Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:52

Dit gezin haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.

Mijn oudste zus is er weer, schat van een mens maar dan weet ik gelijk dat ik de pispaal word vanavond.
Constant de opmerkingen dat ik lelijk ben, mezelf snij, gehandicapt ben en noem het maar op.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:53

Soms vraag ik mij wel af waar jou ouders zijn...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:56

Die doen gewoon mee met de rest.
Ouders durf ik ze niet eens meer te noemen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:56

Aan mijn vriend. En de kinderen. Meneer zet ze aan de knutsel voor moederdag, met verf, en stickers en ik weet niet wat ze allemaal hebben. En gaat zelf boodschappen doen. En nu zijn de kinderen alle drie boos verdrietig of hebben pijn en ik kan niks want dan verpest ik de verrassing... oh en meneer heeft zijn telefoon ook nog eens thuis laten liggen... zucht. Leuk moederdag...

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:18

De commentaar die ik van mijn papa en mijn oma krijg, mijn papa is ermee begonnen: ja, je moet Rik (mijn zoontje) minder eten geven want hij is wel dik aan het worden, hij weegt evenveel als zijn neefje en nichtje (die 2,5 zijn en 4) Rik is 20 maanden. Rik was van die 3 kinders de zwaarste bij de geboorte 3kg815, bij kind en gezin krijgen we er geen enkele opmerking van, ik word er zo moedeloos van, ik die mijn stinkende best voor mijn kleine kameraadje, maar in hun ogen kan ik niets goed doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:32

Je kunt voor de zekerheid even overleggen met kind en gezin, als Rik een gezond gewicht heeft en zij keuren hem goed, kun je de argumenten van je vader weerleggen.

En vergeet niet dat kinderen op deze leeftijd enorm fluctueren. Mijn kind is nu 5, toen hij 3 was moest hij terugkomen bij het consultatiebureau want hij was te zwaar. 3 maanden later woog hij hetzelfde, maar was hij 5 cm gegroeid waardoor het vanzelf rechtgetrokken was. En nu is 'ie een lange magere spriet. Hij vreet de oren van m'n hoofd maar is gewoon een kind in de groei.

Niet tof dat ze zo lelijk doen, zeker omdat je het in je eentje doet. Ik vind het waanzinnig knap en ik bewonder je doorzettingsvermogen.

Is Rik blij? Gaat hij met een volle buik naar bed en heeft hij troost en warmte bij jou? Lees je hem voor en leg je hem uit wat mag en niet mag? Dan heeft hij alles wat hij nodig heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 20:52

Jongens ik twijfel zo of ik de spoeddienst van dierenarts moet bellen.

Mijn hond is overduidelijk echt ziek. Heeft gisteren van alles eruit gegooid, en afwijkende ontlasting. Tijdens uitlaten wilde die niet rennen, maar liep 'ie op een drafje naast me rond te dartelen. Niet verschrikkelijk. Tussen de middag wilde die wel spelen, een opleving, maar verder nog steeds redelijk sloom.

Heb bij de dierenarts, die geen plekje meer had, (2 gebeld, maar was al 17.00) wel nog pro-biotica en lichtverteerbaar voedsel gehaald. Hij heeft wel wat gegeten, maar de helft van wat hij normaal eet. Is echt afkerig van voedsel, en is wel echt sloom nu. Maarja, normaal slaapt hij nu ook.

Meerdere keren met de DA overlegd, maar telkens "ja nee ja, kijk nog even aan en als je het niet vertrouwt......"
Ja weet ik veel -O- .

Vorige keer hebben ze hem echt volgepropt met medicijnen en allemaal (objectief) onnodige onderzoeken gedaan. Is wel vezekerd, maar 't was echt zielig. Corgi was van de week ook een dag ziek, maar die was met een dag beter -O- .

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:03

Menino schreef:

Mijn hond is overduidelijk echt ziek. Heeft gisteren van alles eruit gegooid, en afwijkende ontlasting. Tijdens uitlaten wilde die niet rennen, maar liep 'ie op een drafje naast me rond te dartelen. Niet verschrikkelijk. Tussen de middag wilde die wel spelen, een opleving, maar verder nog steeds redelijk sloom.

Heb bij de dierenarts, die geen plekje meer had, (2 gebeld, maar was al 17.00) wel nog pro-biotica en lichtverteerbaar voedsel gehaald. Hij heeft wel wat gegeten, maar de helft van wat hij normaal eet. Is echt afkerig van voedsel, en is wel echt sloom nu. Maarja, normaal slaapt hij nu ook.

Meerdere keren met de DA overlegd, maar telkens "ja nee ja, kijk nog even aan en als je het niet vertrouwt......"
Ja weet ik veel -O- .

