De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 21:54

Mijn ritme is 0515u de wekker en meestal faal ik om op tijd naar bed te gaan. _O-

Dat is ook een voordeel van alleen zijn, je bepaalt helemaal zelf je ritme.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 22:01

Bagheera_206 schreef:
Shiloh schreef:
Ik ook. Aan de andere kant ligt mijn hond. :Y)

Althans. Als het niet zomer is. In de zomer hangt er grote klamboe rond mijn bed. Maar richting herfst gaat de klamboe weg en komt de grote sprei er weer overheen en dan mag mijn hond bovenop die sprei liggen.

Ik lig ook maar aan 1 kant. Heb laatst ook een klamboe gekocht. Nu even kijken hoe ik die handig aan mijn lamp op kan hangen.

Jouw hond kijkt nu al weer uit naar het najaar? :')

Haha. Ja. Hij kijkt altijd wel sip de eerste nacht dat die klamboe weer hangt. Maar in de zomer ligt ie meestal toch maar 3 minuten. En dan vind hij het te warm en vertrekt weer. Dus hij zoekt het maar uit :P

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:03

Of het in dat geval beter is weet ik nog zo niet :D. Nu ja, zelf ook halftijds nachtraaf dus wel begrijpelijk. Als ik weg ga geraak ik moeilijk terug naar huis *\o/* .

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 22:04

ik Slaap meestal ook heel snel. Ik heb luisterboeken op mijn telefoon. Vaak zet ik die aan met slaap timer op 10 minuten. De volgende ochtend moet ik altijd 10 minuten terug omdat ik na een minuut als sliep.

Heeeeeeel soms blijf ik maar wakker. Mijn ritueel in die situatie ga ik niet vertellen. :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:10

Dan gaat de andere timer aan voor dat andere slaap ritueel? :')

Ik val thuis in eigen bed redelijk snel in slaap, maar komt meer omdat ik te laat naar bed ga. :=

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-19 22:18

Nee. Iets met een Pavlov effect, door in slaap te vallen na bepaalde activiteiten O:)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:31

Haha! Welterusten! :Z

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:33

Shiloh schreef:
Nee. Iets met een Pavlov effect, door in slaap te vallen na bepaalde activiteiten O:)

Whaha, wat fijn dat iedereen zo snel kan slapen, wat ik ook doe ik blijf wakker :') maar áls ik slaap kan je een bom af laten gaan :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 23:27

Bagheera_206 schreef:
Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel

Ik heb geen eens een eettafel meer omdat ik er toch nooit aanzat :')

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 23:39

Mossel schreef:
Ik slaap gewoon de gemiddelde 8 uur. Ik hoef niet vroeg op te staan, anders was het me wel opgebroken ja. Dus een geluk bij een ongeluk dat ik een baan had waar ik ‘s middags pas hoefde te beginnen, nu helaas even geen baan.

Maar dan nog zou het fijn zijn als je gewoon op tijd kon slapen en op tijd op kon staan.. iets met nog wat aan je dag hebben haha

Ik heb hetzelfde. Ik slaap vaak pas na 4 uur en dan slaap ik tot 12 uur. Ik kan gewoon niet eerder in slaap komen. Toen ik een normale baan had, kon ik dat ook niet en sliep ik vaak maar een paar uurtjes.

Hier lig ik ook aan 1 kant van het bed, mijn teckel slaapt op het andere kussen haha. Die ligt elke nacht naast mij. En dan bij het voeteneind mijn andere hond en de 3e ligt op de grond. Die is geen fan van die warmte:p

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 03:56

LukieBradley schreef:
Bagheera_206 schreef:
Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel

Ik heb geen eens een eettafel meer omdat ik er toch nooit aanzat :')

Hier nog 1. Wel geprobeerd maar is veel makkelijker om op de bank te zitten.

