Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Dat ik 2020 een rot jaar vind...
In april een konijntje laten inslapen.. beestje was ziek en echt op. Afgelopen week mijn andere konijn kunnen laten inslapen en kreeg gister te horen dat het met mijn oma ook niet goed gaat...
En nog wat anders maar dat hoeft niet zo openbaar.
Maar pff ik heb mijn portie verdriet wel even gehad...
Myfairytale schreef:Het is natuurlijk maar peanuts in vergelijking met voorgaande berichten, maar stiekem ben ik er kapot van dat mijn moeder wéér met Kerst en mijn verjaardag (ben 1e Kerstdag jarig) er niet is.
Mijn vader wil me niet meer kennen en ze durft het niet bij hem aan te kaarten (of ze wil gewoon niet) dat ze naar ons wil op die ene dag.
Ik moet haar alle belangrijke dagen al missen, verjaardagen, Kerstavond, 2e Kerstdag, Oud&Nieuw... mag ik haar dan 1 middagje?
Maar als ik het dan vraag, dan zegt ze dat het niet gaat.
Myfairytale schreef:Het is natuurlijk maar peanuts in vergelijking met voorgaande berichten, maar stiekem ben ik er kapot van dat mijn moeder wéér met Kerst en mijn verjaardag (ben 1e Kerstdag jarig) er niet is.
Mijn vader wil me niet meer kennen en ze durft het niet bij hem aan te kaarten (of ze wil gewoon niet) dat ze naar ons wil op die ene dag.
Ik moet haar alle belangrijke dagen al missen, verjaardagen, Kerstavond, 2e Kerstdag, Oud&Nieuw... mag ik haar dan 1 middagje?
Maar als ik het dan vraag, dan zegt ze dat het niet gaat.
bowena_84 schreef:Ik ben verdrietig omdat mijn lieve papa gisteren te horen heeft gekregen dat hij een hersentumor heeft. 3 weken geleden ‘vierden’ we de laatste behandeling van anderhalf jaar voor longkanker en dat de tumor in zijn long stabiel is en blijft.
Hij werd opgenomen met een vermoedelijke tia maar na een ct-scan blijkt het dus om een hersentumor te gaan. Vanavond horen we meer en donderdag het behandelplan.
In 2008 kneep hij er bijna tussenuit door een verwaarloosde longontsteking, in 2012 bijna na een aneurysma wat eigenlijk niemand zou kunnen overleven, toen longkanker en nu dit.... ik ben gebroken
bowena_84 schreef:Dankjewel voor de lieve berichtjes! Het goede nieuws is dat het om een enkele tumor gaat die gunstig ligt voor behandeling. Hoe en wat horen we morgen. Wel kunnen ze nog niet uitsluiten of er nog meer uitzaaiingen zijn, dat word nog uitgezocht. Nog steeds spannend dus.
Het helpt niet dat ik in verwachting ben en door de hormonen echt van hot naar her schiet![]()
MyFairyTale, helaas wonen we 300 km van elkaar verwijderd. Dat maakt het ook heel moeilijk. We wachten morgen af en als ze ervoor open staan gaan we met het gezin 10 dagen in quarantaine om daarna zsm die kant op te gaan!
Ik wil jou ook even een hele dikke virtuele knuffel geven, vind jou verhaal helemaal geen peanuts! Wat verschrikkelijk dat je vader zich zo opstelt en je moeder bij je weg houd! Dat hoort geen enkel kind mee te maken
HorseTimeXL schreef:Wordt toch wel heel erg verdrietig van het nieuws dat Bram van der Vlugt is overleden en dan nog wel door corona. Vond het met recht een prachtige man en de echte sinterklaas die mij deed geloven in mooie dingen..
Independence schreef:Ik voel me heel erg eenzaam en heb veel last van paniekaanvallen en ik zou willen dat iemand me kon troosten.
En elke dag dat ik leef, vind ik meer redenen waarom ik niet wil leven. Das verdomde pijnlijk