Qimm schreef:Denk dat ook best veel mensen geen idee hebben waar kroepoek van gemaakt is
Er is ook kroepoek die is gemaakt van cassave.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rennie89 schreef:Hoe vaak ik iemand niet hoor zeggen dat die vegetariër is, maar wel vis eet. Dan ben je geen vega schat, dan ben je een pescotarier![]()
Je hebt ook mensen die geen vlees eten maar wel kip en ander gevogelte, dat heet een pollotarier
sureido schreef:Heb ook door tiktok geleerd dat je bijvoorbeeld een peper of zout molen die je in de winkel kan kopen omhoog kan doen zodat je grover zout krijgt
En ingedrukt is het fijner. Die met die rode draaidop uit de supermarkt bedoel ik.
Urbanus schreef:LoveGlove schreef:Honing is eigenlijk ook niet vegetarisch. Ik zou wel weer graag vegetariër willen zijn
Je bedoelt veganistisch?
8nnemiek schreef:Ik kwam er pas achter dat het symbool voor delen (÷) gewoon een lege breuk is, met puntjes op de plek van de teller en de noemer
ista schreef:poes schreef:Gelatine is gemaakt van merg en hierdoor zijn veel producten niet vegetarisch. Denk maar aan snoep (zoals gummiebeertjes), roomijs, gebak etc. Er komen wel steeds meer alternatieven.
Zo kwam ik er een paar jaar geleden achter dat kaas ook niet vegetarisch is, vanwege het gebruikte stremsel.
Rennie89 schreef:Hoe vaak ik iemand niet hoor zeggen dat die vegetariër is, maar wel vis eet. Dan ben je geen vega schat, dan ben je een pescotarier![]()
Je hebt ook mensen die geen vlees eten maar wel kip en ander gevogelte, dat heet een pollotarier
Tancreda4 schreef:Ik heb beide kaasschaven en echt niet bedacht dat het okk voor verschillende soorten kaas zou zijn haha. Dus ik heb wat geleerd vandaag.
Overigens altijd jonge kaas hier 3n ik gebruik altijd degene met het grotere blad
sureido schreef:Heb ook door tiktok geleerd dat je bijvoorbeeld een peper of zout molen die je in de winkel kan kopen omhoog kan doen zodat je grover zout krijgt
En ingedrukt is het fijner. Die met die rode draaidop uit de supermarkt bedoel ik.
PSvanLot schreef:sureido schreef:Heb ook door tiktok geleerd dat je bijvoorbeeld een peper of zout molen die je in de winkel kan kopen omhoog kan doen zodat je grover zout krijgt
Daar attendeerde iemand me afgelopen zaterdag in een restaurant op. Ook nooit geweten. Kan bij verschillende kruidenpotjes