Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5631
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:20

Mwah, niet hetzelfde en zeker comedy of een comedians is niet aan mij besteed: zelfde principe maar dan zijn die vaak wel veel beter..

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:32

wyoming schreef:
Het is niet mijn dag. Ex heeft nog een keer zwemles betaald voor zoon, had ik al gedaan, 2 weken geleden en ook doorgegeven aan hem. En nu wil hij natuurlijk het geld terug wat hij heeft voorgeschoten. Maar 3x zwemles betalen in 1 maand zorgt wel voor een bodem op mijn bankrekening. Voor dochter spaarde ik maandelijks vooruit maar zoon kwam er plotseling tussen (hij wilde toch ineens zijn C diploma halen en kon meteen starten) en nu dus 2x. Proberen maar het positieve er van in te zien, hoef voor zoon tot en met februari niet meer te betalen.

Eh… Ik vind het wel raar dat jij ex dan terug moet betalen. Hij klinkt niet als iemand die ook maar iets als gift betaald voor zijn eigen kinderen notabene.
Kun je niet zeggen, bedankt dat scheelt mij voor de volgende keer en geeft wat lucht zo met de aankomende feestdagen.

LaPluche

Berichten: 2013
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:35

Marocje schreef:
Mwah, niet hetzelfde en zeker comedy of een comedians is niet aan mij besteed: zelfde principe maar dan zijn die vaak wel veel beter..


Same, en zeker waar

Ik kan sws heel erg slecht tegen het "neppe" van nu.

Sabbientje

Berichten: 4728
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:36

dat ze de leverdatum voor het sintkado voor mijn nichtje opnieuw verplaatst hebben.... eerst was het van 16 december, toen 28 november en dit keer naar 20 december..... ik verwacht hem eigenlijk ook voor kerst niet meer.
Aangezien ik hem dus voor sint niet meer verwachtte had ik al een nieuw sintkado gekocht.
Maar hoopte hem voor kerst nog wel binnen te hebben, maar dat verwacht ik nu eigenlijk ook niet meer, dus net een nieuw kerstkado besteld.
Hopelijk is het bestelde er nog wel voor eind februari, dan kan ik hem als verjaardagskado geven.

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 09:55

Afgelopen zaterdag een Lemieux dekje besteld met 50% korting, webshop zit vlakbij en had de optie tot dagelijks afhalen. Dus gekozen voor de dag erna ophalen.

Kreeg ik mail met "het dekje is er nog niet, vanaf woensdag kan je hem ophalen". Dus ik dinsdag nog contact gehad of ik hem kon ophalen die woensdag. "Nee is er nog steeds niet, ik hou je op de hoogte".

Het is nu vrijdag en ik heb nog niks gehoord, maar wel al betaald voor een dekje dat ogenschijnlijk op voorraad was volgens de webshop. Maar in werkelijkheid dus niet -O- *Vind ik jammer*

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:05

Ineke2 schreef:
wyoming schreef:
Het is niet mijn dag. Ex heeft nog een keer zwemles betaald voor zoon, had ik al gedaan, 2 weken geleden en ook doorgegeven aan hem. En nu wil hij natuurlijk het geld terug wat hij heeft voorgeschoten. Maar 3x zwemles betalen in 1 maand zorgt wel voor een bodem op mijn bankrekening. Voor dochter spaarde ik maandelijks vooruit maar zoon kwam er plotseling tussen (hij wilde toch ineens zijn C diploma halen en kon meteen starten) en nu dus 2x. Proberen maar het positieve er van in te zien, hoef voor zoon tot en met februari niet meer te betalen.

Eh… Ik vind het wel raar dat jij ex dan terug moet betalen. Hij klinkt niet als iemand die ook maar iets als gift betaald voor zijn eigen kinderen notabene.
Kun je niet zeggen, bedankt dat scheelt mij voor de volgende keer en geeft wat lucht zo met de aankomende feestdagen.


Wat voor eikel het ook kan zijn, een van de dingen die hij wel goed doet is kinderalimentatie betalen. En zwemles is gewoon voor “mijn rekening” (al betaald hij dat dus al wel indirect) dus ik snap wel dat hij die €143 terug wil.

xPabloBokt

Berichten: 9524
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-22 10:20

Misschien een gekke vraag maar moet hij dan niet gewoon contact zoeken met de zwemschool? Die kunnen toch zien dat er een keer te veel betaald is?

wyoming

Berichten: 2521
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 10:32

xPabloBokt schreef:
Misschien een gekke vraag maar moet hij dan niet gewoon contact zoeken met de zwemschool? Die kunnen toch zien dat er een keer te veel betaald is?

Hij heeft op de zwemschool betaald. Ze zijn er nu ook al achter dat er al betaald was, degene waar ik betaald had, had het alleen op de verkeerde dag neergezet. Maar de betaling van ex is nu gewoon doorgeschoven naar Jan/feb dat dat al betaald is.
Alleen zou vanaf de volgende betaalronde het automatisch afgeschreven gaan worden dus dat moet ik wel even in de gaten gaan houden of dat goed gaat.