Ik vind koken en bakken erg leuk maar doe het bijna nooit.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 05:15

Ik heb van nature ook een omgekeerd ritme en ben dus een slechte slaper. Echt killing soms omdat ik altijd rond de klok van 7 begin.
Vaak na werk doe ik dutjes om bij te komen.
Niemand die het me verbied! :+
-Zegt dit in bed met hond in knie holtes onder de dekens- en katten op de dekens

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 06:23

Ik eet ook altijd op de bank, net zo makkelijk :) ik slaap ook altijd wel vrij laat.. meer avondmens gelukkig ook vrij vaak avond of nachtdienst dus kan ook uitslapen dan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 08:02

Al die beesten in bed hier :+ mijn kat komt echt niet in mijn bed, overal al genoeg haar, boven dus geen kat en haar :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 08:25

Hier geen huisdieren dus ook niks in bed. Sowieso zou ik geen dieren bij me in bed willen.
Slapen doe ik heel goed, van half 11 tot half 7 meestal.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 08:34

Hier ook geen huisdieren. Met een fulltime baan en paard ben ik te weinig thuis om er voor ze te zijn.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:07

Wat jullie niet aan huisdieren hebben, heb ik wel denk :+
Hond, 3 katten, 23 cavias, aquarium, 3 konijnen
Buitenshuis nog 3 ponys en een pleegpaard en 7 kippen :')
Ik weet soms niet hoe ik het allemaal doe maar ik heb niet eens ruimte en tijd voor een man _O-
Ik schrik ze op voorhand al af

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:12

Dat doe je al snel als paardenmeisje :D

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 09:54

BarbaLala schreef:
Dat doe je al snel als paardenmeisje :D

Klopt. Maar ook als eigenaresse van andere dieren.Er zijn helaas veel mannen die dieren vies vinden.(Behalve op hun bord...). En als ze merken dat je je dieren in je bed laat slapen, dan gaan ze daartegen protesteren en vinden het vreemd dat je voor je dieren kiest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:00

Nou ja, ik zou ook bedanken om bij een kerel met zijn huisdieren in bed te slapen :n

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:12

Relaxed schreef:
Nou ja, ik zou ook bedanken om bij een kerel met zijn huisdieren in bed te slapen :n

Ik niet. Ik vind een man pas interessant als hij dieren heeft.Hobbydieren dan,althans geen dieren om ze op te eten.Ik kijk altijd met groot plezier naar Boer zoekt Vrouw,maar door het aspect van geld eraan moeten verdienen is dat voor mij geen optie.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:12

Huisdieren in bed betekend meer schoonmaakwerk :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:21

Meer schoonmaak werk? Nee hoor, tweemaal per week alles in de was en daarna droger en het kan er schoon weer op. Kost je bijna geen tijd.
Mocht er ooit een man komen die het absoluut niet wil kan mijn hondje ook keurig in de mand hoor, maar dat vind ik nu niet nodig.
Er slaapt 1 kat snachts vaak bij mij en de andere zijn snachts beneden, valt dus reuze mee.
Tis maar net hoe je het invult

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:45

LukieBradley schreef:
Meer schoonmaak werk? Nee hoor, tweemaal per week alles in de was en daarna droger en het kan er schoon weer op. Kost je bijna geen tijd.
Mocht er ooit een man komen die het absoluut niet wil kan mijn hondje ook keurig in de mand hoor, maar dat vind ik nu niet nodig.
Er slaapt 1 kat snachts vaak bij mij en de andere zijn snachts beneden, valt dus reuze mee.
Tis maar net hoe je het invult

Dat is voor mij meer schoonmaakwerk want ik verschoon mijn bed ongeveer 1 x per 10 dagen.
Ik vind het gewoon geen prettig idee, die haren in mijn bed enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 10:46

2x per week bed verschonen, dat is veel meer dan ik nu hoef.. En vind het enorm rotwerk.. Matrashoes doe ik iedere week, maar die zit er zo weer op. Dekbedovertrek ligt er langer op..