Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ik snap jou wel Avalanche, maar dat hoeft niet altijd. Mijn moeder kreeg mij ook op dr 40ste en ik ben 100% gezond en gelukkig. Mijn zus kreeg ze toen ze 38 was en die is ook volkomen gezond en normaal.
En die dat tantes enz ook allemaal rond die leeftijd nog kinderen kregen, allemaal gezonde normale kinderen.
Maar ik snap jou wel daar in. T is ook wel enigszins een risico.
Anoniem schreef:Nikass schreef:Het is denk ik ook een vorm van loyaliteit?
Zo zie ik mezelf wel graag eigenlijk. Als loyaal.
Veraaaaah schreef:Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten (hadden alleen geen huis samen). Hoe moeilijk het ook was, en hoeveel tranen het me ook gekost heeft achteraf ben ik blij. Ik heb een jaar getwijfeld en geprobeerd vol te houden. Hierdoor werd ik zelf ongelukkig.
Kijk eens eerlijk naar je eigen gevoel. Ik snap dat je 10 jaar niet zomaar weggooid. Probeer er dan ook samen aan te werken. Al denk ik dat de relatie een beetje ‘dood’ gebloed is.
Wat je ook kiest, zorg ervoor dat JIJ gelukkig wordt.
Hevonen schreef:Het belangrijkste is dat TS de steun krijgt die ze nodig heeft, maar OOK de RUIMTE om te beslissen, zonder dat ze steeds maar bekritiseerd wordt.
Het helpt echt nooit om iemand onder druk te zetten en in dit geval ervaart TS al druk genoeg door de hele situatie.
Ze heeft geen sarcasme etc nodig. Wees maar blij dat je niet in haar schoenen staat.