Overigens heb ik het woord complot niet zelf bedacht. Zo noemen de buren het zelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ashleytjuhh schreef:hoezo doet ts uitlokking sorry hoor maar gewoon leven in je eigen woning mag niet wil je zeggen want dat is uitlokking??
volgens mij ben je nooit in een portiek geweest in de zomer. veel mensen hebben daar in de zomer hun voordeuren open staan omdat het in de woningen warm word( vaak de oudere woningen) zodat het kan door luchten. dit doen ze omdat er beneden een deur zit waar niet iedereen zomaar naar binnen kan.
Dus nee dit is geen uitlokking maar gewoon leven in je huis.
niet iedereen is gelijk strafbaar nee, maar denk niet dat meneer als hij binnen komt met ik wil niet dat je in mijn huis bent er uit nu. weg zal gaan en hij is ook aanvallend dus ja dan hij is strafbaar.
Kaus schreef:Ah oké dat wist ik niet (en dat terwijl mijn vriend een deel rechten heeft gedaan). Dan is het zeker een idee.
De media aandacht weet ik nog steeds niet zeker. De woningbouw reageerde wel erg beteuterd toen ik zei dat we dan bij ze weg zouden gaanDus wie weet is alleen ermee dreigen al genoeg.
Kaus schreef:Buurjongen was flink te keer aan het gaan en ik was alleen met onze kleine pup. Heb dus wel de politie gebeld en die is met mij aan lijn gebleven totdat mijn vriend er was. Buurjongen riep ook door de deur dat hij wist dat ik alleen was. Onze deurpost heeft een flinke scheur erin is me laatst opgevallen. Die zat er eerst niet.
sharoontje schreef:Zal misschien veel bokkers over mij heen krijgen, maar misschien is het een keer 'goed' dat je vriend hem aanvliegt. Misschien is het daarna wel afgelopen. Dit is niet normaal en had zeker de politie weer gebeld. Neem desnoods het geluid weer op of trek onverwacht de deur open met je telefoon op videostand..
Ik vind dat je echt een hele hoge grens hebt, want dit was in mijn geval al lang uit de hand gelopen.
Kaus schreef:Nee wel geprobeerd maar je kan het horen als je de trap naar de voordeur afloopt en dan houdt hij snel op. Hij is ontzettend slim bezig.
Ik liep net de gang op om de agenten te 'verwelkomen' en toen hoorde ik hem achter zijn deur applaus geven en mij feliciteren met dat ik de agenten had gebeld.