Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tiwi1969 schreef:2 oktober, maar het staat al leeg dus ben al lekker door de ramen aan het gluren geweest.
Huis is behoorlijk geel van de rook, maar daar schrik ik niet voor terug. Dat is een kwestie van verven.
Badkamer is een beetje gedateerd, maar een keer flink schrobben en als het dan schoon is vind ik het prima.
Keuken is door de vorige bewoners een hoek van gemaakt. Dat ziet er wel leuk uit en er is al een aansluiting voor een vaatwasser.
Boven natuurlijk nog niet gezien maar van twee grote slaapkamers kan ik altijd wat maken. Ook extra opbergruimte want het schuurtje is echt klein, scootmobiel erin en hij is vol.
Tuin is wel wat van te maken.
Nu nog hopen dat er 2 afhaken.
tiwi1969 schreef:Dat is dan het probleem van de schilder, als ik dit huis krijg dan laat ik het schilderen. Mijn vader heeft rond 1990 een rokers appartement voor mij gewit en dat ging gewoon met latex. Maar misschien was dat nog verf met stoffen die nu niet meer mogen.
tiwi1969 schreef:Als het goed is is dit een huisje voor lange tijd, dan vind ik het niet erg om er geld tegenaan te gooien en het naar mijn zin te maken.