Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:16

Apple schreef:
Roosch schreef:
De koningin van de reservelijst is ook jarig! Jij ook van harte!

Dank je wel :D :D

En de anderen ook bedankt :-)

Het is zo wel een erg jarig topic :D

Gefeliciteerd *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:18

Gefeliciteerd Apple *\o/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:26

Apple schreef:
Het is zo wel een erg jarig topic :D

Nou..

Ik ben anders nog lang niet jarig }>

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:37

Gefeliciteerd Apple!! *\o/*

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:47

Gefeliciteerd aan alle jarigen!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:51

In de hoop dat ik er bij zit zal ik mezelf ook maar even voorstellen :))

Ik ben Jerney, 23 jaar oud en in opleiding voor paraveterinair. Ik heb 2 lieve shetlanders, een zangersheide merrie en een klein hondje.
Mijn hond is kieskeurig en bijna tandloos, dus die eet alleen zachte snoepjes (en vaak alleen kattensnoep :') ) en speeltjes pakt ze amper.

Ikzelf hou van alles wat roze, holografisch of met glitters is.
Ik heb zaterdag mijn eerste auto gekocht, en daar moet alles dan weer limoen groen zijn :+

Veel chocola etc. eet ik niet (of mag ik eigenlijk niet van mezelf). Vriendlief houd wel veel van kinder chocola en kinder bueno.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:55

O ja mocht iemand Isabel hebben: geen mintgroene dingen hoor we hebben genoeg in huis :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:01

Tanya schreef:
Bij deze dan mijn tops en flops :D

Tanya, 30 jaar, huisarts in opleiding :D

Tops:
- kaarsen <3 ik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- mijn huis bevat vooral roze accessoires
- mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add :D
- ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet.
- gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel maar heb ik echt nog voor een aantal jaar genoeg, lol. shampoo gebruik ik alleen van zwitsal en heb ik nog genoeg.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom
- eigenlijk vind ik sowieso opvallende dingen leuk! dat het gewoon net een beetje anders is. lekker onduidelijk, i know sorry :')
- schoenmaat 36/37, kledingmaat small/36
- thee drink ik alleen rooibos, witte en groene thee met allerlei smaakjes. van zwarte thee (theïne) krijg ik hartkloppingen
- spelletjes vind ik heel leuk! alleen ik heb er al wel vrij veel.. maar Qwixx bv nog niet. als je me een spelletje wil geven kun je het beste even bij Nikkidekerf navragen of ik het al heb, of het via de organisatie vragen :')

Flops:
- (fluffy) sokken, sjaals en handschoenen heb ik wel genoeg. fleecedekentjes ook. ik maak een uitzondering als de sokken van harry potter zijn :')
- eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten
- fotolijstjes heb ik genoeg
- ik heb geen huisdieren
- ik ben echt een plantenmama maar ik heb al zoveel planten nu dat nieuwe even niet welkom zijn helaas
- telefoonhoesjes heb ik al. mocht je me een nieuwe iphone willen geven, dan mag dat uiteraard wel :j
- ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas
- tijdschriften heb ik al genoeg, heb meerdere abonnementen
- sieraden draag ik vrijwel niet, een deel kan niet voor werk en oorbellen verdraag ik niet

Verder:
- tweedehands geen probleem!
- aliexpress en andere goedkope sites geen probleem
- je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters
- als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt
- zie dit vooral als richtlijnen en niet als eisen :D

Jij zou mijn perfecte lootje zijn _/-\o_ Wie moet ik hiervoor ook alweer omkopen? :o

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:10

Gefeliciteerd Apple

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:15

Aangemeld *\%/*

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:20

Apple, jij ook nog gefeliciteerd! :#

Sokken doen het hier altijd goed, vooral van die lekkere warme dikke wintersokken <3 Graag wel antislip of simpel katoen, anders ga ik met een noodgang van de trap af.. en dat doet zeer! :') Los van het feit dat dat nu in m'n zwangerschap helemaal niet handig is.. en ik tegen de tijd van de pakketten (als ik ingeloot word) hoogzwanger ben.

Ooooh en ik zag Kinderchocola voorbij komen. Ik houuu van Maxi's :9 jamjamjam!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:32

Kinderchocola :j <3 <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:41

Hmmmm lekker :9

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:56

Ik wacht nog even met voorstellen tot ik zeker weet dat ik mee kan doen. Al denk ik dat ik er wel bij zit. Als zzp-er zie ik dit ook wel een beetje als mijn kerstpakket

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 23:22

irisskib schreef:
Kinderchocola :j <3 <3

:oo <3

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 23:23

Gefeliciteerd voor alle jarige :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 23:41

Ohhh kinderchocolade moet ik verstoppen voor mijn vriend, hij eet altijd alles op xD

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:41

pimaude schreef:
Ohhh kinderchocolade moet ik verstoppen voor mijn vriend, hij eet altijd alles op xD

Als ik jouw Santa wordt krijg jij kinderchocolade in een kluis waarvan je eerst de code moet puzzelen :j
Dan is dit ook alvast je hint :7

Oooh, ik bedacht mij vanochtend nog 2 tops:
- Een eggtimer. Die van mij is stuk gegaan en ik vind ze zo handig. Ik ken ze momenteel alleen maar van de Xenos: https://www.xenos.nl/eiertimer
- Een thermosbeker voor koffie. Graag vaatwasser-proof en zonder handvat. Zodat die in de bekerhouder/fleshouder van mijn auto past. Alle kleuren en tropische dessins zijn toegestaan, behalve effen blauw. Mijn thermosbeker voor thee is namelijk al blauw, en wil verwarring te voorkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:50

Haha deal roodvos! :p

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 15:40

Oh dat lijkt me serieus handig, zon eggtimer. Nooit meer smurrie eieren of versies met een blauw randje :+

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 15:55

Ik bedacht me ook nog iets. Ik hou van allemaal extra kleine kussentjes voor op bed. Van de action haal ik ze meestal uit dan in de zacht/oud roze en grijs tinten. Leuk om mee af te wisselen qua de kussentjes hoezen.

En heerlijke geur kaarsen nu de winter aan komt !

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:24

miccamaaike schreef:
Oh dat lijkt me serieus handig, zon eggtimer. Nooit meer smurrie eieren of versies met een blauw randje :+

Je moet toch wel even uitvogelen wanneer het voor jou geen smurrie meer is, is mijn ervaring, maar ideaal zijn ze zeker! :j

@biggirl, wat zijn extra kleine kussentjes? Welke afmeting? Misschien handig om te vermelden.

Hier overigens ook een fan van kussenhoezen. Alles dat past in een Urban Jungle interieur is welkom, maar geen tierelantijntjes aub :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:32

Roodvos schreef:
- Een thermosbeker voor koffie. Graag vaatwasser-proof en zonder handvat. Zodat die in de bekerhouder/fleshouder van mijn auto past.

Dit is ook wel een hele goede ja! :D

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:44

Over thermosbekers gesproken. Ik heb er een voor thee waar losse thee in kan waar ik graag gebruik van maak dus thee is altijd welkom. Verder hou ik van chocolade alleen niet van melk chocolade.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:48

Omdat ik hoop dat ik mee mag doen , zal ik me ook even voorstellen!

Ik ben Anne, 33 en woon een met mijn vriend in Groningen. Wij zijn het personeel van Freya en Jessie, onze kattendames.
Ik hou van koken, bakken, sushi, gin-tonic, chocola, speciaalbiertjes, lezen, Zweedse puzzels, rituals, lush, kerst, winter, knusheid in huis,katten, koffie ( en thermos koffiedrinkers:') )en nog veel meer!