Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Al die mensen die voor honderden, soms duizenden euro's hebben uitgegeven hebben dikke pech, ze voorspellen zeer dichte mist voor vanavond dus zie je bijna niets. Jammer dan, kan er niet rouwig om zijn.
casperzazoe schreef:Nayomie schreef:Waarom blijven mensen vuurwerk afschieten op auto’s?
Nee zeg dat nou nietik ga als het allemaal een beetje mee zit tussen om 1u rijden, kan wel om de wijk heen maar vind het alsnog eng. Buurt staat ook wel een beetje bekend door al t rotjong wat op straat hangt
casperzazoe schreef:Hartverzakking rijker vandaag..
M'n hoog bejaarde pony ligt nooit overdag, laat staan in de wei. Laat staan op een stressdag als vandaag met al die knallen. Daarnet besloot hij een dutje te gaan doen, kleine pony naast hem (die anders echt z'n eigen leventje heeft) en om hem heen gras kapot van z'n hoeven.. ik met trillende beentjes er naar toe, bang dat ie was geschrokken en uitgegleden ofzo. Nee hoor, staat op en loopt boos weg omdat ik z'n dutje verpest. Knol
bigone schreef:Adelaide71 schreef:
Idem! Waardeloos vind ik het. Wat een lol...![]()
De herten stuiven hier uit het bos en weten niet waar ze het zoeken moeten, een van de paarden is compleet van slag en mijn Labrador kruipt steeds op schoot. En die is nogal flink dus niet echt aangenaam
Al die mensen die voor honderden, soms duizenden euro's hebben uitgegeven hebben dikke pech, ze voorspellen zeer dichte mist voor vanavond dus zie je bijna niets. Jammer dan, kan er niet rouwig om zijn.
Ineke2 schreef:xDenies schreef:Aan de mensen met broertje/zusje van mijn pup die trots fotos plaatsen dat de honden loslopen met vuurwerk.
Knap joh! :l
Trots zijn dat jij dat niet doet. Echt wat een sukkels.