Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ayasha schreef:Bellatrix schreef:Neutrale jurk of rok? Euh, nee ik heb alleen middeleeuwse en gothic jurken.En rokjes bezit ik helemaal niet.
hier hetzelfde... Alle kleding die ik heb is gothic.
Dus neutraal zit daar niet echt tussen. Het meest neutrale dat ik kan bieden is zwart.
Bellatrix schreef:Ik heb dus geen pantalon in de kast.
Ja, een witte maar die trek je bijna niet aan. Te besmettelijk.
Wel heb ik een mooi jasje in de kleuren zwart, rood en blauw. Maar een complete outfit dus niet. Oké, er zit ook een broek bij het rode jasja maar ja, je valt wel heel erg op zo.
[ [url=m/Nh6qou.jpg]Afbeelding[/url] ]
BaileyMix schreef:Ik schop dit topic even omhoog, sorry modjes. Ietwat offtopic maar om er een heel topic over te openen leek me wat overdreven![]()
Ik heb dus vrijdag een feestje met een stomme 'dresscode': paars, roze en sexyAls ik nou echt kleuren heb die ik nooit draag en die niet staan zijn het paars en roze. En nee, ik doe net alsof sexy niet gezegd is want pardon
![]()
Iemand een idee? Online vind ik nog wel oké mauve en aubergine jurkjes etc. maar dat is er dus niet meer op tijd. Ik ben vandaag al veel winkels - en ook een hoop lelijke winkels want lelijke kleuren - afgegaan, maar niks gevonden.
Het is trouwens nogal een 'scene' feestje en ik weet dat de meesten in tepelplakkers en halve lingerie komen, maar dat sla ik liever over. Ik ben wel wat tuttig, dus iets on the edge en hip (haha) voor mijn doen mag wel.
Help!
secricible schreef:Zoiets ja, gewoon een outfit waar jij blij van wordt en dan roze pumps en roze sieraden oid?