Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:We hebben hier ook meteen even de voortuin paden van onze buren schoongeveegd die minder goed ter been zijn. Ook wat zout gestrooid.
Dus als jullie toch ook bezig zijn... Het voorkomt dat ze iets breken en je krijgt er meteen weer wat karmapunten bij
, ben net klaar met de toegangspaden naar de flat en de galerij. Het merendeel dat hier woont is 90+, die kun je dat toch niet meer laten doen
Ibbel schreef:Liggen hier (Gelderland) in de tuin een paar mooie sneeuwduinen van 30 cm en meer. Tussen huis en schuur heeft de wind vrij spel gehad. Op andere plekken ligt er dan weer nauwelijks wat, daar is het weggeblazen.
Ik kon vanmorgen de achterdeur wel open schuiven (daar lag ook een duin tegenaan), maar daarna niet meer dicht krijgen. Gelukkig had ik de sneeuwschuif onder handbereik gezet, dus ik kon meteen aan de slag. Tot slot nog even met een ijskrabber alle kozijnen langs en de deur kon weer in 't slot vallen.
Maar de kat vond het wel interessant. Iris82 schreef:Als er al zout gestrooid is dan is t niet te doen voor honden. Die krijgen accuut kloven in hun poten. Kunt wel een klodder Vaseline op de pootjes smeren maar dat moet je weer goed afvegen als je naar binnen gaat anders stempelen ze alles onder.
Lay_D schreef:CupCakes_ schreef:Iemand was hier heel happy en het er nièt mee eens dat hij weer mee naar binnen moest na de grote ronde
[ [url=m/JnNJB1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze is het er ook niet mee eens, hij joelt erover omdat hij naar buiten wil.