Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Yonker schreef:Anders ga je ff precies voorkauwen wat je wil![]()
Het is toch ook juist leuk om een verrassing te krijgen??
Yonker, het is niet de bedoeling om iemand zijn wensen te bekritiseren.
Zoals gezegd mag ieder zelf besluiten of ze tops en flops willen aangeven of dat ze dit helemaal vrij laten.
Het is niet de bedoeling dit te bekritiseren.
Dit is overigens de tweede keer dat ik je een opmerking in deze trant zie maken, ik hoop dat je begrijpt dat dit niet de bedoeling is.
We willen het voor iedereen leuk houden elkaar bekritiseren is totaal niet nodig
MarcoBorsato schreef:M_D_H schreef:
Yonker, het is niet de bedoeling om iemand zijn wensen te bekritiseren.
Zoals gezegd mag ieder zelf besluiten of ze tops en flops willen aangeven of dat ze dit helemaal vrij laten.
Het is niet de bedoeling dit te bekritiseren.
Dit is overigens de tweede keer dat ik je een opmerking in deze trant zie maken, ik hoop dat je begrijpt dat dit niet de bedoeling is.
We willen het voor iedereen leuk houden elkaar bekritiseren is totaal niet nodig
Ik snap je, maar ik snap Yonker ook, een top/flop lijst vind ik superfijn maar ik houd niet van boodschappenlijstjes en volgens mij was dat voorgaande jaren ook niet de bedoeling?
germie schreef:Het is pas een boodschappenlijst als er maar 1-2 dingen instaan, als je er 10 op hebt staan kun je kiezen.
haike schreef:germie schreef:Het is pas een boodschappenlijst als er maar 1-2 dingen instaan, als je er 10 op hebt staan kun je kiezen.
Maar ook dan hoef je je daar toch niet aan te houden als SS? Verrassing is toch ook juist leuk, misschien krijg je wel iets wat super leuk is en waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben.
Mondy schreef:Germie ik denk dat je die pesterijen hier wel los mag laten![]()
Sowieso zal ik niet alleen van een top lijstje iets doen nee. Ook iets anders juist ter verrassing. Flop lijstje hou ik me wel aan.
Maar als je echt alleen maar dingen van een top lijstje wil kan je imo beter zelf alles uitzoeken/kopen.
Dat er iets tussen zit wat je minder leuk vind is t "risico".
Castilja schreef:Ik zag dat iemand op haar profiel de tops- en flops had gezet, dat ga ik ook doen(Voor als degene die mij heeft me met de zoekfunctie op zoekt; kijk op mijn profiel). Joe
Rebecca schreef:Yonker schreef:Tja mijn opmerking is niet vervelend bedoeld maar meer dat ik ook hoop dat mensen het los laten. Dat is meer wat ik wil bereiken met mijn opmerking. Pesterijen hoef je heus niet bang voor te zijn, het is geen basisschool
Het leek hier bijna wel een kleuterklas
Castilja schreef:Ah ja dat was jij! Slim. Ik vind dat zoeken ook wel iets hebben, maar weet niet of degene die mij trekt daar hetzelfde over denkt