Vandaag sinds hele lange tijd weer naar de kringloop Het Goed geweest. Toch nog thuis gekomen met een broek en een jurk De Only broek: En het jurkje, nog helemaal nieuw, het orginele prijs kaartje zat er nog aan:
Zeker niet essentieel maar het gaat mij wel aan het hart. Iedereen roept dat je alles wel online kunt kopen maar juist voor de prijs en duurzaamheid haalde ik zoveel mogelijk bij de kringloop. Tuurlijk was het ook een hoog funshopping gehalte maar met een klein budget ideaal, als ik de spullen die ik daar de afgelopen tijd heb gekocht nieuw zou moeten kopen zou ik failliet gaan(of een heel minimalistisch huis hebben).
black_kelpie
Geplaatst: 15-12-20 03:06
De vorige lockdown is één van mijn favoriete kringlopen begonnen met foto's van spullen op Facebook plaatsen. Wilde je iets hebben dan kon je het reserveren en een afspraak maken om het op te halen. Ik hoop dat ze dat weer gaan doen, toch wat omzet op die manier en ze hebben echt leuke spullen
Suzanne F.
Geplaatst: 15-12-20 08:14
Ja balen, kringlopen dicht....
Malenka
Geplaatst: 15-12-20 13:09
Gisteren toch nog een wee mooie vondsten. Ik had toen niet door dat de winkels dicht zouden gaan. Gelukkig was het vrij rustig anders was ik niet eens naar binnen gegaan.
Een prachtige flora:
En een oude theepot met twee kop en schotel. Er moet een nieuwe schenktuit op. Nog geen idee waar ik die vandaan ga halen en of ik deze er af krijg... maar ik kon hem niet laten staan.
lovelyfiefy
Geplaatst: 15-12-20 14:38
er worden voor ons vanmiddag 2 boekenkasten geleverd door de kringloop schuin tegenover ons huis. Alles is nu natuurlijk dicht, maar dit doen ze dus ook (ze worden geleverd omdat ze nu in een opslag van hun wat verder weg staan en dus niet in de winkel, anders konden we ze lopend verhuizen )
Megamutsj
Geplaatst: 16-12-20 15:42
Ik doe graag mee met dit topic! Afgelopen week voor het eerst naar de kringloop geweest en ik ben meteen verslaafd geraakt. Heel leuk geslaagd voor weinig geld.
Mijn buit: Een heren blouse, leuk met een knoop erin Een rieten kattenmandje
Een houten dienblad die ik zwart heb gespoten
Een goudkleurige kandelaar, voelt best zwaar aan
Een houten Afrikaans (denk ik) beeldje
Een leuk handgeblazen vaasje
Rolit (spel wat ik vroeger veel heb gespeeld!)
En een genie bottle (geen idee hoe het anders heet?)
En een genie bottle (geen idee hoe het anders heet?)
[ [url=m/U11PZe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou het...?
Yom
Geplaatst: 16-12-20 17:06
Heb je hem al getest
Voor mij is het nu wel afkicken. Ik ga graag naar markten in België en Frankrijk op zoek naar leuke spullen voor mijn brocante winkeltje. Maar ja dat mag al even niet meer en nu dan ook nog de winkel dicht
Gelukkig is het hobby voor mij en heb ik daarnaast nog een vaste baan. Maar vele hebben dat niet helaas
Misschien kunnen we dit topic levend houden tijdens de Lockdown door onze best off aankopen te showen? Helpt een beetje tegen de afkickverschijnselen
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-20 10:34
Mijn man zei deze week nog nu heb ik eigenijk tijd om voor mezelf te gaan ipv voor spullen voor werk, hij was even vergeten dat het dicht is
zigranta
Geplaatst: 19-12-20 12:10
Oh, dat is een tegenvaller voor je man! Moet zeggen dat ik er ook flink van baal, maar ja. Hou mezelf vrolijk met het idee dat ik het dubbel en dwars ga inhalen als het weer kan Best off vind ik een leuk idee.
CoonArt
Geplaatst: 19-12-20 14:37
Jessie2020 schreef:
Misschien kunnen we dit topic levend houden tijdens de Lockdown door onze best off aankopen te showen? Helpt een beetje tegen de afkickverschijnselen
Goed idee!
Anoeska27
Geplaatst: 19-12-20 16:26
Leuk, ik ga eens zoeken of ik nog foto's heb. In ieder geval heb ik 2 weken geleden deze 2 engelen gekocht voor 90 cent totaal. (let niet op de zooi, ik moet de jaartafel nog opmaken)
Ik had de indruk dat de kwaliteit van de spullen in de kringloop de laatste jaren flink teruggelopen was (a.k.a veel rommel) Maar als ik dit zo zie, moet ik na de lockdown toch beter gaan kijken, en mogelijk in andere winkels dan de grote zaken hier.
Karin
Geplaatst: 20-12-20 00:12
Het verschilt echt per winkel wat er wordt aangeboden.
Dat schilderij zou ik ook meegenomen hebben, zeker voor die prijs! Mooi zeg!
Britta31
klein honden beeldje gekocht voor 25 cent. geen foto van want ik heb hem cadeau gedaan aan een vriendin. ik heb hem wat opgeknapt. hij was zwart wit en het bekje was bruin verkleurd en er was wat zwarte verf af. eind resultaat was wel mooi geworden