Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Ik heb een Duitse herder gehad. Super lieve hond en heel beschermend naar mij toe. Ze was met 6 jaar in het asiel beland nadat het meisje waar ze van was aan een overdosis was overleden. Die hond had een heftig leven achter de rug.
Jis_ schreef:Percy schreef:Ik heb een Duitse herder gehad. Super lieve hond en heel beschermend naar mij toe. Ze was met 6 jaar in het asiel beland nadat het meisje waar ze van was aan een overdosis was overleden. Die hond had een heftig leven achter de rug.
Die honden zijn dan ook opvallend dankbaar als ze een fijn thuis krijgen.
Sheran schreef:Jis_ schreef:
Die honden zijn dan ook opvallend dankbaar als ze een fijn thuis krijgen.
Van dit soort berichten krijg ik al de kriebels, ik loop met een grote boog om honden heen die 'heel beschermend naar iemand' toe zijn. Vaak superleuk voor de baasjes maar niet voor de rest van de wereld. Zo had een kennis van mij (boerderij) ooit een afgedankte politiehond. 'Hij liet niet los'
musiqolog schreef:Mijn opa van 98 heeft de smaak goed te pakken. Die heeft het tekenen weer opgepakt, een hobby waar hij al meer dan dertig jaar weinig tot niets aan deed. Hij moet ook wel, want mijn (demente) oma zit in een verzorgingstehuis en zijn voornaamste dagdoel - in de scootmobiel naar haar toegaan - is hij kwijt. Als hij niets omhanden heeft, denkt hij de hele dag aan wat er met haar kan gebeuren en of hij haar nog wel terugziet. Misschien krijgen ik nog wel foto's of scans van die tekeningen, dan horen jullie wel van me.
Whale schreef:Oh nee, ik heb de Switch Lite gekochtVoor 3,99 meer kon ik hem al vanavond laten leveren
Whale schreef:Het is wel warm vandaag! Maar wel lekker gewandeld met de honden. Mijn broer werkt nu thuis en dacht ineens: "Oh oliebol, ik ben al 2 weken niet meer buiten geweest", dus die sleur ik nu telkens mee.