Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Dus het meenemen naar huis wat je in een restaurant niet op hebt gegeten?

Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
. Tenzij er misschien een bezwaar zou zijn dat er bepaalde ingrediënten inzitten die snel bedorven zijn ofzo, dat snap ik dan weer wel dat een restauranthouder misschien soms niet het risico wil nemen dat iemand het slecht bewaard en ziek wordt. Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
als iedereen dat gaat doen hebben AYCE's niet echt bestaansrecht meer. Jans schreef:Met een doggy-bag als je een deel van je maaltijd over hebt heb ik geen problemen. Ik ben namelijk ook erg tegen verspilling. Doe het zelf ook, niks leukers dan nog een keer genieten toch
Wat ik dan wel erg brutaal, misschien ook wel gierig vind, is mensen die bij een AYCE restaurant dingen bestellen en dat er dan hele tupperware dozen uit de tassen komen en die gevuld worden. Dit zag ik laatst nog bij Ming & Ming in Houten.
Maar dat was niet gepland met tupperware dozen ofzo
En wat krijg je dan, koffie en thee en een lopend buffet met broodjes, helemaal niet bijzonder, zeker niet voor die prijs. Toen ben ik uit neid nog wel een keer terug gelopen voor een 2e ronde, en heb mijn tas daarmee gevuld zodat ik voor de lunch ook nog wat te eten had. Dan nóg hebben ze verschrikkelijk dik op ons verdiend hoor, met die 17 euro...( 2x dus 34 euro) zo veel hebben wij echt niet weg gegeten. Gewoon broodjes, plakjes kaas, koffie en thee uit het automaat... zo'n cheapass ontbijt wat je elders gewoon gratis bij je overnachting krijgt
Toen was ik gewoon boos, vond het zo'n teleurstelling
Bloodymary schreef:Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Buiten het feit of het gierig is of niet snap ik het vaak niet. Je ziet het ook vaak met pizza's, maar die zijn opgewarmd toch niet meer te vreten....
Want ja, die dingen zijn zooo duur.
Dat van die liquids is wel belachelijk. Ik zou me schamen als ik hem was. Jans schreef:Wat ik dan wel erg brutaal, misschien ook wel gierig vind, is mensen die bij een AYCE restaurant dingen bestellen en dat er dan hele tupperware dozen uit de tassen komen en die gevuld worden. Dit zag ik laatst nog bij Ming & Ming in Houten.
. Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Anderen uit het groepje hebben het weleens bij hem aangekaart, maar dan doet ie alsof z'n neus bloed, of zegt ie dat het niet meer zal gebeuren. Dani199764 schreef:Gypsy schreef:Nou dat vind ik eigenlijk wel geniaal van die boodschappen bij de jumbo.Genoeg dingen die nog best kunnen.
Mischien niet heel gierig maar als mijn vriend iets ziet op mp spreekt hij af om te gaan kijken. En dan gaat hij daar vlekjes etc aanwijzen die je wsl wel weggepoetst krijgt. En dan flink onderhandelen. Als je er eenmaal staat met geld hebben de meeste mensen liever nu iets minder dan dat ze je wegsturen. Maar ik sta er toch met een rood hoofd naast.
Oh dat vind ik altijd zo vreselijk. Spreek daarom van te voren ook altijd een prijs af en dat is het of niet
.
) die gratis te krijgen was bij de Kruidvat bij zoveel pakken tandpasta
Ze had het dus nog niet afgeleerd.
Mocht je 1x op t knopje drukken en meer niet. Heb m’n vader echt zo uitgelachen. Jong als ik was. Daar doe ik niet aan mee hoor al die ongein