Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

corinep

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 09:51

Naja zeg... ik stel een bundel samen op vinted, 5 artikelen voor 50 procent korting. Krijg een bericht dat ze al iets via mp verkocht had. Dus ik vraag of ze de prijs dan aan kan passen dat ik die 4 artikelen voor 50 procent korting wil. Geeft ze aan dat ze op het duurste artikel helemaal geen korting wil geven. Waarom stel je die bundelkorting dan in??? Heb nu weer 5 artikelen gebundeld dus weer 50 procent korting ben benieuwd...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 08:13

Ik heb mijn eerste bundel geselecteerd. Verkoopster woonr vlakbij dus voorgesteld om op te halen.
Hoe doen jullie dat dan?betalen incl de verzendkosten via vinted of gewoon betalen bij ophaling excl de verzending?
Ik moet ng even uitvissen hoe ik kan betalen. Ik heb een prepaid mastercard volgens mij is dat de veiligste oplossing?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 08:16

Ik zou gewoon betalen als je het ophaalt,het bedrag van de bundel excl verzendkosten. Als je incl verzendkosten doet kan ue het toch net zo goed laten versturen? :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 09:49

Als je het bij mij op zou komen halen, dan zou ik willen dat je dan ook betaalt.
Als je de verzending via Vinted betaald (en de rest natuurlijk), wordt er een verzendlabel aangemaakt. Dat verzendlabel gaat natuurlijk nooit als verzonden worden gescand, dus na ophalen kan jij dan nog roepen; heb nooit wat gehad..
zou ik te tricky vinden..

Daarnaast voor jou zonde van de extra kosten toch :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 10:16

Ik heb ook een keer opgehaald, ter plekke laten meekijken dat ik hem via UW ook aangeef als opgehaald en daarmee dus betaald. Nooit problemen mee gehad.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-20 10:29

Bij vinted is die optie er helaas niet dus ik via TIkkie gedaan :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-20 10:56

Voor de liefhebber hier, ik ga zo mijn kledingkast weer uitruimen + al mijn prijzen verlagen, denk dat ik vrijwel alles 2 euro maak, bundelkorting gaat wel uit dan :)

MuffinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:26

Ik heb ook een aantal items op vinted staan.
Dit is mijn kledingkast:
https://www.vinted.nl/member/27007425-lisettevdberg

Zo de afgelopen tijd ook zelf wat aankopen gedaan.

Oa een simpel zwart lang vest voor €5.89 incl
Een zwart jurkje voor €5.34 incl
Een langere rok voor €8.14 incl
En nu net 2 zwarte shirtjes waar ik al lang op zoek naar was voor €9.19 incl

_Wen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:52

Je hebt een superleuke kledingkast Friemel. Helaas hier ook echt maat s nodig, dus denk meeste te groot.

Ik ga dit weekend ook maar weer eens ruimen. Nu de wasmand leeg is, is m'n kast eigenlijk te vol, haha.

Ben woensdag naar mijn eerste naailes geweest. Met het doel om ook wat verstelwerk te kunnen doen, dus het niet erg is als een broek eens te lang is. En wie weet kan ik over een tijdje basics zelf maken en dan van goede kwaliteit (duurzame) stoffen. Heb er helemaal zin in.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 11:56

Stille meelezer: ik vind je kast ook verleidelijk friemel. Maar ik ben 1.77m, dus ik ben dan bang dat de jurkjes voor mij wat kort zullen zijn.. Lastiglastig :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 12:58

roxiie schreef:
Als je het bij mij op zou komen halen, dan zou ik willen dat je dan ook betaalt.
Als je de verzending via Vinted betaald (en de rest natuurlijk), wordt er een verzendlabel aangemaakt. Dat verzendlabel gaat natuurlijk nooit als verzonden worden gescand, dus na ophalen kan jij dan nog roepen; heb nooit wat gehad..

