Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:59

Ik weet niet of ik het gewoon niet heb of het niet zie maar ik heb geen vettige rand met m'n kneipp badolie. :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 18:02

Ik weet nog steeds niet of ik op de lijst sta, maar ik klets wel mee :D

SUSHI!!! <3 <3 <3

Ik hou trouwens ook echt van dingen met groene appel smaak en geur!
Spelletjes zijn wij wel fan van, maar we hebben er al een heleboel dus lastig om iets te vinden wat we nog niet hebben.

Verder nog een top: handcrème. Ik werk als monteur in een vrachtwagen garage en heb dus een hoop vieze dingen aan mijn handen, dus gebruik veel garage zeep en dan worden je handen wel heeel droog :Y)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 18:03

Heftig Sam. Veel sterkte en op naar meer zicht!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 18:55

Ik doe dit jaar niet mee, en waarschijnlijk volgend jaar ook niet, maar kom wel gezellig meelezen en random meekletsen.
Omdat ik het zo gezellig vind.

En als iemand wil sparren over de hint dan staat mijn PB open. Ik vind het leuk om mee te denken.

Beterschap iedereen die het nodig heeft (Fem o.a. mijn lootje van vorig jaar).

En mijn lootje van het jaar daarvoor, _AB_, gefeliciteerd met je zwangerschap!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:46

EedihcrO schreef:
Je hebt speciale badzouten en dus misschien ook wel bruisballen die wel kunnen in een bubbelbad. Olie is sowieso niet aan te raden om te gebruiken om te bubbelen dacht ik. En dan vooral vanwege de olie die dan in het systeem komt. Bij Kneipp staat er op sommig badzout: whirlpool geschikt. Die schuimen dus niet.
.

Haha ik heb eens een keer in een hotelkamer een bubbelbad gehad, geen olie bij de hand dus deze slimmerik had er zeep in gedaan.
3x raden hoe die badkamer er uit zag :D

@Sam, zo dat is best heftig.
Alvast veel succes voor de operatie en beterschap.

@Xziva, bij de aldi hebben ze nu appeltjes shampoo, ruikt echt lekker!
Vroeger als kind hadden wij die altijd, als je die dan ruikt dan denk je weer terug aan je jeugd ;)

Voor de zwangeren gefeliciteerd!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-22 19:52

In principe zijn er nog plaatsen... dus als je je aangemeld hebt sta je er bij... door problemen met netwerken door de stroomstoringen afgelopen vrijdag kan ik alleen al vanaf toen niet bij m'n office programma's en kan de lijst dus niet bijwerken. Dat volgt nog

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:52

Geurkaarsen en chocola zijn hier een top, vooral milka chocola :P. Hou trouwens totaal niet van drop.

Apple, gefeliciteerd Y)(^)
Sam_I_Am, veel sterkte en wat krijg je er veel voor terug.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:02

Ynskek gefeliciteerd!

Sterkte en beterschap voor iedereen die dit nodig heeft :knuffel:

Ik heb geen bad.
Handcreme is ook een top
Ik heb altijd droge handen.
Sindskort heb ik gellac.
In de vorige edities was een top bv nagellak.
In de winter lak ik maar af en toe mijn teennagels.

Geurtjes in huis ook een top

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:04

Bedankt allemaal! Het voelt heel onwerkelijk dat ik over twee weken met rechts weer 70 procent of meer zie. Als dit slaagt mag links ook en de verwachting is dat ik met bril weer rond de 100 procent kom als beide operaties slagen. Echt bizar. Ik zie er enorm tegen op en kijk er tegelijkertijd ook heel erg naar uit. Ik krijg er inderdaad enorm veel voor terug, weer een normaal leven.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:06

Heel veel sterkte met de operatie Sam! Hopelijk slaagt het goed!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:16

Sam_I_Am schreef:
Bedankt allemaal! Het voelt heel onwerkelijk dat ik over twee weken met rechts weer 70 procent of meer zie. Als dit slaagt mag links ook en de verwachting is dat ik met bril weer rond de 100 procent kom als beide operaties slagen. Echt bizar. Ik zie er enorm tegen op en kijk er tegelijkertijd ook heel erg naar uit. Ik krijg er inderdaad enorm veel voor terug, weer een normaal leven.

Wauw dus eigenlijk kan je er alleen maar op vooruit gaan....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:19

Succes Sam. Kan me voorstellen dat dat onwerkelijk is. Wat zal het bijzonder voor je zijn om weer zicht te hebben.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:23

Sam_I_Am schreef:

Ik duim voor je +:)+

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:26

Wat spannend maar wel met een goed vooruitzicht! Heel veel succes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:32

Sam_I_Am schreef:

Ai spannend zeg! Hopelijk slaagt de operatie goed en is bij succesvol!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:34

Sam_I_Am schreef:

Heel veel sterkte en succes!!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:36

Heel erg veel succes ! Wel een fijn idee dat het zoveel gaat helpen.

