Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau07 schreef:Is er hier iemand die ook een beetje meekijkt met de wallstreetbets op reddit? Op goed geluk een tijdje geleden GME aangeschaft, en die is helemaal de pan uitgerezen.
tita schreef:Ik had nooit gehoord van GME maar na berichtje van bokker wel.
Lekker de voorbeurs was 300€ daar stap ik niet in.
Dit is echt prut en omhoog gedreven door kleine beleggers..... dit blijft niet zo want bedrijf zelf stelt niks voor.
Hier dikke verlies dag helaas
Lau07 schreef:Ik heb ook aardig wat in BlackBerry en Palantir zitten. Die gaan momenteel ook hard omhoog. Als GME instort verwacht ik dat een aantal beleggers dan naar deze aandelen zal overstappen en dat deze dan weer omhoog gaan.
Lau07 schreef:Ik vind het altijd wel leuk om te zien. Wallstreet bets zit vol met gekkies, sommigen gaan all-in en verliezen flink. Soms zelfs zo erg dat mensen uit het leven stappen, heel naar is dat. Maar het is interessant omdat mensen openlijk delen welke strategieën ze volgen en ook delen ze vaak hun zelfgemaakte DD's. En dat is altijd leuk om te bekijken vind ik.
In GME ben ik ingestapt toen hij op $10 stond in september. Hij staat nu op $147 dacht ik en de kranten staan er vol van (de Amerikaanse dan vooral). Hij is vooral interessant voor daytraders, want Gamestop als bedrijf vind ik nog niet interessant genoeg. Er wordt enorm gegokt op de wisseling van de macht binnen Gamestop. Ryan Cohen heeft wilde plannen voor het bedrijf, maar verder is het al jaren prut. Voor de jongens op Reddit is het leuk, want zij hebben de aandelen omhoog gepompt. Maar verder is het een gevaarlijk spelletje. Ik verwacht ook wel dat er regulering vanuit de SEC gaat komen omdat er veel mensen shorts aan GME hadden gekoppeld en een aantal grote jongens zo miljarden hebben verloren. Maar het is wel heel interessant om te volgen! https://www.bloomberg.com/news/articles ... ers-circle
pumpina schreef:Afgelopen pagina's even teruggelezen, kom ook graag meepraten. Wij beleggen ook een beetje in de Annemiek stijl, om het zo maar te noemen. We zijn het meeste nu aan het verkopen. Een flink aantal economen verwacht echt een gigantische crisis dus we pakken graag de winsten die we tot nu toe hebben gemaakt en kiezen maar even voor safe.
Mooie timing om mee te praten dus van mij aangezien we eigenlijk niks doen nuPostNL hebben we nog wel!