Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Wat zijn de voordelen van werken voor de NS of Connexion bijvoorbeeld? Als in; mag je gratis rijden? Mag je altijd in de eerste klas zitten? Krijg je gratis koffie bij de Kiosk?
Castilja schreef:Wat zijn de voordelen van werken voor de NS of Connexion bijvoorbeeld? Als in; mag je gratis rijden? Mag je altijd in de eerste klas zitten? Krijg je gratis koffie bij de Kiosk?
Castilja schreef:Wat zijn de voordelen van werken voor de NS of Connexion bijvoorbeeld? Als in; mag je gratis rijden? Mag je altijd in de eerste klas zitten? Krijg je gratis koffie bij de Kiosk?
Steeph schreef:Hebben de bedrijven waar het OV uit bestaat eigenlijk een soort 'rampenplan' klaar liggen voor als bijvoorbeeld Brabant op slot gaat, of als er te veel chauffeurs/machinisten/anderszins bestuurders niet mogen/willen werken?
Shadow0 schreef:En een klein beetje is dat natuurlijk wel zo, niet van de helpdeskmedewerkers, maar het idee van verschillende uitcheckpunten is absurd en onvoorstelbaar slecht bedacht. (En dat het na al die tijd nog steeds zo is, is ook absurd.)
Shadow0 schreef:Het hele idee dat je dat aan de gebruiker laat is gewoon slecht ontwerp. Dat het nog steeds problemen geeft bewijst dat het ook in de praktijk slecht ontwerp is. En het is soms wel degelijk moeilijk te vinden, als je niet bekend bent, op drukke tijden. Het is onhandig als je niet goed ziet, moeilijk ter been bent, of zo snel niet al die logo's uit elkaar kan houden.
We nemen veel te makkelijk genoegen met slechtbedachte dingen, terwijl dit echt allang in het systeem eronder had moeten worden opgelost. Het zijn niet de reizigers die verkeerd zijn, het zijn de ontwerpers die het slecht hebben bedacht.