Fem heel veel sterkte.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:37

Als mijn SS ook een bad in mijn pakket stopt, dan zijn bruisballen voor in bad welkom.

Sam_I_Am, wat een spannend maar ook goed vooruitzicht. Succes!

Gefeliciteerd zwangeren en jarigen (en wie zich verder aangesproken voelt)! *\o/*

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:05

Sam_I_Am schreef:
Oh ja voordat m’n lootje straks in november denkt dat ik een tijdje inactief ben geweest.. morgen word ik geopereerd aan mijn rechteroog. Ik zie nu maar 5% en krijg minstens 70% terug *\o/* Ik heb alleen geen idee hoe snel ik dingen zie en hoe lang ik afwezig ga zijn. De organisatie is op de hoogte :)

Pittig! Maar wel een mooi vooruitzicht. Veel succes morgen.

Hier wel een bad gehad maar nu niet meer. Gebruikten we eingelijk nooit, kost teveel tijd :+

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:19

Ik las dat iedereen die wel aangemeld heeft erbij zit dus ik doe ook nog even een voorstel rondje. dit is het 6e jaar dat ik mee doe dus in eerdere edities zou ook al veel te vinden moeten zijn.

Ik ben Charise en ondertussen alweer 29 jaar. Ik woon alweer een paar jaar samen met mijn vriend en 2 katten Nacho en Noodle. In februari dit jaar ben ik bevallen van een mooie dochter Liva en nu bijna 12 weken zwanger van de 2e uitgerekend eind maart := . We weten nog niet wat het word maar 11 oktober staat er een geslachtsbepaling gepland (nieuwsgierig enzo)

Afbeelding

Ik werk in een zwembad als zwemdocent en af en toe val ik nog in in de frituur. Dat heb ik lang gedaan tot onze dochter er was.

Verder rij ik nog steeds de allerknapste vos, Born Free. Die ondertussen alweer 16 jaar is. En gelukkig heel braaf nu ik iets minder tijd heb om te rijden is het gewoon opstappen en wegrijden <3 hopelijk hou ik het nog even vol, vorige x gereden tot 23 weken dus we gaan het zien.

Afbeelding

Verder hou ik van lezen, de kleur roze en glitters., make up e.d. draag ik niet echt. Mijn woonkamer heeft als basiskleuren groen en zwart en een industriële look.
Ben niet echt een snoeper en heb ook nog geen cravings :'). Maar (melk)Chocola en pepernoten lust ik natuurlijk wel.

Ondertussen ook een redelijke f1 fan. We kijken altijd om de beurten bij vrienden thuis de race met wat lekkere hapjes en drankjes.

Ik ben 1.85 lang en heb schoenmaat 42. Ik hou van in bad gaan en van badschuim of een lekkere bruisbal. Vooral in de winter.

En verder praat ik niet
Hier natuurlijk lekker mee zodat er straks zeker genoeg te vinden is!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:31

Zo, ik heb ook eindelijk even tijd om mee voor te stellen!

Ik ben Morgane, kom uit het bijna zuidelijkste puntje van Zuid Limburg. Ik woon sinds medio Juli samen met mijn vriend en onze Duitse herder pup van nu 6 maanden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb even mijn top flop uit de aanmelding gekopieerd voor het gemakkelijke, en aangevuld met dingen uit het topic.

Flops:
-Alles met een hoog “frutsel”/“girly girl” gehalte.
-non-vegan eten.
-bath bombs en dergelijke. We hebben wel een bad maar gebruiken dit alleen maar als douche, en binnenkort wordt de badkamer ook aangepast naar alleen maar douche.

Tops:
-Coca cola glazen
- Iets voor onze jonge duitse herder Ax is altijd leuk (liever geen al te erge stink dingen, geen fragiele dingen ivm flinke bijtkracht en sloopdrang, geen harde dingen ivm gehorige woning op de tweede verdieping).
-Iets in duitse herder en/of western thema
-Geocache tools
-Tweedehands geen probleem, uiteraard in bruikbare en/of niet kapotte staat.

Mocht er gebruik gemaakt worden van decoratie (confetti, glitter, etc), graag dit even aangeven! Dan laten we de hond er niet bij in de buurt komen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:36

Ooooooh die Duitse herder.. <3
Ik heb een zwak voor Duitse herders en al helemaal als ze zo lief en klein en schattig zijn.

* smelt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 22:19

Sam wat voor operatie is het? Heel veel sterkte en hoop dat je ogen snel en goed genezen!!!!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 22:25

Dankjewel Roodvos! Lief dat je daar aan denkt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 22:26

Wat een gunstig vooruitzicht, Sam. Ik ga voor je duimen! +:)+