Trouwen in 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:54

Juval gefeliciteerd!! Wat mooi allemaal zeg, en wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!! :)

Pimaude, ja is wel gebruikelijk hier geloof ik, mij maakte het niet heel veel uit maar we doen de avond ervoor sowieso apart dingen met onze eigen vrienden/familie ook. Wel een goed punt trouwens want ik slaap altijd wel minder goed zonder hem, maar goed ik verwacht sowieso niet heel goed te slapen door de zenuwen :') Ik denk inderdaad dat ik gewoon bij m'n ouders ga slapen, dan hoef ik in de ochtend alleen op te staan, te ontbijten... En iemand anders kan m'n bruidsmeisjes dan wel ophalen :D

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:56

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk juval, jullie zien er prachtig uit! Fijn om te lezen dat jullie een geweldige mooie dag hebben gehad <3


Welkom denneboom! De tijd tot de datum die jullie in het hoofd hebben is erg kort, ik zou bij de gemeente en wat locaties beginnen met informeren waar nog mogelijkheden zijn. Daarna fotograaf, uitnodigingen en jurk. Veel plezier met de voorbereidingen!


Inderdaad het is een super raar idee dat over 2 maanden we getrouwd zijn! Ik krijg er ook wel eens stress van maar dan vooral dat ik ga denken over allerlei kleine logistieke details op de dag zelf en hoe dat ooit goed moet komen :+


De avond van tevoren slapen op de plek waar de kapper komt lijkt me verreweg het meest relaxed Eulogy. Wij slapen gewoon samen thuis (dat was mijn eis, anders slapen we allebei zeker slecht). Vriendlief vertrekt in de ochtend vroeg naar zijn getuige om zich aan te kleden, ik blijf thuis.

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:17

Gefeliciteerd Juval! *\o/* Dat klinkt als een geslaagde dag en heel fijn dat het weer toch een beetje meewerkte! <3 Jullie zien er mooi en gelukkig uit!

hi dennenboom! gefeliciteerd met je verloving! mijn vriend heeft me eind november gevraagd en nu 3 maanden later hebben we al best wat geregeld. Nadat we de datum hebben vastgelegd gingen we kijken hoe veel mensen we zouden uitnodigen en vanuit daar gingen we op zoek naar locaties :j De locatie is dus geboekt, we hebben onze bridesmaids/groomsmen (maar dat is niet echt in Nederland) gekozen, ik heb besloten dat ik mijn eigen jurk ga ontwerpen en laten maken, en de fotograaf is gekozen. Save the dates weet ik eigenlijk niet wanneer we die eruit gaan doen, maar hebben we al wel ontworpen. Uiteindelijk begint het allemaal te rollen, schrijf dingen op of zoek naar een 'wedding planning list' zodat je kunt zien wat de belangrijkste dingen zijn om eerst te regelen :j geniet ervan! En gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :)

Hier nodig je alle gasten uit voor de hele dag en zijn er geen aparte uitnodigingen.. wij komen uit op 100 man. Dit is onze tijdlijn idee:
16.00 - ceremonie
16.45 - 18.00 foto's van familie, bridal party en met mijn paard
18.00 - foto's van ons tijdens zonsondergang
18.45 - first dance (zodat de fotograaf er zeker bij zal zijn)
19.00 - dinner + speeches
20.00 - cutting cake and party time :Y)
De fotograaf zal er 6u zijn, van 15.00 tot 21.00. Op het moment dat wij foto's maken hebben de gasten kleine hapjes en zal er een band en/of muziek zijn.

Wat fijn dat je zo'n leuk vrijgezellenweekend hebt gehad Eulogy!! Ik zag wat voorbij komen op instagram :D

Wij hebben het ook over het slapen gehad, en m'n vriend vind dat wel iets traditioneels wat ie wilt doen, een avond met de mannen doorbrengen, maar ik wil eigenlijk heel graag samen slapen. Ik weet dat m'n hoofd absoluut overuren gaat maken en dan lig ik het liefst gewoon naast hem zodat ik beter kan slapen en sneller in slaap val :') Nog even over hebben dus haha

Siers83

Berichten: 7437
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:15

Stille meelezer, maar ik wil Juval toch even feliciteren! Wat een prachtige jurk had je aan zeg!