Ja. Idd. Maar ik moest selecteren en bevestigen. En de verkoper kreeg bericht dat ik die bundel wilde. Ik heb er een bericht achrer gestuurd dat ik kan ophalen. Dus ben benieuwd :)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:37

Duhelo schreef:
roxiie schreef:

Ja. Idd. Maar ik moest selecteren en bevestigen. En de verkoper kreeg bericht dat ik die bundel wilde. Ik heb er een bericht achrer gestuurd dat ik kan ophalen. Dus ben benieuwd :)

Kan de verkoper(of jij) een andere verzendmogelijkheid selecteren en dat je daar 0 euro invult? Via Vinted betaalje natuurlijk ook nog die 80 cent kopersbescherming...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 01:39

corinep schreef:
Duhelo schreef:
roxiie schreef:

Kan de verkoper(of jij) een andere verzendmogelijkheid selecteren en dat je daar 0 euro invult? Via Vinted betaalje natuurlijk ook nog die 80 cent kopersbescherming...

Afgesproken dat ik het ophaal en contant betaal ter plaatse. Dus ik bevestig de koop niet via vinted zeg maar. Komt goed :D
Mijn eerste koop! :D

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:07

Hey hoi! Mag ik misschien even iets vragen? Heeft toevallig iemand ervaring met de website https://www.riverisland.nl ? Ik zag een heeele leuke broek daar die ik eigenlijk wel graag zou willen bestellen, maar ik vind het toch een beetje eng omdat ik de site niet ken :=

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:32

Ik denk Chinees of gerelateerd eraan, had ik ook nog nooit gehoord

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:40

tengeltje11 schreef:
Ik denk Chinees of gerelateerd eraan, had ik ook nog nooit gehoord

Welnee, gewoon de site van River Island. Een bekend merk. Asos en Zalando verkopen het ook.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 13:16

MarcoBorsato schreef:
Welnee, gewoon de site van River Island. Een bekend merk. Asos en Zalando verkopen het ook.

Aah super! Dus gewoon te vertrouwen? Dankjewel! *\o/*

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 15:19

Probeer Wehkamp eens, die verkoop dit merk volgens mij ook.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:18

In wat voor verpakking gebruiken jullie voor kleding door de brievenbus? Zie nu alleen best prijzige verpakkingen. Of berekenen jullie die verpakkingskosten al bij de prijs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:27

Riverisland is gewoon betrouwbaar hoor! :j

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 19:12

Meliaforever schreef:
In wat voor verpakking gebruiken jullie voor kleding door de brievenbus? Zie nu alleen best prijzige verpakkingen. Of berekenen jullie die verpakkingskosten al bij de prijs?

Gewoon een plastic zakje.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 00:09

Ristorante pizzadoos is een goed formaat voor brievenbuspost. Alleen al wel een keer een "boete" binnengekregen omdat hij in het midden wat bol was gaan staan door lucht en hij dus "te dik" was terwijl hij makkelijk paste. Boete heb ik genegeerd en ook aan de ontvanger gemeld dat ze hem kon negeren en nooit meer iets van gehoord.

Ik gebruik nu voor vinted pakketjes(die hoeft niet perce plat) vaak van die stevige papieren tasjes, even dichtvouwen, beetje tape eromheen, klaar.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:13

corinep schreef:
Ristorante pizzadoos is een goed formaat voor brievenbuspost. Alleen al wel een keer een "boete" binnengekregen omdat hij in het midden wat bol was gaan staan door lucht en hij dus "te dik" was terwijl hij makkelijk paste. Boete heb ik genegeerd en ook aan de ontvanger gemeld dat ze hem kon negeren en nooit meer iets van gehoord.

Ik gebruik nu voor vinted pakketjes(die hoeft niet perce plat) vaak van die stevige papieren tasjes, even dichtvouwen, beetje tape eromheen, klaar.

Ik heb nu dus van die enveloppen met bubbeltjesplastic erin, als je de lucht eruit perst dan is die gewoon best plat. Maar hij past als hij bol staat ook door de brievenbus. Ze doen het er maar mee :')

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:15

@Meliaforever : die gebruik ik dus ook. Kan best veel in. Een jeans of sweater gaat nog wel :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 13:16

Heeft hier iemand ervaring met De verzendlijsten van MondialRelay?
Pakketje ligt nu al bijna een week op de distributie in Frankrijk.