Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:08

mwah, die shirtjes dat ik draag zien er net hetzelfde uit als die van HB hoor. (eigenlijk sterker, ondanks dat ik die praktisch dagelijks draag, zowel als onderkleding naar het werk als gewoon shirtje naar de paarden en dus minstens eens per week in de was én de droger gooi, blijven die perfect. Ik heb hier een hoop "duurzame" en duurdere kledij (waaronder ook gewone shirtjes) waarbij ik dat écht niet moet proberen. Het is nl niet de eerste keer dat ik crop-tops overhou :+ )

Nu, iedereen heeft daar zijn voorkeur in, moest ik geen zo een kluns zijn die na 5 minuten al iets gesmost heeft en witte kledij gewoon tussen de gekleurde was drop, dan zou ik misschien ook meer durven uitgeven aan de simpele basics :D .

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:10

Ik kan die van mij echt niet meer terugvinden. Er zal ook nog een zware body bij, heb ik nog nooit gehad, wil ik dus ook wel eens testen.

Wieke en Femke: heel leuke boxen!!

Ik vind ook de prijzen best meevallen, je maakt het zo duur als je wil, maar ik vind 50euro voor een goed shirt of 150euro voor een broek of jas echt niet veel. Schoenen van minder dan 100euro vind ik dan weer goedkoop. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:17

Duhelo schreef:
mwah, die shirtjes dat ik draag zien er net hetzelfde uit als die van HB hoor. (eigenlijk sterker, ondanks dat ik die praktisch dagelijks draag, zowel als onderkleding naar het werk als gewoon shirtje naar de paarden en dus minstens eens per week in de was én de droger gooi, blijven die perfect. Ik heb hier een hoop "duurzame" en duurdere kledij (waaronder ook gewone shirtjes) waarbij ik dat écht niet moet proberen. Het is nl niet de eerste keer dat ik crop-tops overhou :+ )

Nu, iedereen heeft daar zijn voorkeur in, moest ik geen zo een kluns zijn die na 5 minuten al iets gesmost heeft en witte kledij gewoon tussen de gekleurde was drop, dan zou ik misschien ook meer durven uitgeven aan de simpele basics :D .

Hmmm uiteraard.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:28

_Femkeeex schreef:
Ik heb mijn preview binnen en ik ben enthousiast!! Sommige dingen gaan sowieso terug, maar ik vind dat ze leuke outfits heeft samengesteld. Ik had Cherylle en ze heeft heel goed naar mijn wensen en budget geluisterd.

Die groene broek is tof zeg! Heb je daar een linkje van? :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:36

Ik heb nu een box bij ps Zoë besteld. Ben benieuwd :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:37

Voor een mooi shirt geef ik rustig 50€ uit, tot nu toe blijken dat ook shirtjes die jaren mee gaan, mooi blijven, een keer per ongeluk 60 graden wasje overleven etc.
Maar ik heb ook zat budget spul, dan ga ik er gewoon van uit dat t een seizoen mee gaat of ik gebruik het bij de paarden, op werk etc. Of het zijn de shirts waar ik t niet zo erg van vind als er zonnebrandvlekken op komen.

Maar je krijgt waar je voor betaald, dat is tenminste wel mijn ervaring.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:40

Ik ben zeker niet te "knieperig" of "gierig" om ergens geld aan uit te geven maar als ik het idee heb dat ik meer voor een naam betaal dan voor het product zelf pass ik toch wel.
Mijn €5 shirts van de Hema gaan ook al 4 jaar mee. Ik geef gewoon niet zoveel geld uit voor mezelf, mijn honden hun "kledingkast" is zowat voller _O-

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:50

Cookie2222 schreef:
_Femkeeex schreef:
Ik heb mijn preview binnen en ik ben enthousiast!! Sommige dingen gaan sowieso terug, maar ik vind dat ze leuke outfits heeft samengesteld. Ik had Cherylle en ze heeft heel goed naar mijn wensen en budget geluisterd.

PLAIN CARGO TROUSER - Broek - khaki
https://www.zalando.nl/missguided-cargo ... 2-n11.html alstu :D

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:03

Niet iedereen heeft hetzelfde budget om van te kunnen leven.
Als het even kan koop ik ook het wat duurdere kledingstuk , maar dan wel vaak in de sale..
En 50 euro voor een shirtje.. dan moet die wel heel mooi zijn. ;)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:12

Ik gaf eerst ook makkelijk 50 euro uit voor een T-shirt, maar nu ik zelf in een kledingwinkel sta met leuke vaak best leuke kleding (en niet bijzonder duur ook) ga ik echt Max 20 euro uitgeven voor een T-shirt. Kan me nu niet meer voorstellen dat ik er voorheen 50 euro voor uitgaf :+

Qua broeken gaan de duurdere broeken hier ook echt niet langer mee dan de goedkopere.