Merlen

Berichten: 1624
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:17

Waarom moet een 10-jarige al een powerpoint presentatie maken voor school?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:38

Is dit niet normaal? Ik moest dat ook al doen 20 jaar geleden :j

Zebrastreep

Berichten: 9859
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:58

Ik vraag aan mijn vader of hij geen kopjes en glazen omdat hij lui is op de grond wil zetten in plaats van tafel


Krijg ik direct een sneer dat ik mijn spullen op moet ruimen in de vaatwasser omdat hij wel weet dat ik gelijk heb.

Goed ik trap ze de volgende keer wel om dan heb je maar geen glazen meer.

nicole_floor

Berichten: 3325
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:59

Ruzie met de ICP-MS, net nu de personen die er verstand van hebben er niet zijn. :')

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:20

wyoming schreef:
Ineke2 schreef:
Eh… Ik vind het wel raar dat jij ex dan terug moet betalen. Hij klinkt niet als iemand die ook maar iets als gift betaald voor zijn eigen kinderen notabene.
Kun je niet zeggen, bedankt dat scheelt mij voor de volgende keer en geeft wat lucht zo met de aankomende feestdagen.


Wat voor eikel het ook kan zijn, een van de dingen die hij wel goed doet is kinderalimentatie betalen. En zwemles is gewoon voor “mijn rekening” (al betaald hij dat dus al wel indirect) dus ik snap wel dat hij die €143 terug wil.

Oke dan snap ik het wel. Fout van de zwemschool. Kan je ex niet voor 1x dan even geduld hebben dat jij het terug betaald met de volgende termijn dat je het zwemgeld moet betalen?

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:25

Mijn eigen beoordelingsvermogen, nachtelijke (niet nuchtere) avonturen en hun gevolgen. Mag ik alsjeblieft nou eens verstandig worden? :x

Fly_high

Berichten: 3328
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:32

Dat ik geen vetplantjes in leven weet te houden, allees verzuipt hier :')

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:50

Sinds 9:15 vanmorgen storing bij KPN, alles ligt eruit.. internet, tv :') Ik ben maar naar stal gegaan in de hoop dat het inmiddels gefixt zou zijn.

Maar nu zeggen ze dat de verwachting tot 17:15 is _O- Ik kan dus gewoon de hele dag niet werken

denisesilver

Berichten: 3028
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 13:58

Net een vragenlijst à 360 vragen op in moeten vullen voor de psych. Waarom worden die vragen altijd honderd keer herhaald? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 14:20

Maandelijks bloedbad.

Gisteren 3 volle cupjes geloosd, en vanochtend ookal de eerste.

Moet echt mijn koperspiraal eruit gaan halen. Zie eruit alsof ik de inspiratie was voor the walking dead (de titel iig).

SincereQ
Berichten: 910
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:22

Had om 14.00 uur een afspraak met opzichter van de woningbouwvereniging voor de voorinspectie van mn woning. Nog niemand gezien :( ook geen mailtje of belletje dat hij/zij later is ofzo.

Shenavallie
Berichten: 11732
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:25

Menino schreef:
Maandelijks bloedbad.

Gisteren 3 volle cupjes geloosd, en vanochtend ookal de eerste.

Moet echt mijn koperspiraal eruit gaan halen. Zie eruit alsof ik de inspiratie was voor the walking dead (de titel iig).

:') Wat een omschrijving, geweldig!
Maar ook: arme jij. :knuffel:

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:37

Ah nee!
De kopers komen straks langs om nog wat dingen op te meten.
En juist nu bedenkt onze stofzuiger dat het een goed moment is om de geest te geven... :7

Iemand nog ideeën voor een goede stofzuiger?
We hebben katten in huis en voor de rest vlakke harde ondergronden in huis.
Gezien t nu toch Black friday is :o

marley93

Berichten: 6051
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:53

Rambogirl schreef:
Ah nee!
De kopers komen straks langs om nog wat dingen op te meten.
En juist nu bedenkt onze stofzuiger dat het een goed moment is om de geest te geven... :7

Iemand nog ideeën voor een goede stofzuiger?
We hebben katten in huis en voor de rest vlakke harde ondergronden in huis.
Gezien t nu toch Black friday is :o


Ik heb deze, echt een heel fijn ding. https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-500 ... e_shopping Misschien nog ergens met een leuke korting te scoren, er zijn verschillende varianten. Ook twee katten en laminaat.

Suliko

Berichten: 4359
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 15:58

Mijn spaarrekening is te veel gekrompen.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 16:00

Ik vind echt nooit werk weer die 2e die beter was…..

DuoPenotti

Berichten: 30351
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 16:09

Suliko schreef:
Mijn spaarrekening is te veel gekrompen.

ik moest hier aan denken, gaat voor mij op :P

Afbeelding