Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Seleentj schreef:Ik lees dit topic al vanaf het begin mee en ga toch even reageren
Ik kom zelf uit een soort gelijke situatie. Voor alle mensen die vraagtekens bij TS haar verhaal zetten : Ik had in NL ook een huis binnen 3 weken ( Voor de crisis dat dan wel).
Ik ging naar de huisarts en zat dezelfde dag eigenlijk al bij de psych in de huisartsenpraktijk zelf. De beste man werkte particulier en dan is er ineens wel snel plek.
Echter was mijn problematiek zo heftig dat ik door ben verwezen naar de Psychiater.
Lieve TS, pas je aub goed op jezelf en onderschat je het allemaal niet?
Ik kreeg zelf ook pas echt last van alles wat er was gebeurd toen ik weer terug op aarde was om het zo maar even te zeggen. En ik heb PTTS hier aan over gehouden, dit is nu wel controleerbaar door EMDR therapie. Blijf niet te lang met traumatische gevoelens rondlopen mochten deze opkomen! Je hoeft je echt nergens voor te schamen.
Voor iedereen die zich afvraagd waarom iemand zolang bij een geweldadige partner blijft : Het word je normale dagelijkse leven waarin het in jouw beleving dood normaal is dat je klappen vangt omdat je iets niet goed hebt gedaan bijv.
Daarnaast vergeleek mijn psych het toen der tijd met een drugs verslaving wat ik erg kloppend vond : Hij was mijn heroine en ik de junk..
Lieve TS , blijf sterk echt veranderen doen ze nooit...
Als er iets is mag je altijd een pb-tje sturen!
En... hoe is het met die jongen uit de UK inmiddels ?
Melleke24 schreef:Even een update. Hij is sinds vandaag uit mijn huis.
Storm schreef:Melleke24 schreef:Even een update. Hij is sinds vandaag uit mijn huis.
Mooi nieuws!
Hebben jullie dit gezien of heeft hij dat ook echt gezegd?
Mocht je er terug gaan wonen, verander dat meteen de sloten anders staat hij ineens in de kamer.
dito schreef:Wauw da's nog best snel gegaan. Weet je ook waar hij heen is gegaan?
Idd zeker al je sloten veranderen zodat je je veilig voelt straks in je eigen huis!
Hoe voel je je eronder?
Melleke24 schreef:dito schreef:Wauw da's nog best snel gegaan. Weet je ook waar hij heen is gegaan?
Idd zeker al je sloten veranderen zodat je je veilig voelt straks in je eigen huis!
Hoe voel je je eronder?
Geen idee waar hij nu heen is. Vandaag blijf ik nog bij mijn vriendin slapen maar ik ga proberen morgen daar te blijven. Wel samen met mijn neef want tot de sloten zijn veranderd ben ik er niet gerust op.
senna21 schreef:Dat klinkt goed.
Ik hoop dat je neef met je meegaat om het huis te controleren etc.
Neem foto's van de situatie in huis, als dat nodig is. En meld het bij de wijkagent als je er weer gaat wonen.
Hopelijk maatregelen ten overvloede, maar een paar voorzorgsmaatregelen zijn toch verstandig.
Ik hoop voor je dat de rust snel weerkeert.