Apple schreef:Roosch schreef:De koningin van de reservelijst is ook jarig! Jij ook van harte!
Dank je wel![]()
![]()
En de anderen ook bedankt![]()
Het is zo wel een erg jarig topic
Gefeliciteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Bij deze dan mijn tops en flops![]()
Tanya, 30 jaar, huisarts in opleiding![]()
Tops:
- kaarsenik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- mijn huis bevat vooral roze accessoires
- mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add
- ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet.
- gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel maar heb ik echt nog voor een aantal jaar genoeg, lol. shampoo gebruik ik alleen van zwitsal en heb ik nog genoeg.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom
- eigenlijk vind ik sowieso opvallende dingen leuk! dat het gewoon net een beetje anders is. lekker onduidelijk, i know sorry
- schoenmaat 36/37, kledingmaat small/36
- thee drink ik alleen rooibos, witte en groene thee met allerlei smaakjes. van zwarte thee (theïne) krijg ik hartkloppingen
- spelletjes vind ik heel leuk! alleen ik heb er al wel vrij veel.. maar Qwixx bv nog niet. als je me een spelletje wil geven kun je het beste even bij Nikkidekerf navragen of ik het al heb, of het via de organisatie vragen![]()
Flops:
- (fluffy) sokken, sjaals en handschoenen heb ik wel genoeg. fleecedekentjes ook. ik maak een uitzondering als de sokken van harry potter zijn![]()
- eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten
- fotolijstjes heb ik genoeg
- ik heb geen huisdieren
- ik ben echt een plantenmama maar ik heb al zoveel planten nu dat nieuwe even niet welkom zijn helaas
- telefoonhoesjes heb ik al. mocht je me een nieuwe iphone willen geven, dan mag dat uiteraard wel
- ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas
- tijdschriften heb ik al genoeg, heb meerdere abonnementen
- sieraden draag ik vrijwel niet, een deel kan niet voor werk en oorbellen verdraag ik niet
Verder:
- tweedehands geen probleem!
- aliexpress en andere goedkope sites geen probleem
- je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters
- als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt
- zie dit vooral als richtlijnen en niet als eisen
pimaude schreef:Ohhh kinderchocolade moet ik verstoppen voor mijn vriend, hij eet altijd alles op xD
miccamaaike schreef:Oh dat lijkt me serieus handig, zon eggtimer. Nooit meer smurrie eieren of versies met een blauw randje