Citaat:
Bigone ben je een complotdenker? Ik denk het wel dat je het bent. Daarom doen jullie ook je best mensen die twijfels hebben bij het nu van een vaccinatie, op de meest rare manieren aan te vallen. De wetenschappers die je hebt gesproken die weten dus al wat er in 5 jaar gebeurd.
Ik vind dit eigenlijk wel het meest fantastische argument tot nu toe
Citaat:
Er is niets mis mee met zelfstandig denken. Wanneer het gaat om een maatregel of over een inenting. Die inenting persoonlijk denk ik er zit iets van water in, die gaat echt niet schadelijk zijn.
er zit iets van water in? Nee nee, er zit genveranderende stof in, dat heb ik net gelezen
Citaat:
Iemand die gestudeerd heeft weet alles op zijn vakgebied.
Dus eigenlijk zeg je dat mensen maar niet moeten studeren, want je wordt er niks wijzer van... Toch? Maar hoe kom je dan achter dingen? Hoe ga je dan leren hoe iets werkt? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar
Citaat:
Jullie doen net of ik niet goed snik ben of een complotdenker. Weet nog steeds niet van welk complot. Het enige wat ik zeg denk ZELF na.
Maar op basis waarvan ga je zelf nadenken dan? Want je moet dan toch iets kunnen toetsen of testen? Of verzin je dan gewoon een theorie en dan zie je wel hoe dat verder gaat? Ik vind het zo bijzonder dat je met zelf nadenken veel meer weet dan mensen die ergens wel verstand van hebben...
Citaat:
Wil je volledig vertrouwen op de paar mensen in de media en je ziet intussen niet wat er echt in de wereld gebeurd.
Ik heb daar wel al een paar keer naar gevraagd, ook bij mijn kennissen.. maar die zeggen dan 'doe zelf onderzoek' en 'lees agenda 2030 maar'... Maar wat gebeurt er in de echte wereld dan, waar moet ik dat opzoeken? Weet jij het?
Citaat:
Hoeveel landen normaal leven zonder inenting en overvolle ic. Hoe kan je nu veroordelen, wanneer iemand je vraagt ZELF na te denken.
Deze zin loopt van geen kanten, althans, ik snap niet wat er staat... ?
Citaat:
Of mag je enkel denken wanneer je de juiste studie hebt gevolgd.
Tuurlijk mogen mensen denken, zo worden de meeste uitvindingen (en onderzoeken
) gedaan.. Maar het ligt er wel aan wie waar over nadenkt.. Als je met kanker naar een Jomanda gaat, weet ik niet of dat nu wel het slimst is, ookal heb je daar goed over nagedacht..
Als ik mijn gasleidingen ga verleggen ga ik daar niet zelf over nadenken, daar huur ik iemand anders voor. Grote kans dat ik anders bij de volgende douchebeurt mezelf vergas per ongeluk... maar als een instructeur mij verteld dat ik een stakend paard met een scherper bit moet rijden, dán denk ik zelf na
Ligt er echt maar helemaal aan wat het betreft..
Als ik zelf nadenk dat zie ik geen voordelen van een vaccin van water, of van een vaccin wat over vijf jaar ervoor zorgt dat iedereen smelt.. ofzoiets? Dus wat mis ik dan?