Pimaude, ja is wel gebruikelijk hier geloof ik, mij maakte het niet heel veel uit maar we doen de avond ervoor sowieso apart dingen met onze eigen vrienden/familie ook. Wel een goed punt trouwens want ik slaap altijd wel minder goed zonder hem, maar goed ik verwacht sowieso niet heel goed te slapen door de zenuwen
Ik denk inderdaad dat ik gewoon bij m'n ouders ga slapen, dan hoef ik in de ochtend alleen op te staan, te ontbijten... En iemand anders kan m'n bruidsmeisjes dan wel ophalen
Dat klinkt als een geslaagde dag en heel fijn dat het weer toch een beetje meewerkte!
De locatie is dus geboekt, we hebben onze bridesmaids/groomsmen (maar dat is niet echt in Nederland) gekozen, ik heb besloten dat ik mijn eigen jurk ga ontwerpen en laten maken, en de fotograaf is gekozen. Save the dates weet ik eigenlijk niet wanneer we die eruit gaan doen, maar hebben we al wel ontworpen. Uiteindelijk begint het allemaal te rollen, schrijf dingen op of zoek naar een 'wedding planning list' zodat je kunt zien wat de belangrijkste dingen zijn om eerst te regelen
Heb wel foto's, maar die wil ik enkel via pb versturen