Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Zeker zit ik wel op mijn plek , maar wat het nu niet leuk maakt is dat er zoveel bezuinigd wordt dat de cliënten er onder lijden en we met zo weinig zijn de druk inmiddels onverantwoord hoog ligt.
En directie was maar gewoon aan zichzelf en hun eigen belangen denkt.
Dat maak het niet echt leuk meer liefst gaan we ook langdurig staken omdat het overal in Nederland een probleem aan het worden is en dit de toekomst is van de zorg.
Van basiszorg wordt in ieder geval niemand vrolijk , maar wetende dat het overal zo is kun je ook nergens terrecht.
JudithGigi schreef:Ja maar eerlijk is eerlijk, als het ze al iets boeit, wat willen ze eraan doen? Je zal toch je stage uit moeten voeren. Ik heb destijds contact opgenomen met mijn studieloopbaanbegeleider maar die kon er ook niet meer van maken dan "ach wat vervelend, neem contact op met de schoolpsycholoog". Welke dan vaak ook niet toereikend is voor problemen die zo diep zitten.
Maar goed hier helpt een normale psycholoog eigenlijk ook nooit
TessaxQuincy schreef:En heb nu (soort van) hulp van de gemeente, een re-integratie coach die mij zou moeten helpen om aan het werk te komen. (Maar hij doet vrij weinig eigenlijk, moet hem echt constant mailen enzv.)
Ineke2 schreef:TessaxQuincy schreef:En heb nu (soort van) hulp van de gemeente, een re-integratie coach die mij zou moeten helpen om aan het werk te komen. (Maar hij doet vrij weinig eigenlijk, moet hem echt constant mailen enzv.)
Ehm ja heel hard… Wil je aan werk of stage komen zul je zelf hard aan de slag moeten. Een ander doet het niet voor je.
Waar heb je hulp bij nodig, misschien kunnen bokkers wel helpen. Bijvoorbeeld bij je motivatie brief en/of je cv? Waar wordt je blij van om te kunnen werken?