Ik heb al wat gewone bestellingen geplaatst bij zalando, naar aanleiding van de box die ik had gekregen oeps :+ Die groene cargo broek is ook geweldig, maar heb nu al 2 bestellingen uitstaan en een box die nog teruggaat dus hou het even hier bij..

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 14:21

Cookie2222 schreef:
_Femkeeex schreef:

PLAIN CARGO TROUSER - Broek - khaki
https://www.zalando.nl/missguided-cargo ... 2-n11.html alstu :D

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:02

Hoe lang duurt het eigenlijk voor je zo’n preview krijgt?

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:04

Peuk schreef:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor je zo’n preview krijgt?

Ik had 28 april besteld en kreeg 30 april mijn preview. Als het goed is staat op jou zalon wanneer je je preview krijgt.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:09

Hier ook een box besteld. Er zijn zoveel kleren te koop dat ik niet meer weten wat ik moet kopen :o
Zojuist mijn preview gehad en ben over het meeste positief.
Deze komen in de box:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vind de rok echt heel gaaf! De zwarte broek is iets wat ik bij anderen heel leuk vind, maar zelf niet zo goed durf te kopen. Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar. De playsuit is wel wat kort, maar vind m wel erg leuk. De rest is ook leuk.

Deze heb ik geweigerd:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind de knoopjes op de top echt niet leuk. De broek geweigerd omdat ik meerdere van zulke broeken heb en er al een andere spijkerbroek in heb zitten. Blazers trek ik niet zo snel aan en heb ik ook al in de kast hangen. De jurk durf ik niet aan met mijn figuur.

Verder tevreden met de box. Dingen die ik zelf niet snel zou uitzoeken, maar wel leuk vind.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:52

Ik heb mijn preview ook binnen!

Afbeelding
Dit heb ik allemaal laten komen!

Afbeelding
Het rode shirtje, de rok en de mom jeans heb ik afgewezen. De top spreekt me totaal niet aan (de kleur niet, ik ben eigenlijk ook niet heel erg van off-shoulder en heb het gevoel dat ie niet flatteus is.
Ik heb de rok afgewezen omdat ik al iets in de kast heb hangen dat zo goed als hetzelfde is en dan vond ik €65 wel te duur.
Ook heb ik al een mom jeans in bijna dezelfde kleur, dus dat vind ik dan zonde. Heb aangegeven dat een ander model of andere kleur welkom is.

Afbeelding
Deze heb ik ook afgewezen. Ik hou eigenlijk helemaal niet van het model, maar heb aangegeven dat iets vergelijkbaars in een lagere prijsklasse prima is om te proberen. Misschien staat het met de outfits wel heel leuk.

Alles bij elkaar zijn het totaal andere outfits dan ik wellicht zelf had gekozen, maar ik ben heel benieuwd. Ook ga ik de groene broek die hierboven ergens staat bestellen, daar ben ik ook heel benieuwd naar :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:01

astridastrid schreef:
BrittOllie schreef:
Kan geen foto’s meer zien, geannuleerd.
Maar ik had dit doorgegeven als wat ik leuk vind:
[ [url=m/9b3awM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ging ik er absoluut niet uitzien met hun outfits :')

Ik moet even terugzoeken wat de stijl van Sibel is.

Ga nu even kijken naar de maison box die jullie noemen!

Ik had Siebel, heb een heel uitgebreid stuk op mijn site gezet ook met foto's van mijn preview <3 !
http://astridalida.com

Ze is superhip, heeft zelf een modemerk en vertaalt vooral catwalktrands naar draagbaar. Ik ben SUUUUPER tevreden! Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden; ze had mijn preview ook in haar story gedeeld haha.

[Edit]Iemand vroeg nog naar meer details over die complete destroyed jeans in mijn overzicht. Ik heb het gevonden maar weet nu niet meer wie het gevraagd had haha.

Dat was ik :D

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:01

Zitten leuke dingen tussen Kayleigh!

