Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:53

Mand schreef:
Corona, en bijna al het personeel van de club waar ik was ook -O-

Hier ook corona in huis doordat m'n broertje uit is geweest. Straks laten testen en ik denk dat ik het ook heb. Ik erger me aan m'n hoofdpijn. Aaaaahhhh, 1.5 jaar corona uit huis gehouden en nu is het toch mislukt.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:56

Badeendje, dat klinkt toch echt als een compliment. Ik complimenteer soms ook mensen vol bewondering, zonder dat ik er zelf onzeker van wordt. Ik ken die persoon natuurlijk niet, maar lees je er niet teveel in?

Edit: waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat je je niet mag ergeren, daar is dit topic voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:56

Badeendje schreef:
Ik had laatst een post op insta gezet (stukje spelen op een instrument) waarop ik een reactie krijg in de trant van

'wtf, kan je dit óók al?'

En ja, dat vind ik best wel stom, want ik plaats dat als zijnde leuk ter herinnering (plus, ik heb er uren aan gewerkt, en niet in een dag geleerd) maar iemand projecteert dan eigenlijk z'n eigen onzekerheid op mijn performance en dat vind ik stom. Het is niet eens een compliment, denk ik. Bovendien kom ik dus over op deze persoon als iemand die 'alles' kan, wat natuurlijk volstrekt belachelijk is, want voor de meeste dingen die ik kan, heb ik gewoon de tijd en moeite genomen om het te leren. Maar blijkbaar zorgt mijn competentie weer dat andere mensen onzeker worden omdat ze iets niet kunnen, en dat vind ik dan ook weer vervelend, want ik wil niet de persoon zijn die andere mensen onzeker maakt.

Kan iemand mijn hoofd uitzetten?

Ik zou ook zo'n reactie kunnen plaatsen, maar niet uit onzekerheid. Ik zou het zelf bedoelen als bewondering voor de tijd die je erin hebt gestopt om iets goed te kunnen :)

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:58

Ik zou dit ook als een compliment zien. :j

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:12

Ah, wat lief jullie reacties :* . Ik vind dat heel fijn om te horen. Ik weet dat deze persoon met zichzelf in de knoop zit, misschien dat het daarom meespeelt? Fijn om te horen dat jullie dit ook zo zouden verwoorden, dan moet ik het gewoon opvatten als compliment.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:25

Ja ik kan het enorm knap vinden dat mensen meerdere dingen goed kunnen. Juist vanwege de tijd en energie die erin gestoken wordt. En dan kan ik ook zoiets zeggen :')

En tuurlijk kan ik er 'jaloers' van worden, maar dat neemt niet weg dat ik het als compliment bedoel haha
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 07-07-21 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:25

Ménsen díe de héle tijd zó typen dát óveral één accént aigui óp wórdt gebrúikt.

Het léést zó irritánt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:28

Wááróm _O-
Losssslaten O:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:29

Hálló áccéntén zíj́n hélémáál dé bóm.

_O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:32

Oh, dàt doé ik ècht zóvaak! Dàcht dàt ik het dáármee juíst een stúk leesbaarder maakte? :Y)

Edit: ik had wel een ergernis nog! Vandaag eindelijk weer naar stal geweest, tweede keer op de nieuwe plek. Kom ik daar, lekker even knuffelen, wil naar de zadelkamer om spullen te pakken: hek op slot! Balen. Heb geen sleutel ervan.
Dus even lekker in de zon gezeten vind de paarden, later nog eens gekeken: helaas.

Dus eigenaar pony geappt en weer naar huis gegaan. Vraagt ze later verbaasd welk hek? Blijkt dat die dus nooit op slot zit maar gewoon even wat moet rammelen aan die deur.. |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:49

Niet zo zeer een ergernis, maar gewoon totale machteloosheid.

We hebben vandaag mijn achternichtje moeten begraven en ik ben gewoon kapot. Zoveel verdriet, ze heeft het daglicht niet mogen zien. We hebben zo naar haar uitgekeken en dan in plaats van dat je fijn op kraamvisite gaat, moet je haar nu begraven.
De hemel heeft er een sterrenmeisje bij

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:58

Veel sterkte taartjee

Ik erger me aan alle speculatie over de toestand van Peter R. De Vries. Geef die familie gewoon de ruimte om hem te ondersteunen. Berichten over wel/niet overleden vind ik zo respectloos. :(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 14:58

Lisitano schreef:
Ménsen díe de héle tijd zó typen dát óveral één accént aigui óp wórdt gebrúikt.

