Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Ik was de enige andere in de kleedkamers en zat al een tijdje met m'n telefoon te prutsen dus ik denk dat hij dacht alleen te zijn vanwege de stilte. Die stilte was ook de reden dat ik duidelijk kon horen wat hij aan het doen was... Heb even overwogen om naar z'n hokje te lopen en te vragen of hij dat thuis of op het toilet kon doen maar vond het zó ongemakkelijk en heb het beneden bij de balie gemeld. Maar de dame daar wist ook niet echt wat ze er mee moest en toen ik weg liep zag ik haar praten met een mannelijke PT. Hoop toch wel dat die er wel even naar toe is gelopen en wat gezegd heeft.
Rawr schreef:Ja grappig.
Het is wel degelijk openbaar, het zijn gewoon open cabines dus als iemand de doucheruimte inloopt dan zie je het wel gewoon. En ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik stap liever niet argeloos onder de douche om vervolgens iemands lauwe mannenpap van m'n voet te hoeven spoelen.
Steffi4 schreef:Aan hoe ongelooflijk irritant de verkeerslichten in Antwerpen stad afgesteld zijn (ik woon daar dus). Als het licht op groen springt zie je het volgende licht 50-100m verder oranje worden. Elke rit van en naar mijn moeder erger ik me ZO HARD. Zij denkt trouwens dat het expres is tegen snel rijden.
Marije_1997 schreef:Steffi4 schreef:Aan hoe ongelooflijk irritant de verkeerslichten in Antwerpen stad afgesteld zijn (ik woon daar dus). Als het licht op groen springt zie je het volgende licht 50-100m verder oranje worden. Elke rit van en naar mijn moeder erger ik me ZO HARD. Zij denkt trouwens dat het expres is tegen snel rijden.
Bij Leeuwarden heb je zo'n groene golf en dat is idd op het hard rijden afgesteld. Word er harder gereden als 50? Dan heb je pech en sta je voor roos licht. Irritant is het wel..
Jorex schreef:Sterkte Lestrange
Ik erger me aan mijn eigen onhandigheid. Ik trek een stekker uit het stopcontact en neem zo de hele doos mee. Morgen maar ff kijken of de beheerder er is en vragen of ie het ding er wat steviger op kan zetten. Ik ben zelf bang dat stroom krijg ook al is die doos van plastic.
[ [url=m/x7AgI8.jpg]Afbeelding[/url] ]