog open maar ze blokte de deur bij de trap af en verder rennen kon ook niet meer want toen zaten ze al dicht -O-

Even voor de duidelijkheid, de conductrice had absoluut gelijk en ik snap heel goed dat ze me er niet meer in liet. De deur was nog open maar ze had gefloten en als ze mij erin had gelaten, dan ook de tien andere mensen die nog achter mij aan kwamen rennen uit dezelfde vertraagde trein. En wat Avalanche zegt, zelfs een halve minuut vertraging kan ergens anders tot problemen leiden. Ik weet hoe het spoor werkt, inderdaad.

Het voelde alleen even heel stom :+

prompter

Berichten: 11498
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 08:07

Caira schreef:
Pff een droom vol met horror en moorden wtf was dat nou weer… o en voor wie het nog niet weet: het regent…

Wat een plaatje Daphne
Stom Foaly, zo is hier de plastic bak niet geleegd omdat er schijnbaar een luier in zat. Volgens de wet hebben ze gelijk, maar het is gewoon vet stom!


Met een luier er in wordt de héle lading afgekeurd en dat kost zo'n 8000 euro. Als dat meerdere malen gebeurd, moet je meer afvalstoffenheffing gaan betalen, dus het is niet alleen voor de wet, maar ook voor jouw portemonnee :j

hagelslag
Berichten: 9321
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 08:48

De voorkant is nog droog vergeleken de achterkant -O-
Ik ga volgende week ook nog een regenbroek halen voor de op vrachtauto
Afbeelding

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 08:52

Getver, en dan moet je nog de hele dag in die natte broek lopen...

Siggislief

Berichten: 14177
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 10:13

Dag 2 knallende hoofdpijn :( Ook mee wakker geworden.
Maar het is wel minder dan dat het gisteren was, gelukkig. :)

hagelslag
Berichten: 9321
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 11:05

Shenavallie schreef:
Getver, en dan moet je nog de hele dag in die natte broek lopen...


Slechts 3 uurtjes.... t valt mee

Edit, ik heb net een aanhanger gehuurd bij een garage waar ik al echt heel vaak wat heb gehuurd.
Ik werd gevraagd voor mijn idkaart + rijbewijs.
Helemaal dikke prima.
Voor het zelfde geld ben ik mijn rijbewijs tussen nu en 5 december kwijt geraakt.
Idkaart, ook prima.

Nu willen ze dat ik nu voor altijd een meldebescheinigung mee neem, omdat er ook mijn idkaart niet staat waar ik woon(in duitsland staat het adres ook op de id kaart).


Zeg jongens, jullie hebben mijn adres, mijn telefoonnummer mijn rijbewijs mijn idkaart en het kenteken van mijn auto.

En dan willen jullie een meldebescheinigung, en dan niet eens 1 die max een week oud is zoals bij auto aanmelden.
Nee, die van de laatste verhuizing is volgens hun voldoende.
Hoe willen ze zeker weten dat ik daar echt nog woon.....

Merlen

Berichten: 1638
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 11:21

Dat mijn handen pijn doen.Ik kan amper nog een glas vastnemen,een dopje losdraaien,...
Ik heb fysiek niets bijzonders gedaan wat dit kan veroorzaken en heb dit de laatste tijd wel vaker.Dezelfde soort pijn die regelmatig in mijn enkels zit.
Zou lyme ziekte dit kunnen veroorzaken?

denisesilver

Berichten: 3162
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 12:47

Caira schreef:
Pff een droom vol met horror en moorden wtf was dat nou weer… o en voor wie het nog niet weet: het regent…

Wat een plaatje Daphne
Stom Foaly, zo is hier de plastic bak niet geleegd omdat er schijnbaar een luier in zat. Volgens de wet hebben ze gelijk, maar het is gewoon vet stom!

Het zal aan het weer gelegen hebben. Hier ook al zo naar gedroomd. Ik voelde me gewoon vies toen ik wakker werd :(

Mooi dier Daphne! Mijn pony wilde ook nooit achteruit de trailer af. Die hebben we zeker 5 jaar lang moeten draaien. Ik hoop dat die van jou het sneller leert :+

Hutcherson

Berichten: 7506
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 13:04

Merlen schreef:
Dat mijn handen pijn doen.Ik kan amper nog een glas vastnemen,een dopje losdraaien,...
Ik heb fysiek niets bijzonders gedaan wat dit kan veroorzaken en heb dit de laatste tijd wel vaker.Dezelfde soort pijn die regelmatig in mijn enkels zit.
Zou lyme ziekte dit kunnen veroorzaken?


Ik volg jou en je klachten al wat langer.. Heb jij maag en darm klachten? Last van je gewrichten en dit eigenlijk al sinds je jeugd? Gevoelige huid?

Berdien

Berichten: 64651
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 13:19

Merlen schreef:
Dat mijn handen pijn doen.Ik kan amper nog een glas vastnemen,een dopje losdraaien,...
Ik heb fysiek niets bijzonders gedaan wat dit kan veroorzaken en heb dit de laatste tijd wel vaker.Dezelfde soort pijn die regelmatig in mijn enkels zit.
Zou lyme ziekte dit kunnen veroorzaken?