Het léést zó irritánt.

Ómdát wé niét kúnnén schrééúwen óp íntérnét :') :j Grapje he :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:11

Afbeelding
Hieraan, in een roman :\

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:14

Ik kan de zin niet helemaal lezen.
Maar als het een voltooid deelwoord is klopt het toch?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:15

Luxorvalkje schreef:
Ik kan de zin niet helemaal lezen.
Maar als het een voltooid deelwoord is klopt het toch?

Dat is het dus niet, persoonsvorm is het.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:16

Een boer die weer alles in de weg heeft staan.
Moet zo nog aan 1 silo, de deur is dicht(binnen silo) staat een trekker en busje voor de schuurdeur.
Jongens.... Jullie bestellen zelf het voer, dan zorg er ook voor dat in aan de silo kan |o

Ohja, en dit is elke x bij deze boer.
Ben al 20 Minuten bezig bij andere silo's..

Ook als ik voortijd bel halen niks optijd weg. Standaard moet ik dan nog 15-20 Minuten op hun wachten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:21

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/pr8MwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hieraan, in een roman :

Herkenbaar! Ooit de Hunger Games gelezen, na 1 boek had ik al 3 of 4 (grove) spelfouten. Ik was er zo boos om dat ik de uitgever heb gemaild. Toen vroegen ze of ik even kon aangeven waar ze dan precies zaten. :+ laatmaar.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:35

SpikkelFire schreef:
Flying_Angel schreef:
[ [url=m/pr8MwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hieraan, in een roman :

Herkenbaar! Ooit de Hunger Games gelezen, na 1 boek had ik al 3 of 4 (grove) spelfouten. Ik was er zo boos om dat ik de uitgever heb gemaild. Toen vroegen ze of ik even kon aangeven waar ze dan precies zaten. :+ laatmaar.

Oh jeetje zeg :oo
Ik ben er dan eigenlijk al klaar mee haha!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:41

Taartjee heel veel sterkte.

Apotheek gaf zonder iets te zeggen andere medicijnen mee.
Ik was al thuis, kijk in de tas en zie het verkeerde medicijn.
Kon ik weer terug.

Echt zeg het gewoon even, dan kan ik beslissen in de apotheek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 16:17

Dat ik zoveel aan mijn hoofd heb en ik niet meer wijs geraak uit mijn eigen gedachten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 16:48

Moestuin schreef:
Dat ik zoveel aan mijn hoofd heb en ik niet meer wijs geraak uit mijn eigen gedachten.

:(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:27

Van die achterbakse mensen die na de dood van een ander , alleen maar om geld en spullen te lopen zeuren en bang zijn dat ze minder krijgen...

Alsof het daar om gaat....

Het is dat mijn oma gecremeerd is , maar als het kon zou ze zich nu omdraaien in haar graf. En ik walg er ook een beetje heel erg van dat familie zo kan zijn.

_-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:54

GUSTIxBILL schreef:
Na alle onderzoeken komt er uit dat ik op 2 plaatsen in mijn nek discopathie heb
Wat de kine zou moeten kunnen oplossen.

Ben ondertussen al 2maand thuis, met 2x week kine. En het geraakt gewoon niet opgelost.
Het word alleen maar erger...

Beterschap :knuffel:

Ik ben voor 1 van sollicitaties afgewezen… omdat… Ik niet per direct beschikbaar ben -O-
Dat stond overigens niet genoemd in de vacature dus extra zuur.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 20:29

Zebrastreep schreef:
Van die achterbakse mensen die na de dood van een ander , alleen maar om geld en spullen te lopen zeuren en bang zijn dat ze minder krijgen...

Alsof het daar om gaat....

Het is dat mijn oma gecremeerd is , maar als het kon zou ze zich nu omdraaien in haar graf. En ik walg er ook een beetje heel erg van dat familie zo kan zijn.

_-:(

Erg he, hier ook. Alles van waarde van mijn oma is naar 1 familielid gegaan, dat was niet de bedoeling, maar alles is door dat ene familielid weggesnoept in de periode dat mijn oma slecht werd voordat ze stierf. Alles van waarde was al meteen weg en het geld was al verdwenen, alles zonder waarde was al opgehaald en vernietigd. Goodbye zwaaizwaai!
Oma haakte ook veel, ze had allerlei zelfgemaakte kleedjes, knuffels, ze had mooie grote schilderijen geborduurd. Ik had zo graag zoiets nog willen hebben van haar... Maar nee, het is weg. Niet eens verdeeld, gewoon weg