Samantha_ schreef:Castilja schreef:Ik heb een tweedehands Macbook gekocht met 5% korting bij iUsed. (:
Ja die korting zag ik ook al. Wel jammer dat het maar 5% is
Ja het valt mee inderdaad, maar toch 40 euro eraf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Castilja schreef:Ja het valt mee inderdaad, maar toch 40 euro eraf!
Ja is ook wel fijn!
Ik zit ook op die site te kijken, had gehoopt dat er meer korting zou komen maar op refurbished is er nergens anders korting.
Varekaj schreef:Ik heb ariat Windermere laarzen. Aan en uit moet met een schoenlepel of de voering komt mee/knelt je voet vast, maar zooooooo blij mee verder! Je kan ermee rijden, ze zijn warm, kunnen prima met een paar wollen sokken bij sneeuw en ijs, je spuit ze zonder drup nattigheid af onder de sproeier als ze vol modder hangen én ze zijn bij de kroo nu aan €184 volgens Google ipv +200
Appollo_x schreef:Als er nog iemand mooie geurkaarsen zoekt:
https://www.tedsparks.com/nl/black-friday-sale/
Op de laatste pagina's staat veel net 70% korting
Granoek schreef:Degene die outdoorlaarzen gekocht hebben, voor welke zijn jullie gegaan? Ik zat eigenlijk vastgepind op horka highlander (omdat ik na 7 jaar afscheid moest nemen van de mijne en daar heel tevreden van was) maar die lijken nergens echt stevig afgeprijsd
Granoek schreef:Degene die outdoorlaarzen gekocht hebben, voor welke zijn jullie gegaan? Ik zat eigenlijk vastgepind op horka highlander (omdat ik na 7 jaar afscheid moest nemen van de mijne en daar heel tevreden van was) maar die lijken nergens echt stevig afgeprijsd
Bienotje schreef:Iemand al geslaagd voor een philips airfryer xxl < 249 euro?
Hier wel mijn favoriete geurtje voor >40% korting gescoord iig
xLiez schreef:Bij Horsefitshop ook outdoorlaarzen met 50%. De dublin river: https://www.horsefitshop.nl/outdoorlaar ... sqr=Dublin
Ken deze laarzen verder niet. Zag op horsefitshop ook een Horseware vari layer deken met 50% maar helaas niet meer in de maat die ik zoek