)Nu, iedereen heeft daar zijn voorkeur in, moest ik geen zo een kluns zijn die na 5 minuten al iets gesmost heeft en witte kledij gewoon tussen de gekleurde was drop, dan zou ik misschien ook meer durven uitgeven aan de simpele basics
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
.
Duhelo schreef:mwah, die shirtjes dat ik draag zien er net hetzelfde uit als die van HB hoor. (eigenlijk sterker, ondanks dat ik die praktisch dagelijks draag, zowel als onderkleding naar het werk als gewoon shirtje naar de paarden en dus minstens eens per week in de was én de droger gooi, blijven die perfect. Ik heb hier een hoop "duurzame" en duurdere kledij (waaronder ook gewone shirtjes) waarbij ik dat écht niet moet proberen. Het is nl niet de eerste keer dat ik crop-tops overhou)
Nu, iedereen heeft daar zijn voorkeur in, moest ik geen zo een kluns zijn die na 5 minuten al iets gesmost heeft en witte kledij gewoon tussen de gekleurde was drop, dan zou ik misschien ook meer durven uitgeven aan de simpele basics.
Cookie2222 schreef:_Femkeeex schreef:Ik heb mijn preview binnen en ik ben enthousiast!! Sommige dingen gaan sowieso terug, maar ik vind dat ze leuke outfits heeft samengesteld. Ik had Cherylle en ze heeft heel goed naar mijn wensen en budget geluisterd.
Die groene broek is tof zeg! Heb je daar een linkje van?
Die groene cargo broek is ook geweldig, maar heb nu al 2 bestellingen uitstaan en een box die nog teruggaat dus hou het even hier bij.. Cookie2222 schreef:_Femkeeex schreef:Ik heb mijn preview binnen en ik ben enthousiast!! Sommige dingen gaan sowieso terug, maar ik vind dat ze leuke outfits heeft samengesteld. Ik had Cherylle en ze heeft heel goed naar mijn wensen en budget geluisterd.
Die groene broek is tof zeg! Heb je daar een linkje van?
PLAIN CARGO TROUSER - Broek - khaki
https://www.zalando.nl/missguided-cargo ... 2-n11.html alstu

astridastrid schreef:BrittOllie schreef:Kan geen foto’s meer zien, geannuleerd.
Maar ik had dit doorgegeven als wat ik leuk vind:
[ [url=m/9b3awM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ging ik er absoluut niet uitzien met hun outfits![]()
Ik moet even terugzoeken wat de stijl van Sibel is.
Ga nu even kijken naar de maison box die jullie noemen!
Ik had Siebel, heb een heel uitgebreid stuk op mijn site gezet ook met foto's van mijn preview!
http://astridalida.com
Ze is superhip, heeft zelf een modemerk en vertaalt vooral catwalktrands naar draagbaar. Ik ben SUUUUPER tevreden! Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden; ze had mijn preview ook in haar story gedeeld haha.
[Edit]Iemand vroeg nog naar meer details over die complete destroyed jeans in mijn overzicht. Ik heb het gevonden maar weet nu niet meer wie het gevraagd had haha.

Werkelijk waar geen idee wat ik er moet, heb nog nooit gegolfd

goldenarrow schreef:astridastrid schreef:Ik had Siebel, heb een heel uitgebreid stuk op mijn site gezet ook met foto's van mijn preview!
http://astridalida.com
Ze is superhip, heeft zelf een modemerk en vertaalt vooral catwalktrands naar draagbaar. Ik ben SUUUUPER tevreden! Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden; ze had mijn preview ook in haar story gedeeld haha.
[Edit]Iemand vroeg nog naar meer details over die complete destroyed jeans in mijn overzicht. Ik heb het gevonden maar weet nu niet meer wie het gevraagd had haha.
Dat was ik
Hele leuke preview heb je verder ook!
Vraag me echt af hoe serieus zo iemand het heeft genomen.

Vind ik fantastisch en handig maar moet je ding maar zijn. Twijfel hoe het staat maar wil het proberen.

Heb je daar een link van? De rest van de box ziet er ook heel leuk uit .