Vorige keer hebben ze hem echt volgepropt met medicijnen en allemaal (objectief) onnodige onderzoeken gedaan. Is wel vezekerd, maar 't was echt zielig. Corgi was van de week ook een dag ziek, maar die was met een dag beter -O- .

Als je je zorgen blijft maken, zowiezo nog eens bellen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:07

fotolijstje schreef:
Ik voel me simpelweg gewoon zo dom en waardeloos.
Rijles lukt niet, ik kan het gewoon niet goed genoeg. Elke graf les ook nog "Ja ik ga echt geen rijexamen voor je aanvragen zo." |o
Ja bedankt meneer, constant dat zeggen maakt het ook beter voor mij zelfvertrouwen :)

Kan je niet naar een andere rijschool die je helpt in plaats van 1 die je afzeikt.
Mijn dochter had ook zo een l*l van een rijschool, niks was goed en examen aanvragen nee hoe durfde ze het te vragen.
Wij zijn naar een andere rijschool gegaan en binnen 3 maanden op examen. meteen de 1ste keer was ze geslaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:09

fleurtjeuh schreef:
Menino schreef:

Ja weet ik veel -O- .

Als je je zorgen blijft maken, zowiezo nog eens bellen.

Ja we gaan langs. Vriendje boos nu -O- .
Mijn rijbewijs is niet geldig, dus kan ook niet zelf gaan :+ . Dus gezellig weer.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:10

Marcella schreef:
AyDeeDee schreef:
Omdat ik even de tuin ging omspitten zonder handschoenen aan heb ik gelijk weer een blaar |o waarom krijg ik altijd zo snel gelijk blaren :roll:

Volgens mij is dat gewoon een vrouwen dingetje hoor. ;)

Ik heb nooit handschoenen aan en nooit blaren…. Mest 20 boxen per dag en veeg een paar honderd meter daarna en ik ben toch echt een vrouw.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:13

Vind uitmesten of omspitten van een tuin 2 verschillende dingen. Van uitmesten ook nooit blaren gehad, maar van een flink stuk in een keer omspitten wel.

Moet ook wel zeggen dat het ook verschil uitmaak van een houten steel of ijzeren/kunststof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:20

saskiaojan schreef:
Marcella schreef:

Ik heb nooit handschoenen aan en nooit blaren…. Mest 20 boxen per dag en veeg een paar honderd meter daarna en ik ben toch echt een vrouw.
Daar zit hem de crux. :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:22

Eh, 20 boxen uitmesten he? Niet maar 1 of 2... daar zit echt geen verschil meer in met een stukje grond omspitten.

Maar idd, dat js waarschijnlijk de reden dat je geen blaren meer krijgt :') Ik krijg ze al na 1 minuut zonder handschoenen iets doen. Gevoelig huidje haha

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:22

Gewoon de no-dig methode gebruiken en nooit meer spitten, ook geen blaren meer :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:49

Gewoon alleen bovenlaag los maken en frees erover. :+ _O-

Spitten doe ik al jaren niet meer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:20

Ik heb in 25 jaar ook nog nooit blaren gehad :+

Laatst een keer voor het eerst door brandwonden maar ook die waren na 2 dagen al opgedroogd en aan het wegtrekken.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:34

Vandaag te veel gedaan dus nu doet alles pijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:48

Fotolijstje,heb je moeite met schakelen?Mijn dochter had dat en is naar een auto met automaat overgestapt.Het ging toen veel beter en minder spanning.Ze mag alleen niet met haar rijbewijs in een schakelauto rijden.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:00

saskiaojan schreef:
Marcella schreef:

Haha, of we moeten toch ff heel hard gaan zoeken waar onze piemels zijn gebleven :? :=

Ik krijg ook nooit blaren maar heb klimhanden :+ weinig met vrouwelijk zijn te maken dus.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:08

fotolijstje schreef:
Ik voel me simpelweg gewoon zo dom en waardeloos.
Rijles lukt niet, ik kan het gewoon niet goed genoeg. Elke graf les ook nog "Ja ik ga echt geen rijexamen voor je aanvragen zo." |o
Ja bedankt meneer, constant dat zeggen maakt het ook beter voor mij zelfvertrouwen :)

Heb je wel een goede klik met je instructeur? Dat hielp bij mij al een heel stuk. Maar ik heb ruim 70 lessen gehad ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:01

Dat ik opnieuw vies hard op m'n bek gegaan ben in het andere mensen een plezier willen doen en dan mezelf vergeten. En nu lig ik helemaal opgebrand en kapot in m'n bed.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:33

De chips is op en de winkel is dicht ^)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 01:35

Rara, wie er morgen een kater heeft én een drukke dag?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 01:36

Hello it's me! I'm the problem it's me!