Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Als het goed is kan je bij het aanmaken van een postnl label ook kiezen voor een ophaalpunt in de buurt van het adres.
Kaatastrof schreef:Suliko schreef:Als het goed is kan je bij het aanmaken van een postnl label ook kiezen voor een ophaalpunt in de buurt van het adres.
Oh right, slim! Ik zet het dan even in mijn profiel waar het afgeleverd moet worden.
Ik heb nu wel weer zoals elk jaar dat mijn adres op het pakket ook wel al verraad wie ik ben (ik kan geen label aanmaken zonder die gegevens, en zelf al zet ik het op mijn vriend zijn adres bv, dan is het alsnog een Belg) Ik weet niet meer goed hoe ik dat vorige keer heb opgelost. Ik dacht dat ik het gewoon afgegeven heb in het PostNL punt hier in de buurt en ofwel mijn adres heb afgeplakt ofwel het adres van de winkel had gebruikt. Enfin ga ik dus ook nog eens moeten uitvogelen.
![]()
LWDaisy schreef:Haha, ik was 2 jaar geleden de Santa van Carine, die kent mij persoonlijk én werkt bij de post.. Ja, die had natuurlijk héél snel door vanuit welke kant haar pakje kwam aanwaaien