Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 23:57

Komt nog wel ts :+:

Ik heb een ex, wat ik eerst nooit kon loslaten. En hij liet uitschijnen dat hij ook niet zonder mij kon. Maar
Toch waren we niet samen.
Ik denk dat dat spelletje 5 jaar heeft geduurd.
Tot het moment dat hij dat andere meisje had gedumpt. Met mij was aan het sturen... en met een ander op pad.
Toen werd ik de heks wat dan 1 meisje wat gedumpt was ben gaan uithalen. Heb haar alles verteld wat in die tijd gebeurt was.
En we stonden op de parking met een vriend die de hele tijd was aan het lachen. En we wisten niet waarom.. tot we goed in de andere auto keken. En een klein stukje pet zagen uitsteken omdat hij zich was aan het verstoppen.
Ruzie zeg ik je _O- niet door mij maar door dat meisje wat gedumpt was.
Totdat hij zei dat alles wat ik had gezegd gelogen was.
En toen ging mijn bom af _O-

Nu kan het soms 1 x in het jaar zijn dat ik hem tegenkom. En dat men bloed kookt en ik echt moet weg gaan voor ik hem iets aan doe _O-
(Zijn nog wel meerdere dingen gebeurt)

Maar wat ik er mee wil zeggen. Je leven kan zo opeens veranderen...
het doet nu nog pijn... dat geloof ik zeker en vast. Maar het word beter ! En deze corona tijden maken het er momenteel niet beter op.
Maar vergeet ook niet te kijken hoe ver je al gekomen bent ! :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 01:29

Giolli schreef:
Maar vrouwen zijn weer veel sneller hè. :))
(Ik verzin wat om je beter te laten voelen _O- )

Over het algemeen schijnt het zo te verlopen :D :+
Afbeelding

Maar het is heel normaal hoe je je nu voelt, TS.
Jij hebt niet de keus gemaakt om de relatie op deze manier te laten aflopen. Dan is het logisch dat je echt een soort rouwperiode hebt :(:)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 09:23

blubblabhoi schreef:
Suzanne F. schreef:
Gevoel en verstand kunnen heel ver uit elkaar liggen. Je kan iets nog zo goed snappen of beredeneren, het kan heel anders voelen en dat kan heel verwarrend zijn.

Dit. Ik wil me niet zo voelen, hij heeft me maandenlang aan het lijntje gehouden en me ontzettend pijn gedaan.

Mijn boze emoties vervagen en daarmee misschien ook wel het slechte beeld wat ik van hem heb. Dan blijven er nog 10 hele mooie jaren over. Ik mis de persoon die hij was.

En ik mis een partner in het algemeen heel erg. De knuffels, de emotionele band.

Dat vervagen van die boze emotie is aan de ene kant heel fijn, die negatieve donkere wolk is dan weg. Maar daardoor denk je idd vooral aan de mooie momenten die die relatie je hebben gebracht.

Ik heb dat zelf ook wel gehad, ik was zelfs in de war waarom ik zoiets moois had weg gedaan of was kwijtgeraakt. Maar daar was toch echt een duidelijke reden voor. Ik denk dat je laatste zin het goed omschrijft; je mist niet hem maar de fijne dingen in een relatie. En dat gaat echt weer komen voor jou :(:) (en mij :D )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:05

Trek daar gerust een lange tijd voor uit hoor. Bij mij heeft de afwikkeling heel lang geduurd maar de verwerking ook. Er is bij mij in totaal zeker 5 jaar overheen gegaan voordat ik er echt emotioneel totaal los van stond. En dat voelde echt als een bevrijding. Maar ik hoop dat bij jou de afwikkeling sowieso sneller gaat en je ook weer sneller doorkan met je leven.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-20 12:57

Ik heb m'n ex geappt of hij dit weekend tijd heeft om te praten.
Toen ik zijn naam op m'n telefoon zag verschijnen werd ik zo ontzettend beroerd en misselijk, die lichamelijke reactie had ik niet verwacht.
Hij antwoordde: Goedemorgen, alles goed?

Goh wat denk je zelf eikel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:03

Ik zou ook dat gewoon antwoorden, zonder eikel erachter dan :+

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-20 13:06

Hahah eigenlijk gun ik hem dat zelfs niet.

Ik denk dat ik antwoord: Oke 14.00 uur is prima, neem alle huissleutels mee

En een aanhanger voor z'n spullen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:17

Ik had geantwoord: super, voel mij zo'n 90 kilo lichter :+

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-20 13:20

Hahaha die is ook goed! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:39

blubblabhoi schreef:

Dit is wel een goede idd, gewoon die vraag negeren.. En de huissleutels zal ie wel ff van schrikken en dan weet ie ook dat het menens is :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:47

M_D_H schreef:

Die is goed!

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 19:44

Zertab schreef:
M_D_H schreef:

Die is goed!

