Onze meningen gaan toch niet nader tot elkaar komen, schat ik zo.
De bezorger is waarschijnlijk niets ernstigs overkomen. En dat is achteraf gezien tenslotte belangrijker dan wat had kunnen gebeuren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Citaat:[ [url=m/Pf3ymt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pfoe jeetje wat een ellende!
Hij was volgens mij ook al niet meer zo stevig?
Telpeva schreef:Nog een leuker berichtje tussendoor, tijdens het typen werd ik weg geroepen van mijn scherm. Door een boos gefrustreerd pimpelmeesje, hij kon zijn mezenbol nergens vindenen hard schelden ook, dat kleine ding. Ik had de voersilo's gisteren weggehaald omdat het alle kanten op vloog, ik heb hem snel weer voor hem opgehangen en hij zit nu weer tevreden op de mezenbol
gisteren heb ik 0 kleine vogeltjes gezien, ze zullen misschien extra honger hebben nu
beatje schreef:Ik had gelukkig de paarden buiten gelaten,want we hebben geen stal dak meer![]()
.
karuna schreef:Stormt hier flink
Enne nee viel niet mee gister met vliegen. Maar klein plukje reizigers wilde vliegen. Veel turbulentie onderweg. Landing was niet prettig. Maag overstuur en veel pijn. Hoor je later op Schiphol dat het idd die dag niet zo verantwoord was geweest. Snel vergeten maar.
Cayenne schreef:Ik snap de angst hoor, maar dat krijsende mens in dit filmpje pffff...
Dat helpt toch ook niet?
https://twitter.com/RTLnieuws/status/12 ... en-kotsten
beatje schreef:Ik had gelukkig de paarden buiten gelaten,want we hebben geen stal dak meer![]()
.
Ik krijg voorlopig geen dakwerker te pakken,alles is met noodreparaties aan woningen bezig. Gelukkig heb ik op de wei afdakken staan waar de hooibakken onder staan en bomen rond de wei dus ze kunnen beschut staan. De schuur waar de stallen zijn staat normaal altijd open en ze gebruiken het als inloopstal ik voer er ook hooi normaal gezien. De zadels en eten en hooi staan gelukkig in een andere schuur.Daar is niks mee.
Het is te groot om met zeilen te overspannen,bovendien is mijn man bang dat het gaat klapperen en de paarden schrik krijgen. Dus dat doen we maar niet.De wind is hier gelukkig iets verminderd van ochtend was er nog veel wind.
Echwel schreef:Tiggs schreef:Ik moet morgen vliegen... als het goed is, is het dan in Nederland wel rustig, maar hier nog niet. Ben al zo'n held met vliegen
Gelukkig dat de piloot dan vliegt