Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:48

Ik was de enige andere in de kleedkamers en zat al een tijdje met m'n telefoon te prutsen dus ik denk dat hij dacht alleen te zijn vanwege de stilte. Die stilte was ook de reden dat ik duidelijk kon horen wat hij aan het doen was... Heb even overwogen om naar z'n hokje te lopen en te vragen of hij dat thuis of op het toilet kon doen maar vond het zó ongemakkelijk en heb het beneden bij de balie gemeld. Maar de dame daar wist ook niet echt wat ze er mee moest en toen ik weg liep zag ik haar praten met een mannelijke PT. Hoop toch wel dat die er wel even naar toe is gelopen en wat gezegd heeft. :\

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:02

Twee grote boxers die als een malloot op onze pup afrende. Ja het is een losloop stuk, maar dit is niet heel vriendelijk begroeten. Pup was enorm bang. Gelukkig direct daarna een man die zijn 2 cane corsos los liet zodat onze pup weer een goede ervaring heeft (de cane corsos zijn super goed opgevoed).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:53

Postnl zou tussen 4 en 6 komen met m'n autoradio. Maar hij moet nog 2 adressen in een dorp 8km verderop. Anderhalf uur te laat dus

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 18:57

Hoofdpijn door hoge druk gebied.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:27

Rawr schreef:
Ik was de enige andere in de kleedkamers en zat al een tijdje met m'n telefoon te prutsen dus ik denk dat hij dacht alleen te zijn vanwege de stilte. Die stilte was ook de reden dat ik duidelijk kon horen wat hij aan het doen was... Heb even overwogen om naar z'n hokje te lopen en te vragen of hij dat thuis of op het toilet kon doen maar vond het zó ongemakkelijk en heb het beneden bij de balie gemeld. Maar de dame daar wist ook niet echt wat ze er mee moest en toen ik weg liep zag ik haar praten met een mannelijke PT. Hoop toch wel dat die er wel even naar toe is gelopen en wat gezegd heeft. :

Ach, hij dacht toch alleen te zijn, kun je net zo goed even er een rukkie aan geven toch. Het is niet alsof hij dat lekker in het openbaar stond te doen of in de vrouwenkleedkamer zat te loeren. Hoef je hem niet voor banketstaaf te gaan zetten bij de medewerkers toch?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:42

Volgende keer kuchen, dan is hij op de hoogte. Of een helpend handje bieden?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:55

Ja grappig.

Het is wel degelijk openbaar, het zijn gewoon open cabines dus als iemand de doucheruimte inloopt dan zie je het wel gewoon. En ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik stap liever niet argeloos onder de douche om vervolgens iemands lauwe mannenpap van m'n voet te hoeven spoelen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 19:56

Niobe doet niet anders, schijnt.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:19

Rawr schreef:
Ja grappig.

Het is wel degelijk openbaar, het zijn gewoon open cabines dus als iemand de doucheruimte inloopt dan zie je het wel gewoon. En ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik stap liever niet argeloos onder de douche om vervolgens iemands lauwe mannenpap van m'n voet te hoeven spoelen.

Lauwe mannenpap ik ga helemaal stuk hier :') _O-

Maar ik ben het met je eens doe dat lekker thuis waar niemand anders er last van heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:28

M'n nieuwe radio werkt uitstekend, alleen de fm kunnen we niet aansluit en. Mmm zeer poedersuiker hahha m'n auto aansluiting past niet op de radio

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 20:40

Mijn ouders die zich enorm bemoeien met het zoeken naar een nieuw paardje... echt waar jullie hebben er 0 verstand van...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:01

MarcoBorsato schreef:
Niobe doet niet anders, schijnt.

Klopt, is goed voor de voetjes

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:02

Dat ik na een lang weekend werken wat te snacken wil pakken en boven wil eten. Vind mijn moeder dat ik dat niet kan maken tegenover haar vrienden (om eten te pakken). Maar zij kan het wel maken zonder iets te zeggen allemaal mensen uit te nodigen. Voor mijn werk houd ik mijn contacten zo klein mogelijk nu, maar alsnog nodig ze steeds een heleboel mensen uit.
Is een avondje op de bank zitten en tv kijken te veel gevraagd ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:26

Dat ik ongesteld moet worden en mij echt voel als een zak aardappelen. En dat de piep in mijn oor weer heftiger is geworden... Ik ben bang dat alle opgeslagen stress van afgelopen jaar er aan het uitkomen is. Ik hoop dat ik morgen gewoon ongesteld wordt dan gaat het na 2 dagen weer een stuk beter.

