Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
c_alsemgeest schreef:Hij wiebelt ondertussen nog meerOm even een voorstelling te geven van hoe het hier is...
Dit is de kerktoren in de Elandstraat Den Haag...
Dat ligt zelfs een stuk meer land inwaards en zou dus in minder heftig gebied moeten liggen
https://m.facebook.com/groups/onsscheveningen/permalink/4817683331614835/
Memories schreef:Kan me ook niet voorstellen dat het essentieel is, eet dan gewoon lekker een broodje ipv een ander zichzelf in gevaar te doen brengen voor jouw luxe maaltijd. Wij zouden uit eten gaan maar heb het maar verzeten neem nu genoegen met een diepvriespizza.
xYaartje schreef:Hier stopt tot mijn grote verbazing gewoon een DHL busje in de straat. Blijkbaar bezorgen die gewoon nog?
Onali schreef:xYaartje schreef:Hier stopt tot mijn grote verbazing gewoon een DHL busje in de straat. Blijkbaar bezorgen die gewoon nog?
Hier rond 17 uur ook een busje.
Vond ik ook apart.
Had namelijk gelezen dat de postbezorgers ook eerder zouden stoppen.
En wat ik ook niet snap is dat er veel vrachtwagens gekanteld zijn.
Waarom waren die überhaupt op de weg?
Onali schreef:xYaartje schreef:Hier stopt tot mijn grote verbazing gewoon een DHL busje in de straat. Blijkbaar bezorgen die gewoon nog?
Hier rond 17 uur ook een busje.
Vond ik ook apart.
Had namelijk gelezen dat de postbezorgers ook eerder zouden stoppen.
En wat ik ook niet snap is dat er veel vrachtwagens gekanteld zijn.
Waarom waren die überhaupt op de weg?
Lavitabella schreef:Hier in H aren bij O ss gaat het ook tekeer. Wij wonen wat achteraf. Dakleer van het dakkapel is er helemaal afgewaaid en een aantal dakpannen. Ontzettend veel palen en de stroomdraden hebben het begeven. Paarden staan gelukkig binnen maar ik heb behoorlijk wat stress. Bang dat de wind onder de golfplaten zal slaan. Bij de buren ook dakpannen eraf en de rieten kappen hebben ook wat schade. Gelukkig zit iedereen veilig binnen. Het word hier ook nog niet minder.![]()
[ [url=m/nCbRdL.jpg]Afbeelding[/url] ]
DieL_Zor schreef:Wat belachelijk van die bezorgers zeg, niet oké.
Fijn dat de kat er ook weer is Appeltje!c_alsemgeest schreef:Hij wiebelt ondertussen nog meerOm even een voorstelling te geven van hoe het hier is...
Dit is de kerktoren in de Elandstraat Den Haag...
Dat ligt zelfs een stuk meer land inwaards en zou dus in minder heftig gebied moeten liggen
https://m.facebook.com/groups/onsscheveningen/permalink/4817683331614835/Isoverigens ook maar 10 minuten fietsen van strand Zuid dus echt landinwaarts zou ik het niet noemen.
De wind in z’n geheel lijkt wat te zijn gaan liggen, maar de windvlagen daarentegen…het hele huis kraakt en piept.
Sterkte allemaal