MightyMike schreef:Boodschappen maak ik me toch wel zorgen over. Hier niet gehamsterd, ja, dan maar een pakje wc papier meer omdat het blijkbaar zo gewild is, maar dacht boodschappen te bestellen. Net ontvangen, maar de helft niet geleverd of iets heel anders.. Ik koop altijd voor een week, dus nu dan ook maar besteld, maar 4 van de 7 dagen het eten nog niet bij elkaar kunnen krijgen. Groente uit conserven dus niet, geen wc papier of keukenrollen. Niet zo verrassend wellicht, maar ook geen aardappels, melk, vlees wat ik besteld had.. Jammer, nu met mijn auto immuunziekte en de kinderen thuis dan toch op pad om te kunnen eten. Hopelijk snel beter als de hamsteraars klaar zijn met hamsteren, dan heeft de risicogroep er nog iets aan wellicht om wel te kunnen bestellen.
Da's heel rot inderdaad. Waar had je besteld? Ik weet dat via AH bv. de spullen normaal vanuit een apart centrum komen als ik online bestel (is geloof ik ook niet overal zo nog maar bij ons wel). Maar ik heb voor deze week en volgende week bij de plus besteld, waarvan ik weet dat ze uit een lokaal winkel filiaal gaan leveren en daardoor dus de kans idd ook groter is dat er spullen niet leverbaar gaan zijn. Ik heb aangegeven dat ze alternatieven mogen leveren. Ik ben heel erg benieuwd hoeveel ik ga missen in m'n bestelling.