Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:25

Maar dan klappen ze het de dagen erna de lucht in, ben ik bang Bigone.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:27

bigone schreef:
Al die mensen die voor honderden, soms duizenden euro's hebben uitgegeven hebben dikke pech, ze voorspellen zeer dichte mist voor vanavond dus zie je bijna niets. Jammer dan, kan er niet rouwig om zijn.

Behalve dan dat er dan minder wordt afgestoken, wat vervolgens in de dagen erna de lucht nog in moet. Rotzooi, bah...

Zo de auto voor het huis parkeren, hond inladen en mooi een paar uurtjes naar het bos, stik allemaal maar mooi in je kruitdampen |o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:28

Ik heb best een aardig inlevingsvermogen over het algemeen, maar ik snap de lol van het knalvuurwerk echt niet. Siervuurwerk op zich wel, maar dat mensen daar zoveel aan uitgeven??

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:35

De dichte mist maakt het niet beter voor iedereen met gevoelige longen. De vieze dampen blijven dan nog meer hangen...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:37

Afbeelding

Een pakketje dat vandaag zou komen maar nog niet eens in het sorteercentrum is ingescand :=. En ja, ik snap dat het retedruk is bij PostNL. Maar bij een vorig pakketje kreeg ik netjes een berichtje dat het een dag later zou komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:43

Het illegale knalvuurwerk, of een dikke nitraatbom in het water, naast het station waar mensen staan te wachten... Included me -O-

En alle 112meldingen voor de brandweer. 'Berm/ruigte brand', 'containerbrand' etc. Erg opvallend dat je deze meldingen rond oud en nieuw veel ziet :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 14:49

casperzazoe schreef:
Nayomie schreef:
Waarom blijven mensen vuurwerk afschieten op auto’s?

Nee zeg dat nou niet -O- ik ga als het allemaal een beetje mee zit tussen om 1u rijden, kan wel om de wijk heen maar vind het alsnog eng. Buurt staat ook wel een beetje bekend door al t rotjong wat op straat hangt :+

Yup. Onze auto was de Sjaak toen jongetje even het verkeer over het hoofd zag en iets van een Romijnse kaars uit de hand richting de overkant schoot (bedoeling was om de mensen daar te raken :roll: )

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:37

Ik erger me dood aan al minimaal 1 maand lomp hard vuurwerk en vandaag spant al helemaal de kroon. Mensen durven hier niet eens de honden uit te laten zo hard gaat het.
De katten zitten al vanaf gisteravond strak achter de bank en durven niet eens te bewegen.
Ik heb niks tegen vuurwerk, maar wel tegen het loeiharde geknal, geloof dat er mensen met vuurwerkpistolen schieten zo hard.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:40

Hartverzakking rijker vandaag..
M'n hoog bejaarde pony ligt nooit overdag, laat staan in de wei. Laat staan op een stressdag als vandaag met al die knallen. Daarnet besloot hij een dutje te gaan doen, kleine pony naast hem (die anders echt z'n eigen leventje heeft) en om hem heen gras kapot van z'n hoeven.. ik met trillende beentjes er naar toe, bang dat ie was geschrokken en uitgegleden ofzo. Nee hoor, staat op en loopt boos weg omdat ik z'n dutje verpest. Knol _-:(

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:42

casperzazoe schreef:
Hartverzakking rijker vandaag..
M'n hoog bejaarde pony ligt nooit overdag, laat staan in de wei. Laat staan op een stressdag als vandaag met al die knallen. Daarnet besloot hij een dutje te gaan doen, kleine pony naast hem (die anders echt z'n eigen leventje heeft) en om hem heen gras kapot van z'n hoeven.. ik met trillende beentjes er naar toe, bang dat ie was geschrokken en uitgegleden ofzo. Nee hoor, staat op en loopt boos weg omdat ik z'n dutje verpest. Knol _-:(

_O- _O-
Paarden! Ze zijn zo leuk...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:47

Aan de mensen met broertje/zusje van mijn pup die trots fotos plaatsen dat de honden loslopen met vuurwerk.

Knap joh! :l

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 15:56

Nieuwe Audi voor de deur staan en kinderen in de straat met vuurwerk :=

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:00

xDenies schreef:
Aan de mensen met broertje/zusje van mijn pup die trots fotos plaatsen dat de honden loslopen met vuurwerk.

Tot het misgaat. Wat een malloten !

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:16

sterregoud schreef:
De dichte mist maakt het niet beter voor iedereen met gevoelige longen. De vieze dampen blijven dan nog meer hangen...

Dit en mag werken vannacht buiten. :=

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:20

Dat vanmorgen een mallie on 06.00 begon met zijn vuurwerk pistool!! Elke paar minuten weer opnieuw!! {:)-:( {:)-:( {:)-:(
Goede morgen joh!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:35

xDenies schreef:

Trots zijn dat jij dat niet doet. Echt wat een sukkels.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:40

Dat ik vandaag, en de afgelopen 3 maanden, de buren hoor smijten met hun deuren en ze hun kastjes gewoon dicht laten vallen... zo irritant en we kunnen er niks tegen doen -O- het gebeurd zo'n 7 x per uur van sochtends tot snachts

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:45

Dat mijn sokken nat waren van de strandwandeling en Mn voeten nu nog niet warm zijn. Als de honden t maar leuk hadden toch :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:46

Kaulitz schreef:
Nieuwe Audi voor de deur staan en kinderen in de straat met vuurwerk :=

Kan je hem niet achter het huis zetten eventueel? Hier is het voor het huis al mis gegaan helaas. Dus auto staat dan op parkeerplek achter huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:47

Dochter van anderhalf ziek -O-

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:59

bigone schreef:
Adelaide71 schreef:

Idem! Waardeloos vind ik het. Wat een lol... -O-
De herten stuiven hier uit het bos en weten niet waar ze het zoeken moeten, een van de paarden is compleet van slag en mijn Labrador kruipt steeds op schoot. En die is nogal flink dus niet echt aangenaam :=

Al die mensen die voor honderden, soms duizenden euro's hebben uitgegeven hebben dikke pech, ze voorspellen zeer dichte mist voor vanavond dus zie je bijna niets. Jammer dan, kan er niet rouwig om zijn.

vooral niet.. want als het regnet of neit af te schieten is doen ze het latre, laat ze het vanavond maar allemaal de lucht in knallen..
heeft mijn hond misschien morgen weer een leven.. (en de kat ook ni mindere mate)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:01

Ineke2 schreef:
xDenies schreef:

Trots zijn dat jij dat niet doet. Echt wat een sukkels.

Nou inderdaad.. tot ze keer schrikken en in paniek onder auto rennen, verdwijnen of wat dan ook.. Jeehh, leuk..
Ben nog zo blij dat ik mjin spook 3 jaar geledne vast had toen ze tunnletje zo ongeveer oplbiezen… anders was ze pleite geweest..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:01

Jee.. nog 2 wachtendn ipv 9... (abbo opzeggen)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:02

Aan mezelf :') deed echt van alles verkeerd op werk, als een kip zonder kop. Nu maar even slapen & hopen dat ik wat vrolijker wakker wordt voor de jaarwisseling :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:11

Lekker gelopen vanmorgen met de honden en een vriendin van me, maar Jarv heeft zich vermoedelijk verstapt en is nu mank. Ergeren is het niet echt, ik vind het vooral zo sneu lijken :')

Eerst maar even rust houden deze week. Het zit hem niet echt mee de afgelopen paar dagen. Eerst al de trap, en nu dit :(:)