Ik wil in mijn bedje liggen ( gaat lastig met een piep ) maar zou ook zo wel de halve mac leeg kunnen eten.

Hormonen :') het is ook wat

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:35

Nu heb ik zin in kipnuggets en een macflurry -O-. Thanks zebrastreep _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:51

Loeky01 schreef:
Nu heb ik zin in kipnuggets en een macflurry -O-. Thanks zebrastreep _O-

Als je toch gaat neem even een hamburgetje mee :')

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:32

Aan hoe ongelooflijk irritant de verkeerslichten in Antwerpen stad afgesteld zijn (ik woon daar dus). Als het licht op groen springt zie je het volgende licht 50-100m verder oranje worden. Elke rit van en naar mijn moeder erger ik me ZO HARD. Zij denkt trouwens dat het expres is tegen snel rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:35

Steffi4 schreef:
Aan hoe ongelooflijk irritant de verkeerslichten in Antwerpen stad afgesteld zijn (ik woon daar dus). Als het licht op groen springt zie je het volgende licht 50-100m verder oranje worden. Elke rit van en naar mijn moeder erger ik me ZO HARD. Zij denkt trouwens dat het expres is tegen snel rijden.

Bij Leeuwarden heb je zo'n groene golf en dat is idd op het hard rijden afgesteld. Word er harder gereden als 50? Dan heb je pech en sta je voor roos licht. Irritant is het wel.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:41

Marije_1997 schreef:
Steffi4 schreef:

Bij Leeuwarden heb je zo'n groene golf en dat is idd op het hard rijden afgesteld. Word er harder gereden als 50? Dan heb je pech en sta je voor roos licht. Irritant is het wel..

Oh nee inderdaad dat ken ik, hier is het, ook al ben je alleen; sta voor stoplicht wat groen wordt en tegelijkertijd gaat dat volgende op oranje 8)7
Edit: en dat 5 keer na elkaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 22:57

Ohh ja nee dat is idd poedersuiker afgesteld

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 23:03

Mensen die naar het dolfinarium zijn geweest en op Facebook zetten dat ze een dol fijne dag hebben gehad

Genoeg internet weer voor vandaag.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 23:07

Zo hebben wij hier in de wijk een stoplicht dat na 1 of 2 auto's op rood springt en na een paar tellen weer op groen. Ik gook ook dat dat is om de snelheid eruit te halen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 00:00

Heb opeens zoveel pijn aan mijn schouder en geen flauw idee waarom, hij is er niet uit volgens nmij. Ik gil het echt uit van de pijn bij sommige kleine bewegingen, en dat doe ik niet eens als mijn schouder uit de kom gaat. Hou ooppppppp ;(

Ga morgen naar de dierentuin en wil dan geen onzin met mijn schouder wil gewoon foto's kunnen maken en kunnen rondlopen zonder gedoe |(

Kon ook mijn fysio oefeningen niet doen die ik deze week heb gekregen voor mijn schouder, en het ging juist zo goed!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 01:01

Sterkte Lestrange

Ik erger me aan mijn eigen onhandigheid. Ik trek een stekker uit het stopcontact en neem zo de hele doos mee. Morgen maar ff kijken of de beheerder er is en vragen of ie het ding er wat steviger op kan zetten. Ik ben zelf bang dat stroom krijg ook al is die doos van plastic.
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 01:15

Jorex schreef:
Sterkte Lestrange

Ik erger me aan mijn eigen onhandigheid. Ik trek een stekker uit het stopcontact en neem zo de hele doos mee. Morgen maar ff kijken of de beheerder er is en vragen of ie het ding er wat steviger op kan zetten. Ik ben zelf bang dat stroom krijg ook al is die doos van plastic.
[ [url=m/x7AgI8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tip hand tegen de doos aanhouden als je de stekker eruit trekt :j