Regen!! Net een rondje langs de Maas gewandeld en precies tussen thuiskomst en het moment dat ik de kussens op de stoelen wilde gaan leggen begon het te regenen. Lekker zo'n bui!
Vanavond wel een ballon dus verwacht nog geen regen
Karin
Geplaatst: 27-08-19 20:34
Het rommelt hier al zeker een uur en het is hartstikke donker als ik naar het westen kijk, maar hier nog geen druppel. Krijg net wel bericht dat er aan de westkant van de Loosdrechtse Plassen een verfrissende hagelbui is neergekomen.
Die bui zag ik langs trekken hier. Helaas maar 3 druppels hier en het is ontzettend benauwd. Ik zit op mijn balkon maar ga gauw weer binnen bij de ventilator zitten
Karin
Geplaatst: 27-08-19 20:49
Boven Bussum schijnt het ook feest te zijn geweest. Maar dat is ook niet hier.
Hier begint het verderop te flitsen. Ik kan de bui heel mooi vanuit Amsterdam aan zien komen. Bizar, want het is nog helemaal windstil. Zit op 13 hoog, dus hopelijk kan ik wat mooie plaatjes maken straks
Tja het kan heel plaatselijk zijn. Eerder deze zomer meegemaakt dat het wdstrijdterrein waar wij moesten zijn volledig onder water stond na noodweer en 5 km verderop was niets gevallen. Morgen hopelijk in het hele land onweer en regen.
Calice
Geplaatst: 27-08-19 21:24
Was inderdaad een gave rond 19.15 .
Gimme_Joy
Geplaatst: 27-08-19 21:25
All hell broke loose
Bizar. Recht boven ons! Hagelstenen ter grootte van knikkers en zóveel flitsen! Omdat het recht boven ons is krijg ik het niet best op de foto. Op het hoogtepunt van de flits zie je een wit scherm
Nog wel even twee filmstills van voordat de bui goed en wel hier was:
Kaka
Geplaatst: 27-08-19 21:26
Ziet er spannend uit.
Edit: ik lees met mijn neus. Wij zitten ten westen van A'dam en het is idd een indrukwekkende bui (voordat het donker werd). Hij gaat vlak langs ons heen.
Laatst bijgewerkt door Kaka op 27-08-19 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ik richting t zuiden kijk zie ik constant weerlicht. Volgens br hangt er een bui die heel lanzaam naar t noorden trekt. Als ie nog niet uitgedooft is als ie oberkomt ziet t er heftig uit op br.