Wauw slecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Nayomie schreef:Fetisj, fetish, idunno. Hij heeft het telkens over hoe mooi mijn haar is
Heb je krullen dan ofzo?![]()
Als ik jullie verhalen lees, mag ik toch wel in mijn handjes wrijven dat ik zo'n normaal exemplaar heb gevonden
SophievdV schreef:Mannen die door hun moeder gepamperd zijn hoef ik niet hoorDie verwachten vaak van hun vrouw dat zij die rol overnemen. Althans, is mijn ervaring. Nou.. dat ga ik dus niet doen.
Yvankaxx schreef:Hmm waarom zou het een smoes zijn? Kan best toch dat hij pech heeft.
Deeskuh88 schreef:Ik vind reacties zoals die van de prins op het witte paard juist wel grappig. Ben ik dan echt zo wereldvreemd?
Ik heb het overigens ook geprobeerd met een profiel met een quote. Een op mans naam en een op die van mij. Wat een verschil!
Mijn kleine onderzoekje leverde op dat mannen ontzettend nieuwsgierig zijn en humor heel erg kunnen waarderen. In 10 minuten al 99+ likes, een aantal superlikes en net zo veel matches en met elke een gesprek. Op mijn mans profiel... None. Echt niks. Ja, een like, maar achteraf bleek ik dat zelf te zijn met mijn quote-profiel. Kunnen de meeste vrouwen dan echt niet meer tegen een grapje?
Deeskuh88 schreef:Ik vind reacties zoals die van de prins op het witte paard juist wel grappig. Ben ik dan echt zo wereldvreemd?
Ik heb het overigens ook geprobeerd met een profiel met een quote. Een op mans naam en een op die van mij. Wat een verschil!
Mijn kleine onderzoekje leverde op dat mannen ontzettend nieuwsgierig zijn en humor heel erg kunnen waarderen. In 10 minuten al 99+ likes, een aantal superlikes en net zo veel matches en met elke een gesprek. Op mijn mans profiel... None. Echt niks. Ja, een like, maar achteraf bleek ik dat zelf te zijn met mijn quote-profiel. Kunnen de meeste vrouwen dan echt niet meer tegen een grapje?
Linda_Fleur schreef:Profielen waar geen duidelijke foto's op staan of plaatjes met quotes swipe ik ook nooit naar rechts. Of van die bewerkte foto's en dan in het profiel: Vanwege mijn werk kan ik geen foto erop zetten (vaak strafrechtadvocaten?), sja daar kan ik ook niks mee.