Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Macyy schreef:Bling wat een super leuke blouse! Waar heb je die van?
Heel leuk Hannemarie, lekker zomers![]()
Dandy ik vind beide outfits je goed staan, leuk! Vooral de witte blouse spreekt mij aan
Maddox simpel maar altijd goed
Ik heb een jurkje binnen voor een bruiloft in juli, voel me er in ieder geval heel fijn in. Wat vinden jullie, geschikt of niet?
[ [url=m/SdtBY8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qw5JIk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Maar weet niet of ik hem nou te kort vind voor een bruiloft.
lotthje schreef:Ik lees straks even bij, zag al vanalles leuks langskomen!
Ik heb een super leuk shirt bij de newyorker gevonden, zit er zo'n gapend gat bij m'n borst
[ [url=m/6g917m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien een maatje groter?
dierliefde schreef:Hannemarie schreef:Wat een heerlijk lente weertje!
Vanmiddag mooi naar buiten met m’n kleutertjes
[ [url=m/2OhuSO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je dit rokje vandaan?
Noeps schreef:Tiggs schreef:Ik ben een trouwe meelezer, maar zelden-poster, in dit topic en hoop dat ik even een vraag mag stellen
Ik ben op zoek naar nette bloesjes die je niet hoeft te strijken. Voor mannen is er veel te vinden, maar dat zoek ik dus niet hahaha.
Heeft iemand tips? Als ze écht niet kreuken dan heb ik er best wat geld voor over..
Studio Anneloes, zijn bloesjes van zgn. travel-stof.
Noeps schreef:Tiggs schreef:Ik ben een trouwe meelezer, maar zelden-poster, in dit topic en hoop dat ik even een vraag mag stellen
Ik ben op zoek naar nette bloesjes die je niet hoeft te strijken. Voor mannen is er veel te vinden, maar dat zoek ik dus niet hahaha.
Heeft iemand tips? Als ze écht niet kreuken dan heb ik er best wat geld voor over..
Studio Anneloes, zijn bloesjes van zgn. travel-stof.
Macyy schreef:Bling wat een super leuke blouse! Waar heb je die van?
Heel leuk Hannemarie, lekker zomers![]()
Dandy ik vind beide outfits je goed staan, leuk! Vooral de witte blouse spreekt mij aan
Maddox simpel maar altijd goed
Ik heb een jurkje binnen voor een bruiloft in juli, voel me er in ieder geval heel fijn in. Wat vinden jullie, geschikt of niet?
[ [url=m/SdtBY8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qw5JIk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dandy200 schreef:Ik heb aan het begin van het eerste topic actief meegedaan, vervolgens ben ik in de mee lees modus gegaan, toen jullie kwijtgeraakt. Maar ik ben er weerIk ga mijn best doen om actief te posten, mee te lezen en te reageren. Vooral de fijne sfeer in dit topic spreekt me altijd aan en maakt dat ik outfits durf te laten zien. De outfits hier boven zijn ook weer heel gaaf en ik vind het heel knap dat sommige van jullie op zulke hoge hakken kunnen lopen, ik zou wensen dat ik dit ook kan
![]()
Mijn outfit voor vandaag:
[ [url=m/mWvuL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook direct mijn outfit van gister maar even:
[ [url=m/GCtGhd.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Dandy200 schreef:Ik heb aan het begin van het eerste topic actief meegedaan, vervolgens ben ik in de mee lees modus gegaan, toen jullie kwijtgeraakt. Maar ik ben er weerIk ga mijn best doen om actief te posten, mee te lezen en te reageren. Vooral de fijne sfeer in dit topic spreekt me altijd aan en maakt dat ik outfits durf te laten zien. De outfits hier boven zijn ook weer heel gaaf en ik vind het heel knap dat sommige van jullie op zulke hoge hakken kunnen lopen, ik zou wensen dat ik dit ook kan
![]()
Mijn outfit voor vandaag:
[ [url=m/mWvuL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook direct mijn outfit van gister maar even:
[ [url=m/GCtGhd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar zijn jouw zwarte sandalen met hak van? Ik zoek nog zoiets voor naar m’n werk!