Pff niet zo'n beste dag vandaag maar toch vindt ik het belangrijk om stil te staan bij wat positief was.
1. Geen enkele vorm van spierpijn ondanks dat ik toch 1,5 uur op de schaats heb gestaan gisteren (normaal zou ik dat echt wel voelen maar het feit dat ik al wat sportiever bezig ben de laatste tijd heeft me geholpen denk ik).
2. Vanmiddag toch nog een lekkere wandeling gemaakt, normaal wandel ik elke ochtend na mijn ontbijt maar dat lukte niet omdat mijn tuin uitkomen al een opgave opzich was door de gladheid.
3. Na genoten van het schaatsen met m'n GoPro beelden, heel blij dat ik daar om gedacht heb die mee te nemen .
VanHuisUit
Geplaatst: 16-02-21 20:52
1. de verbouwing in mijn woning is begonnen: badkamer en toilet zijn gesloopt 2. heerlijk gegeten met perfecte gehaktballetjes 3. goed gesprek met mijn manager en een collega gehad over wat gedoe op het werk
1. Vanochtend heel attent bericht gekregen van een collega dat ze niet kwam, dus ik niet voor niks hoefde te zitten wachten 2. Mijn behandeling in het ziekenhuis ging goed. 3. Vanmiddag alleen thuis geweest maar wel heel goed meerdere kasten opgeruimd!
1. Nuut der verwondingen vallen naar omstandigheden mee 2. Ik heb vanavond goed voor mezelf gezorgd 3. Mijn teamgenoot heeft een plan bedacht om me te kunnen behouden voor het team
1. Telefoontje van m'n jobcoach gehad dat ik morgen al op gesprek kan voor een werk ervaring plek, eindelijk weer actie op werk gebied
2. Eindelijk weer eens zelf brood gebakken.
3. Lekker gewandeld met m'n wandelmaatje (hond).
Mandyy
Geplaatst: 16-02-21 22:53
Gisteren: 1. In de pauze lekker gewandeld met een vriendin. 2. Super leuke badbruisballen besteld. 3. In de avond fijn gewandeld met een andere vriendin.
Vandaag: 1. Goed gesprek gehad op het werk. 2. Leuk jurkje bij m’n Zalando bestelling. 3. Interessante ICT cursus op werk gehad.
1. op bezoek geweest bij mijn koffie-maatje 2. kaarten geschreven aan 3 kennissen 3. koekjes gebakken
Zebrastreep
Geplaatst: 18-02-21 00:27
oeps gisteren alweer vergeten natuurlijk
16-02-2021 - Mijn jonge paardje weer even opgezocht en ze was duidelijk blij om mij te zien. Ik smolt bijna haha - De temperatuur buiten was weer een stuk hoger - Zelf geprobeerd om het recept na te maken van de broodjes met roomkaas die ze vroeger bij V&D verkochten. Aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Vandaag - Weer stukje verder met het verslag. - Gezellige en leuke stagedag gehad. - Les was morgen een uur later start en ik nu dus voor mijn idee niet zo hoef te haasten morgenochtend. Slaap ik in ieder geval een stuk rustiger.
Gisteren: - Eindelijk dat ene boek uitgelezen duurde veel te lang - Lekker gereden op allebei de paardjes - Nieuw boek begonnen dat al een hele poos naar mij liep te roepen
Vandaag: - Voelt echt als lente buiten - Lekker stukje zelfgebakken cake op - Paardjes weer helemaal blij omdat ze weer buiten staan.
SplashIsLief
Geplaatst: 18-02-21 19:15
1. Leuke start van een cursus gehad 2. Mijn plan geconcretiseerd en mijn leidinggevende uitgenodigd om het te bespreken. 3. Na een halve week last van mijn rug gaat het beter!
marleen_88
Geplaatst: 18-02-21 20:10
1. Verbouwing van de tuin is ineens al begonnen. 2. De weersvoorspellingen voor komend weekend. 3. Vanaf maandag komt mijn pete-kind logeren.
Prairy
Geplaatst: 18-02-21 20:14
Lekker buiten aan de slag geweest met de nieuwe plantjes snoeien