germie schreef:Pepperrr schreef:
Beide mee eens!
Anouk vind ik zo'n jammeraar, heb er helemaal niets mee.
Thanks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elnienjo schreef:Gimme_Joy schreef:Ja dat restaurant verhaal. Pizzaria vonden ze niet tof meer, omdat ze daar alleen kaas pizza's konden bestellen. Ik heb er ook zeker wat van gezegd hoor, dat we dit niet meer zouden doen, omdat ik ook op vakantie was. Idioterie. Maar je wilt de sfeer ook een beetje leuk houden natuurlijk...
Maar pizza's worden toch from scratch gemaakt? Dan kunnen ze toch gewoon de kaas achterwege laten en alleen tomatensaus en groenten erop?
germie schreef:Nayomie schreef:Nou ik snap het wel. Van diverse artsen foutieve diagnoses gekregen en eindelijk bij de juiste arts een keer een goede (aantoonbare) diagnose. Artsen zitten helaas ook vaak mis. En met mij nog vele anderen.
Ik heb vorig jaar mijn vader gereanimeerd, en omdat het tijdens het eten gebeurde en ik er toevallig was, was er snel ingegrepen, in het ziekenhuis kon geen hartschade aangetoond worden, dus werd er gezegd dat het een eerste epileptisch insult was. Maar er werd aan voorbij gegaan dat er wel degelijk sprake was van gasping. Het verslag van wat er gebeurd was wilden ze niet aanpassen en klopte dus niet. Ik ben toen op advies van de huisarts meegegaan naar de uitslag van de mri en eeg waar niets uit gekomen is, maar toch bleven ze bij 'eerste epileptisch insult'. Ik ben toen best kwaad geworden op die neuroloog, want hij was er niet bij geweest, dus dan was het simpel: dossier verwijderen, dan is er geen ambulance geweest, geen hartstilstand, geen epileptisch insult, niets. Dat is hij bij de wet verplicht te doen op verzoek van de patient. Hij schrok hier nogal van en ik ging even door dat het dan ook direct moest, want dan kon mijn vader mij gewoon weer naar huis rijden zonder een advies in de wind te slaan (er komt een advies van 6 maanden niet rijden na een eerste epileptisch insult, lees goed, advies), want dan was het niet gebeurd. Hij werd rood en haalde er een ander bij. Toen kon er een kanteltafeltest gedaan worden. Hieruit is wel degelijk een hartprobleem gekomen met kans op herhaling. Dus wat ben ik blij dat ik even boos werd (en mijn vader dus ook). En zelf ook eens een complete misdiagnose meegemaakt waarbij ze een breuk in mijn enkel meer dan 27 jaar geleden wilden opereren terwijl dat niet nodig was. Dus daar was even boos worden ook noodzakelijk. Achteraf was 3 weken gips zat geweest en 5 te veel. Maar ook hier nooit een excuus.
Bij een tekenbeet was ik blij dat internet er was, want ik had die opgelopen in zuid Duitsland en daar krijg je altijd preventief antibiotica bij een beet. Door een stukje op internet en een telefoontje van de huisarts naar 1 of andere expert werd ik direct geloofd (huisarts zei ook eerlijk geen kennis te hebben van) en was die antibiotica zo geregeld. Dus een voorbeeld waar Google heel handig is. Ook bij een hielspoor was het handig om gewoon zelf de diagnose te kunnen stellen, dan kun je gericht op zoek naar een behandelaar.
Palmera schreef:Vrouwen die moederschap als een fulltimebaan zien, alleen maar klagen en zeiken.
En overal verkondigen 'ik ben mama'. Alsof het een eretitel is dat je zo stom bent geweest je te laten bevruchten.
Wiwabalia schreef:Palmera schreef:Vrouwen die moederschap als een fulltimebaan zien, alleen maar klagen en zeiken.
En overal verkondigen 'ik ben mama'. Alsof het een eretitel is dat je zo stom bent geweest je te laten bevruchten.
Jouw haat hierover is gewoon voelbaar terwijl ik het lees..
Nayomie schreef:Wiwabalia schreef:- Mensen die 0,0 met hun paard iets doen. Die enkel komen mesten/roken/roddelen. Het enige wat ze doen is hun paard in & uit stal halen.. waarom heb je dan zo'n dure hobby?
Luxe tonen. Zie het ook met honden gebeuren.
Palmera schreef:Dan lees je het helemaal verkeerd. Ik geloof in een mooiere wereld en dus niet in haat.
Maar ik heb geen begrip voor mensen die zelf een keuze maken en vervolgens alleen maar klagen, terwijl het geeneens een baan is en het ook gewoon te voorkomen was.
Pepperrr schreef:Danielleeee_ schreef:Ik vind Adele echt vreselijk zingen. Haar muziek is zo dramatisch, ik krijg altijd een begrafenisgevoel van haar. En ik vind haar veel te schreeuwerig. Zodra ze op de radio komt, is het meteen geluid op 0 draaien.
Wat een fijn topic is dit zegLekker mijn mening geven over dingen, zonder dat iemand meteen een weerwoord geeft.
Beide mee eens!