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:29

Iemand nog een toffe DJ in de aanbieding? We hebben een aantal offertes liggen, maar hoe kies je dat uit? Ga je voor de mooiste? Of ga je in gesprek? Ga je op recensies af? Deze vind ik echt lastig..

eroslover

Berichten: 3642
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:40

Gefeliciteerd juval, mooi dat tekenen. Wil hier ook zoiets doen met de kinderen dan 6 en 3 en dan bv een armband of ketting aan hun geven, dat je ook als gezin met elkaar trouwt. Kinderen zullen ook de ringen brengen.

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:42

Gefeliciteerd Juval!! <3 Jullie zien er mooi uit

Gefeliciteerd met je verloving Denneboom. Succes met de voorbereidingen.

Mbt apart slapen, hier hetzelfde als bij Kyan en Laughterline. Denk dat ik dan helemaal geen oog meer dichtdoe :')

Pimaude, wij hebben Bonnema als DJ uitgekozen. Leuke vlotte kerel die goed meedacht en met ideeën kwam voor het feest.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-22 12:44

Gefeliciteerd Juval! Klinkt als een hele geslaagde dag!

Denneboom welkom en gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wij hebben inderdaad ook eerst de locatie geboekt, het is overal erg druk dus ik duim dat jullie nog iets kunnen vinden wat naar jullie zin is voor die dag! Op The Perfect Wedding staat een fijne to do lijst en wanneer je wat moet regelen, ze hebben ook een app.

Wij slapen de nacht van tevoren wel apart, mijn moeder komt dan bij mij slapen samen met mijn jongste zusje en de first look is dan bij ons thuis.

Pimaude: wij hebben bij The DJ Company geboekt!

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 12:58

Ik denk dat elke DJ ook wel zijn eigen stijl heeft? Verder met alles zou ik zeggen: volg je gevoel! Een gesprek zou ik zeker willen, voordat ik een DJ boek. Bepaalt toch wel de sfeer van het feest.

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:36

Wij hadden geen keuze in de DJ, zat "inbegrepen" bij de locatie :+ Maar we kunnen hem geloof ik gewoon heel veel suggesties geven, wil toch vooral cheesy 90s/00s muziek :')

_Lorette_

Berichten: 12136
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 13:45

Wat fijn dat het nog zo goed is gelukt, Juval! Klinkt en lijkt heel geslaagd. :j Tof dat jullie zo onder de indruk waren van elkaar. <3 Gefeliciteerd!

juval

Berichten: 13435
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 15:25

bedankt voor de felicitaties!! :)

Denneboom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Het eerste wat ik regelde was de datum bij de gemeente. Getuigen gevraagd. Daarna hebben we de locatie uitgezocht, en ik had mijn jurk ook al vrij snel. Daarna kapper en fotograaf en uitnodigingen. Ringen, pak voor manlief, jurken voor de bruidsmeisjes, invulling van de avond, eten/muziek, bedankjes, taart/gebak, auto. Best veel allemaal.
Nu is het voor ons gedeeltelijk achter de rug, en dat is ook wel heel fijn. We hebben nog wel een feest tegoed, maar dat gaat vast wel goedkomen. We twijfelen nu wel of we dat thuis gaan doen of toch op de locatie die we eerst hadden.

eroslover

Berichten: 3642
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 18:17

Ik heb de papieren vandaag naar het gemeentehuis gebracht samen met mijn kinderen. Helaas kan kalligraferen niet meer in de gemeente voor het trouwboekje dus dat worden toch sierlijk gedrukte letters. Maar weer een stapje dichterbij! Ook een e-mail adres van de nieuwe eigenaar gekregen van onze locatie ( is ineens verkocht,dus even spannend allemaal)

annepaardoes

Berichten: 7175
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 18:55

Juval: van harte gefeliciteerd! Jullie zien er stralend uit!

Dennenboom: Welkom! Zo dat is al vlot, 6 mei. Belangrijkste is om eerst de grote dingen te regelen. Locatie(s) ceremonie/feest/receptie en een fotograaf (en evt. videograaf als je die wilt). Als je een kapper en visagiste wil is ook handig om direct vast te zetten en zo ook de muziek. En niet onbelangrijk is de kleding natuurlijk. Trouwpak is nog wel op tijd, voor de jurk zal je waarschijnlijk een sample op maat moeten laten maken. Een trouwjurk bestellen komt niet meer op tijd aan.
In het kort: locatie(s) en diensten eerst.

