Producten die werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:48

Urona447 schreef:
Die wimperserum heb ik ook gekocht maar er staat dat je pas na 3 maanden resultaat kan verwachten. Ik blijf dus braaf smeren.

3 maanden? :roll:

Dat betekent dat je in de tussentijd waarschijnlijk nog een nieuw flesje moet halen ook terwijl je nog geen idee hebt of het echt werkt B-)

Urona447

Re: Producten die werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:52

Heb de verpakking erbij gepakt en daar staat op dat het 4 maanden kan duren voordat je resultaat ziet en dat de verpakking geschikt is voor 6 maanden gebruik.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:55

Hier wel echt minder wimperuitval en vollere/langere wimpers :j Ik gebruik het dan ook al meer dan drie kwart jaar inmiddels?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:56

Ik gebruik het serum nu een maandje denk ik. Mijn wimpers zijn al voller, langer en vallen minder snel uit. :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:57

Ik gebruik het ook al 3 kwart jaar denk ik. Flesje is echt nog niet leeg, wel geweldig resultaat.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:05

Storm schreef:
Mijn voeten zien er echt vreselijk uit nu. Lijkt wel een huidziekte...

Ik heb er denk ik overheen gelezen maar waar had je deze gehaald ?

Mijn voeten zitten zo onder her eelt nu dus 3 weken lelijke voeten kunnen er ook wel bij haha

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:06

Ik zit nu op 8 weken/2 maanden gebruik van het wimperserum vd kruidvat en ik zie echt duidelijk verschil. Moet wel iets secuurder zijn met aanbrengen want waar ik aanzet met aanbrengen zitten nu twee mega lange wimpers terwijl de rest ook wel langer is maar niet zó lang als bij de aanzet haha. Maar ik ben er erg blij mee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:08

mies_dummy schreef:
Storm schreef:

Mijn voeten zitten zo onder her eelt nu dus 3 weken lelijke voeten kunnen er ook wel bij haha

€1,69 bij de Action.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:10

€1,69 bij de Action.[/quote]

Dat word vanmiddag even een tripje action dus :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:11

Waar haalt iedereen nioxin vandaan?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:16

Ik heb het online besteld.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:54

Nioxin werkt voor mijn gevoelige hoofdhuid ook erg goed. Ik haal het bij de groothandel.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:56

pimaude schreef:
xxxmh schreef:
Ik gebruik wel eens tea tree oil voor als ik puistjes heb maar las ergens dat je ook gezichtsreiniging hebt met tea tree oil erin. Zal dit ook helpen tegen puistjes want als ik soms last heb van veel puistjes heb in mijn gezicht wil ik niet alles insmeren met dat spul.

Yes, van de tuinen. Gezichtswash, gezichtscreme.. ik gebruik de wash en heb een zacht, puistloos huidje

Okee! Heb zitten kijken maar vind ze wel prijzig om ze te proberen. Zag dat Kruidvat ook een lijn heeft en die fijner geprijsd zijn. Ga denk die uitproberen!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:26

Ik heb de tea tree dag- en nachtcrème van het Kruidvat. Ik gebruik hem nu een week en ik merk dat mijn huid er echt veel baat bij heeft. Ik vind het alleen wel echt ontzettend stinken :Y)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 12:05

Na 3 weken kan dat stuk toch ook nog niet echt effect hebben. Het plakt niets bij je wimpers aan, het verandert de groei. Dus dat duurt gewoon even. Net als biotine voor de hoeven van je paard ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:43

mies_dummy schreef:
Storm schreef:

Inderdaad bij de action. Het ligt bij de voetenspullen. Kost bijna niks. Exfoliating socks heet het.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:21

Om terug te komen op de wimperserum het is echt top spul en ook na een maand al duidelijk verschil maar toen ik er mee stopte omdat me flesje leeg was en geen zin had om nieuwe te halen vielen me wimpers af en lege plekjes waar helemaal geen wimpers meer groeide helaas |(

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:37

biggirl schreef:
Om terug te komen op de wimperserum het is echt top spul en ook na een maand al duidelijk verschil maar toen ik er mee stopte omdat me flesje leeg was en geen zin had om nieuwe te halen vielen me wimpers af en lege plekjes waar helemaal geen wimpers meer groeide helaas |(

Dat klinkt best eng, alsof je het dan echt voor altijd erna moet gebruiken, omdat anders je wimpers niet groeien,,

Ik gebruik het ook....

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:54

biggirl schreef:

Uh, dit klinkt niet best, werd het zoals het voordat je het ging gebruiken was, of had je juist minder wimpers erna?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:10

GWR schreef:
biggirl schreef:

Uh, dit klinkt niet best, werd het zoals het voordat je het ging gebruiken was, of had je juist minder wimpers erna?

naar mijn mening minder . heb ook bij meerde mensen gehoord dat dit is gebeurd na het stoppen met het smeren van de serum

nu gebruik ik af en toe als ik merk dat me wimpers het nodig hebben een weekje castorolie om me wimpers een boost te geven en ik vind dit fijn werken en ook voor me wenkbrauwen gebruik ik dit

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:53

Werkt tea tree ook voor mee-eters? :)

Oei, voor nu voor altijd serum smeren dus := Maar na 4 maanden hoeft het maar 3 keer per week toch? Valt ook wel weer mee.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:58

Ikwashier schreef:
Werkt tea tree ook voor mee-eters? :)

Oei, voor nu voor altijd serum smeren dus := Maar na 4 maanden hoeft het maar 3 keer per week toch? Valt ook wel weer mee.

Ik gebruik de BHA exfoliant van Meditopic (https://www.huidpraktijkshop.nl/product ... BwEALw_wcB) en mijn poriën zijn zichtbaar verkleind en mee-eters zo goed als weg!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:33

Oeh! Ik zat sowieso eraan te denken om producten van Paula's Choice te kopen en zie dat zij deze ook heeft, alleen wel wat duurder. Maar erg bedankt, dit scheelt!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:55

De BHA van Paula's Choice is heel fijn!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:59

Ik twijfel ook nog over Paula's Choice.. Meditopic is wat goedkoper en in principe doet mijn gezicht het heel goed ermee, dus tja..