Ik heb n.a.v. dit topic ook een box besteld en vraag me ook sterk af in hoeverre ze echt naar je stijl voorbeelden kijken :7

Heb dit aangegeven leuk te vinden;Afbeelding

En krijg in m’n box onder andere golf schoenen. :? Werkelijk waar geen idee wat ik er moet, heb nog nooit gegolfd :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:07

Honolulu, Ik vind het niet echt overeenkomen met de stijlen die je leuk vindt, maar dat had ik zelf ook een beetje.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:11

goldenarrow schreef:
astridastrid schreef:
Ik had Siebel, heb een heel uitgebreid stuk op mijn site gezet ook met foto's van mijn preview <3 !
http://astridalida.com

Ze is superhip, heeft zelf een modemerk en vertaalt vooral catwalktrands naar draagbaar. Ik ben SUUUUPER tevreden! Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden; ze had mijn preview ook in haar story gedeeld haha.

[Edit]Iemand vroeg nog naar meer details over die complete destroyed jeans in mijn overzicht. Ik heb het gevonden maar weet nu niet meer wie het gevraagd had haha.

Dat was ik :D

Ik stuur je een berichtje!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:35

Kayleigh leuke preview! En honolulu, wat apart. Wie had je als stylist?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:09

Kayleigh__, jouw groene shirt zit ook in mijn box! Zelfde stylist (Chaja) of is dit echt heel toevallig :D Hele leuke preview heb je verder ook!

Iselda jouw box vind ik ook heel erg leuk eigenlijk!

Honolulu, mwah ik zie bij een paar items de inspiratie wel maar of er echt naar je voorbeelden gekeken is...

Die stylist ook die dezelfde jurkjes en Tommy merkspul al bij meerdere dames hier in de box gedaan heeft (kan zo snel even geen namen terugvinden), wat een faal 8)7 Vraag me echt af hoe serieus zo iemand het heeft genomen.

Ik ben echt heel tevreden over mijn stylist en mijn box. Ze heeft perfect geluisterd naar mijn voorkeuren, stijlvoorbeelden en prijsklasse. Ik ben eerst maar voor een wat basic stijl gegaan omdat ik een beetje bang was geworden door dit topic en wel eens wilde zien waar ze mee zou komen, maar denk dat ik het nu aandurf om haar de volgende keer wat aparte dingen voor me uit te laten zoeken.

Afbeelding

Mint shirtje, vind de mouwtjes heel leuk.

Afbeelding

Een rok. Met zakken :D Vind ik fantastisch en handig maar moet je ding maar zijn. Twijfel hoe het staat maar wil het proberen.

Afbeelding

Zelfde shirtje als hierboven een keer. Weet nog niet zo goed wat ik van dat borstzakje vind maar de kleur vind ik tof dus ik neig naar houden en gewoon proberen.

Afbeelding

Basic jeans, niet echt iets wat ik nog niet heb maar hou 'm denk ik wel als ie lekker zit, heb m'n huidige jeans allemaal al zo lang dat er een paar wel op randje te versleten zijn dus dan is dit een mooie vervanger.

Afbeelding

De kleur van dit topje <3

Afbeelding

Iets langere rok, lijkt wel heel leuk te vallen, deze wil ik ook graag proberen.

Afbeelding

Mouwloos bloesje, hij valt tot over de bil maar is hier dus in de broek gestoken. Vind de kleur leuk en ook de optie om het dus in de broek of juist lang te dragen.

Afbeelding

Gestreept kort broekje, heb een lange broek versie van deze die ik vaak draag dus wil deze ook wel proberen.

Afbeelding

En de stylist's choice, had ik zelf misschien niet zo snel uitgezocht maar vind het heel gaaf en ga het zeker proberen.

Nog eventjes laten bezinken maar denk dat ik het meeste wel ga laten komen. :j

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:14

@memories: die laatste is heel mooi <3 Heb je daar een link van? De rest van de box ziet er ook heel leuk uit .

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:20

Hebben jullie ook een berichtje gekregen van jullie stylist dat er een probleempje zit in het systeem en er in de box wss geen Stylecart zit? Wel fijn dat ze het nu aangeeft, maar ik was eigenlijk wel benieuwd :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:21

Stylecart? :?

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:25

fleurtjeuh schreef:
Stylecart? :?

Hahahaha dat dacht ik eerst ook maar blijkbaar is dat een kaart waarop hun stylingsadvies staat en hoe je ze items kan combineren etc.