wyoming schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.
Je ouders hebben je blijkbaar netjes verteld dat ze het huis gaan verkopen en dat het tijd wordt dat je wat voor jezelf gaat zoeken. Had je echt verwacht dat ze jou toestemming zouden gaan vragen of ze hun huis mogen verkopen?
Betaal jij een huis voor me dam? Als je die al vind lol. Heb even hele andere heftige dingen aan m'n hoofd. Dit kon er niet bij.
?
Maar ik ben wel flink op weg om te sparen voor een starterslening voor hopelijk het kopen van een huis. Eerst nog even een baan scoren met vaste uren en gewoon een net betaald uurloon. Maar het is wel verdomd lastig hoor in deze tijd om een huis te vinden! Hier blijkt het nu gewoon even onmogelijk te zijn ik krijg alleen garageboxen aangeboden
( en dat heb ik nog niet benoemd dat ik twee paarden heb
Ik vind dit echt een rot actie van je ouders, al helemaal omdat er voor jou een kindje op komst is. Heel veel sterkte aankomende tijd