_O- Die is echt mooi! Even bewaren, mocht 'ie dit na het afgeven van zijn sleutels ergens nogeens vragen. :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 11:00

blubblabhoi schreef:

Het beste antwoord wat je kunt geven: je laat je niet verleiden om hem met je emoties te laten spelen. Je reageert niet verdrietig, je reageert niet boos. je reageert gewoon zakelijk. Perfect! Op deze manier heeft hij de minste vat op je.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 11:47

Eens met nikass....hoewel de 90 kg lichter grappig is. Is jouw eigen antwoord echt het beste chapeau ts hoe je hier mee omgaat!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 14:50

En is die geweest?

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 14:58

Jaa hij is geweest. In het begin was het mega ongemakkelijk. Ik ontspande na een tijdje wel maar hij was continue heel erg ongemakkelijk. Hele tijd opstaan en heen en weer lopen.

Aan het eind konden we wel weer een klein beetje met elkaar lachen. Ik overviel hem volgens mij best wel dat ik het huis wilde kopen. Ik heb hem een aantal voorstellen gedaan en hij wilde er allemaal nog even over na denken. Soms deed hij ineens heel moeilijk over dingen om er vervolgens weer een grapje om te maken, lastig te pijlen. Ik heb gek genoeg het idee dat ik al verder ben in de verwerking dan hem. Ik denk dat we er samen wel fatsoenlijk uit moeten komen. Hij wilde ook graag nog normaal met elkaar omgaan. Ik heb naderhand geappt dat hij zich echt niet zo ongemakkelijk hoeft te voelen bij me, ik wil het gewoon achter me laten en verder gaan.

Ik heb trouwens het idee dat hij misschien nog steeds twijfels heeft bij zijn beslissing.

Ik voelde trouwens geen enkele emotie toen ik tegenover hem zat. Er was één moment dat ik best wat boosheid voelde borrelen maar heb dat snel achter me gelaten. Verder geen emoties qua kriebels of wat dan ook, het voelde enigszins vriendschappelijk, daar ben ik blij mee.
Laatst bijgewerkt door blubblabhoi op 29-03-20 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:04

Wat ontzettend knap en sterk van je +:)+

Goed van je dat je al zo in de verwerking zit. Alleen dan kun je weer vooruit. Ik vind het niet vreemd dat hij nog niet zo ver is: wegvluchten bij een ander draagt niets bij aan verwerking. Zijn klap komt nog.

Zet 'm op meid!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:08

Wat heb je dat goed aangepakt zeg. Jij komt er wel

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:14

Wat ben jij ontzettend sterk meis!

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:16

Wauw wat knap van je! +:)+ Ik vind ook dat je alles heel helder op een rijtje hebt! :j
Mijn ervaring is ook dat het besef, de klap en eventueel spijt bij mannen later komt...

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:26

Goed bezig !

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 15:45

Hij had nog heel veel last van spit (stress). Nu ook veel last van z'n hart, steken. Ook stress dus. Hij sliep nog steeds heel erg slecht, hij ligt nog steeds wakker te piekeren. Ik heb maar niet gevraagd waarover hij dan lag te piekeren. Misschien toch piekeren of dit wel de goede keuze was. Ik heb hem gevraagd of hij nu dan geen opluchting voelde, hij zei van niet. Lijkt me daarom dat hij de boel inderdaad nog niet helemaal verwerkt heeft.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 15:59

blubblabhoi schreef:
Hij had nog heel veel last van spit (stress). Nu ook veel last van z'n hart, steken. Ook stress dus. Hij sliep nog steeds heel erg slecht, hij ligt nog steeds wakker te piekeren. Ik heb maar niet gevraagd waarover hij dan lag te piekeren. Misschien toch piekeren of dit wel de goede keuze was. Ik heb hem gevraagd of hij nu dan geen opluchting voelde, hij zei van niet. Lijkt me daarom dat hij de boel inderdaad nog niet helemaal verwerkt heeft.

Hoe voel jij je hierbij?
Want mijn eerste reactie is eigenlijk: het is niet meer jouw probleem.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 16:00

Zertab schreef:
blubblabhoi schreef:

Hoe voel jij je hierbij?
Want mijn eerste reactie is eigenlijk: het is niet meer jouw probleem.

Nee klopt, ik maak me er verder ook niet druk om. Ik vind het eerder 'sneu' dat hij misschien niet helemaal achter z'n keuze staat, dat had ik absoluut niet verwacht.
Maar goed, al zal hij toch spijt krijgen, het maakt niet meer uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 16:04

Natuurlijk heeft hij het nog niet verwerkt.. Hij is gevlucht naar een ander meisje en nog steeds op de vlucht. Ik denk ook dat jij al veel verder bent (ook al zal het met ups en downs gaan) hij gaat misschien nu pas een beetje beseffen wat ie heeft gedaan en wat het betekent.