Pimaude: Wij hebben Maxim van Party Sensations. Wij zijn via via bij hem terecht gekomen doordat hij heel leuk had gedraaid op de bruiloft van de collega van mijn zus (ja echt via via dus). Ook de recensies op de website zijn heel goed en het gesprek met hem verliep ook heel prettig.

Eroslover: Oei een nieuwe eigenaar. Kan mij voorstellen dat dat even spannend is. Hopelijk verloopt alles soepel.


Wij slapen gewoon samen thuis. Al wil mijn vriend bij zijn ouders slapen, omdat hij dan niet zo vroeg uit bed hoeft. Dat mag hij niet van mij, want dan slaap ik zwaar beroerd (zonder hem).

Ik heb vandaag mij proef kapsel gehad. Na een paar keer beetjes aanpassen uiteindelijk tot een kapsel gekomen waar ik helemaal blij mee ben. Ik plaatst alleen geen foto’s, want dan ben ik bang dat mijn vriend ze tegen komt.

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 01:00

Ik heb een jurk *\o/*

juval

Berichten: 13435
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 09:00

pimaude schreef:
Ik heb een jurk *\o/*


*\o/* wat goed! vertel??

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 09:20

Hihi.. :D

Totaal niet wat ik had verwacht, maar ik was helemaal verliefd ! En mijn publiek ook gelukkig O:) Heb wel foto's, maar die wil ik enkel via pb versturen :-)

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 09:33

Ohhh wat leuk Pimaude! Ben benieuwd waar je voor bent gegaan :D

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10516
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 09:47

Ik ben ook wel heel benieuwd naar wat je uitgekozen hebt <3

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 10:06

Jaaa wat leuk! Ik ben ook heel benieuwd!

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 10:15

PB'tjes verstuurd! Dit was wel een gekke avond hoor, haha. Iedereen zij achteraf hoe bijzonder ze het vonden, had ik ook niet gedacht. :)

juval

Berichten: 13435
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 14:20

ik ben ook benieuwd!! was het echt een Say Yes to the Dress moment?

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 14:27

Nou, ik had er eerst eentje die ik echt heel erg mooi vond, maar nét niet.. Maar met de minuut werd hij wel mooier. En toen pakte ze deze jurk en was ik wel helemaal in de wolken, maar dacht dat hij me nooit zou staan! Dus toen ik hem aanhad keken de mevrouw die mij hielp en ik elkaar in het pashokje al aan van: Wauw! Dus ik denk het wel! Maar de crowd had al gehuild van de spanning dus dat moment was er niet meer hahaa

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:00

Ah wat leuk pimaude dat je geslaagd bent voor je jurk! Echt bijzonder dat je direct wist dat het dé jurk was!

annepaardoes leuk je proefkapsel! Fijn dat je dan de tijd hebt om wat uit te proberen en te veranderen tussendoor he, dan weet je zeker dat het helemaal goed zit :)

eroslover dat lijkt me wel schrikken de locatie ineens verkocht! Hopelijk gaat het allemaal goed ook met de nieuwe eigenaar.

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:45

Gefeliciteerd Denneboom, ook met jullie dochter! Het is allemaal wel kort dag, maar op zich te doen denk ik. Wij hebben eerst de locatie vastgelegd, daarna de rest.

Wat leuk dat je foto's deelt Juval! Wat zag je er prachtig uit.

Over het uit elkaar slapen voor de bruiloft. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Het lijkt mij wel romantisch als je elkaar pas na een week weer ziet en samen slaapt, maar ik weet niet of dat logistiek nou echt handig is. Ik kan wel bij mijn ouders slapen alleen die wonen niet heel erg in de buurt en ik moet ook gewoon nog naar kantoor. Dus wij zijn er nog niet uit. Misschien dat ik de avond van te voren naar mijn ouders ga.

@annepaardoes: Fijn dat je er uit bent met je kapsel, ik vind dat zo moeilijk! Ik ga 17 maart kapsels en make-up uitproberen, maar ik moet rekening houden met een sluier.

@Pimaude: Wat heerlijk dat je zo'n mooie jurk hebt gevonden en dat het een bijzondere dag was.