Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roxiie schreef:Als je het bij mij op zou komen halen, dan zou ik willen dat je dan ook betaalt.
Als je de verzending via Vinted betaald (en de rest natuurlijk), wordt er een verzendlabel aangemaakt. Dat verzendlabel gaat natuurlijk nooit als verzonden worden gescand, dus na ophalen kan jij dan nog roepen; heb nooit wat gehad..
zou ik te tricky vinden..
Daarnaast voor jou zonde van de extra kosten toch
Duhelo schreef:roxiie schreef:Als je het bij mij op zou komen halen, dan zou ik willen dat je dan ook betaalt.
Als je de verzending via Vinted betaald (en de rest natuurlijk), wordt er een verzendlabel aangemaakt. Dat verzendlabel gaat natuurlijk nooit als verzonden worden gescand, dus na ophalen kan jij dan nog roepen; heb nooit wat gehad..
Ja. Idd. Maar ik moest selecteren en bevestigen. En de verkoper kreeg bericht dat ik die bundel wilde. Ik heb er een bericht achrer gestuurd dat ik kan ophalen. Dus ben benieuwd
corinep schreef:Duhelo schreef:roxiie schreef:Als je het bij mij op zou komen halen, dan zou ik willen dat je dan ook betaalt.
Ja. Idd. Maar ik moest selecteren en bevestigen. En de verkoper kreeg bericht dat ik die bundel wilde. Ik heb er een bericht achrer gestuurd dat ik kan ophalen. Dus ben benieuwd
Kan de verkoper(of jij) een andere verzendmogelijkheid selecteren en dat je daar 0 euro invult? Via Vinted betaalje natuurlijk ook nog die 80 cent kopersbescherming...

corinep schreef:Ristorante pizzadoos is een goed formaat voor brievenbuspost. Alleen al wel een keer een "boete" binnengekregen omdat hij in het midden wat bol was gaan staan door lucht en hij dus "te dik" was terwijl hij makkelijk paste. Boete heb ik genegeerd en ook aan de ontvanger gemeld dat ze hem kon negeren en nooit meer iets van gehoord.
Ik gebruik nu voor vinted pakketjes(die hoeft niet perce plat) vaak van die stevige papieren tasjes, even dichtvouwen, beetje tape eromheen, klaar.