Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Dus het meenemen naar huis wat je in een restaurant niet op hebt gegeten?
Jans schreef:Met een doggy-bag als je een deel van je maaltijd over hebt heb ik geen problemen. Ik ben namelijk ook erg tegen verspilling. Doe het zelf ook, niks leukers dan nog een keer genieten toch
Wat ik dan wel erg brutaal, misschien ook wel gierig vind, is mensen die bij een AYCE restaurant dingen bestellen en dat er dan hele tupperware dozen uit de tassen komen en die gevuld worden. Dit zag ik laatst nog bij Ming & Ming in Houten.
Bloodymary schreef:Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Buiten het feit of het gierig is of niet snap ik het vaak niet. Je ziet het ook vaak met pizza's, maar die zijn opgewarmd toch niet meer te vreten....
Jans schreef:Wat ik dan wel erg brutaal, misschien ook wel gierig vind, is mensen die bij een AYCE restaurant dingen bestellen en dat er dan hele tupperware dozen uit de tassen komen en die gevuld worden. Dit zag ik laatst nog bij Ming & Ming in Houten.
Dani199764 schreef:Gypsy schreef:Nou dat vind ik eigenlijk wel geniaal van die boodschappen bij de jumbo.Genoeg dingen die nog best kunnen.
Mischien niet heel gierig maar als mijn vriend iets ziet op mp spreekt hij af om te gaan kijken. En dan gaat hij daar vlekjes etc aanwijzen die je wsl wel weggepoetst krijgt. En dan flink onderhandelen. Als je er eenmaal staat met geld hebben de meeste mensen liever nu iets minder dan dat ze je wegsturen. Maar ik sta er toch met een rood hoofd naast.
Oh dat vind ik altijd zo vreselijk. Spreek daarom van te voren ook altijd een prijs af en dat is het of niet
.