Edit: gelukkig niks gezien op de CT inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Dat mijn oma net aan het herstellen was van een delier en nu corona heeft. Vandaag aan de zuurstof gegaan en ze krijgt antibiotica, maar veel meer kunnen ze niet doen, ze is 90. En bang. En niemand mag naar haar toe.
DiscoDipp schreef:Strekte!! @black_kelpie![]()
Ik heb even een algemene mening/duw nodig.
2 november is de zadelmaker hier geweest. Hij zou mij binnen 2 weken iets laten weten ivm nieuw zadel. Vervolgens ben ik zelf maar achteraan gaan vragen, en nog niets. Inmiddels is het 1 februari en ik heb nog niets gehoord..
Mijn geduld is op, ik ben een beetje boos![]()
Moet ik nu gaan bellen? En wat moet ik dan uberhaupt zeggen
DiscoDipp schreef:Strekte!! @black_kelpie![]()
Ik heb even een algemene mening/duw nodig.
2 november is de zadelmaker hier geweest. Hij zou mij binnen 2 weken iets laten weten ivm nieuw zadel. Vervolgens ben ik zelf maar achteraan gaan vragen, en nog niets. Inmiddels is het 1 februari en ik heb nog niets gehoord..
Mijn geduld is op, ik ben een beetje boos![]()
Moet ik nu gaan bellen? En wat moet ik dan uberhaupt zeggen
Jolien87 schreef:Ik ben nog bij mijn vriend en zou vanmorgen eigenlijk weer naar huis gaan maar durf het nog niet aan in verband met de gladheid. Ik moet van Vriezenveen naar Zwolle en vraag me af of het nu überhaupt alweer veilig is op de weg.
Jolien87 schreef:Ik ben nog bij mijn vriend en zou vanmorgen eigenlijk weer naar huis gaan maar durf het nog niet aan in verband met de gladheid. Ik moet van Vriezenveen naar Zwolle en vraag me af of het nu überhaupt alweer veilig is op de weg.