Klinkt ook als fibromyalgie. Het klinkt mij tenminste herkenbaar, sommige dagen kan ik geen potje loskrijgen. Andere dagen nergens last van.

Polarize
Berichten: 810
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 13:20

Gister iets te leuk gedaan met uit gaan denk ik, want mijn lichaam neemt het me niet in dank af :') elke keer als ik op sta is het binnen een paar seconden zwart voor mijn ogen en moet ik echt zsm naar beneden voordat het niet meer vrijwillig gebeurt, en meer dan een paar minuten overeind staan moet ik ook niet proberen

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 13:39

Aan de kat, die doodleuk m'n provisorisch gerepareerde hor aan de kat schuift en dan in de tuin gaat zitten spelen. Grapjas.

Nyaleti

Berichten: 6386
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 13:52

Merlen schreef:
Dat mijn handen pijn doen.Ik kan amper nog een glas vastnemen,een dopje losdraaien,...
Ik heb fysiek niets bijzonders gedaan wat dit kan veroorzaken en heb dit de laatste tijd wel vaker.Dezelfde soort pijn die regelmatig in mijn enkels zit.
Zou lyme ziekte dit kunnen veroorzaken?


Ja Lyme kan dit zeker maar fibromyalgie ook. Kijk alsjeblieft in die Facebook groep of de site die ik een tijdje terug heb gestuurd.

Ik krijg last van m'n enkels als ik te sociaal heb gedaan :') dan voelen ze ingezakt ofzo. Blijft fascinerend af en toe.

-
Vorig jaar random snel slippers gekocht, blijken de beste slippers ooit. Nu wil ik ze opnieuw kopen maar overal hebben ze de maat 35-36 en 37-38. Raadt eens welke maat ik heb? 36-37. Djuuuu.
En gewone teenslippers kan ik dus niet op lopen.

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 15:00

Dat een oud dametje in de super mijnheer tegen mij zei,nou :(

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 15:16

Britta31 schreef:
Dat een oud dametje in de super mijnheer tegen mij zei,nou :(


Oh jeetje, had ze geen bril op ofzo?

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 15:18

Ik heb een nieuw badmeubel met wastafel besteld en nu ben ik helemaal nerveus. Ik kan zo’n miep zijn als er iets wordt veranderd. Dan ga ik me helemaal zorgen maken of het wel netjes wordt enzo. Zucht, waarom ben ik zo.

denisesilver

Berichten: 3162
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 15:45

Uit verveling net maar een rondje wezen lopen, maar niet ver genoeg van de snelweg afgeweest, dus nu helemaal overprikkeld in mijn gezichtsveld en gehoor %)

Dino_xhi

Berichten: 101
Geregistreerd: 21-09-20
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 15:56

Pfff, vandaag erger ik me aan mensen die ongevraagd hun mening geven over hoe wij met ons eigen paard en het trainingspaard omgaan.... Niet op gebied van dierenwelzijn, nee dat vinden ze allemaal top, maar op gebied van training. Want zo worden ze niet moe genoeg.... omdat de jonge paarden niet na iedere training in het zweet staan op stal? Ik weet dat het nergens op slaat wat ze zeggen en ik zou me er niks van aan moeten trekken... Maar toch is het (soms) zeer vervelend als bepaalde mensen regelmatig hun ongenoegen uitten!

vikawiek

Berichten: 1556
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 16:08

TessaxQuincy schreef:
ja, dat idd. Mijn moeder wilt ook altijd dat ik het laat zien (en ik vraag altijd uberhaupt nog toestemming of ik iets mag kopen, maakt niet uit wat het is. :') ) Maar mijn moeder zegt (roept) ook gewoon makkelijk dat ze iets echt heel lelijk vind. En dan heeft ze niet door dat, dat mij eigenlijk gewoon kwetst. Nu heb ik dan eindelijk eens wat gekocht wat zij echt lelijk vind (de reden ook waarom ik dit geplaatst had) en kan ik echt niet wachten tot het binnen is. :D En 80% van de tijd vind ik m'n moeders kleding ook niet mooi, maar daar zeg ik niks van. :')

Inmiddels vraag ik geen toestemming meer, maar als ik wat koop ook al is het zonnebrand denk ik de hele tijd dat m'n moeder er wat van gaat zeggen :') goed zo dat je het alsnog hebt gekocht! We zijn 22 en mogen ons echt losmaken van de mening van onze ouders, net zoals onze ouders dat ook hebben gedaan van hun ouders. Neemt niet weg dat die opmerkingen gewoon niet leuk en demotiverend zijn -O-
Vrouwen van middelbare leeftijd kunnen zo ontzettend beoordelen zonder dat ze doorhebben dat dat niet leuk is

denisesilver

Berichten: 3162
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 16:12

Oh het leed dat judgy moeders heet. Heel herkenbaar, mijn zus kan er ook wat van.

Zojuist maar even een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor mijn paard. Het blijft toch wringen dat ze zo tegen het been blijft. Ze is een tijd geleden door de lijn heen geklapt en ondanks dat ze geen stap kreupel heeft gelopen, zit het me toch niet helemaal lekker. Voel me dan wel weer schuldig als het hieraan zou liggen, maar liever even wat uitsluiten. Daaag vakantiegeld :')