Dat is ook een voordeel van alleen zijn, je bepaalt helemaal zelf je ritme.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bagheera_206 schreef:Shiloh schreef:Ik ook. Aan de andere kant ligt mijn hond.![]()
Althans. Als het niet zomer is. In de zomer hangt er grote klamboe rond mijn bed. Maar richting herfst gaat de klamboe weg en komt de grote sprei er weer overheen en dan mag mijn hond bovenop die sprei liggen.
Ik lig ook maar aan 1 kant. Heb laatst ook een klamboe gekocht. Nu even kijken hoe ik die handig aan mijn lamp op kan hangen.
Jouw hond kijkt nu al weer uit naar het najaar?

Mossel schreef:Ik slaap gewoon de gemiddelde 8 uur. Ik hoef niet vroeg op te staan, anders was het me wel opgebroken ja. Dus een geluk bij een ongeluk dat ik een baan had waar ik ‘s middags pas hoefde te beginnen, nu helaas even geen baan.
Maar dan nog zou het fijn zijn als je gewoon op tijd kon slapen en op tijd op kon staan.. iets met nog wat aan je dag hebben haha
LukieBradley schreef:Bagheera_206 schreef:Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel
Ik heb geen eens een eettafel meer omdat ik er toch nooit aanzat
ik slaap ook altijd wel vrij laat.. meer avondmens gelukkig ook vrij vaak avond of nachtdienst dus kan ook uitslapen dan
mijn kat komt echt niet in mijn bed, overal al genoeg haar, boven dus geen kat en haar
BarbaLala schreef:Dat doe je al snel als paardenmeisje
Relaxed schreef:Nou ja, ik zou ook bedanken om bij een kerel met zijn huisdieren in bed te slapen
LukieBradley schreef:Meer schoonmaak werk? Nee hoor, tweemaal per week alles in de was en daarna droger en het kan er schoon weer op. Kost je bijna geen tijd.
Mocht er ooit een man komen die het absoluut niet wil kan mijn hondje ook keurig in de mand hoor, maar dat vind ik nu niet nodig.
Er slaapt 1 kat snachts vaak bij mij en de andere zijn snachts beneden, valt dus reuze mee.
Tis maar net hoe je het invult