Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:22

Iemand zei hier : Rolf lijkt op wolf ik hoop dat je van een beest houd.

Wauw slecht :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:35

met iemand die mike heet moet je zowiezo oppassen :+

dat is echt de naam die mannen bedenken als ze wat te verzwijgen hebben...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 19:14

Sinds een paar dagen een match met iemand. Leuk gesprek hebben. Leuk maar ook serieus. En ben ook enthousiast wanneer ik een berichtje van hem heb. Heb hem nog niet ontmoet, wellicht gaat dat nog gebeuren. Hij heeft alleen een fetisj voor mijn haar :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:17

Leuk nieuw topic! *\o/* ik heb steeds bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren..

Maar ik zag dat de meeste hier wel goed aan het daten zijn!

Tattoo's heb ik zelf, vriend heeft er geen maar we hebben er beiden geen probleem mee :)

Robijntje, goed teken dat je wil doorzetten!

Mama's die nog sokken en onderbroeken kopen vind ik niet zo'n ramp :+ ik denk dat veel vrouwen voor hun man/zoon, ... dat doet doen hoor. Mannen denken praktisch e, die kopen liever 10 paar dezelfde sokken of onderbroeken :D
Ik kan daar niet wakker van liggen of het een afknapper vinden..

Jibbel, snel daten!

Hoe zou het gaan met anne-bento?

Nayomie, fetisj?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 19:18

Fetisj, fetish, idunno. Hij heeft het telkens over hoe mooi mijn haar is :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:19

Moederskindje hoef ik ook niet :n Brrrr. Doe mij maar gewoon een zelfstandige vent, die zelf weet hoe de (af)wasmachine werkt :))

Ik heb zelf twee tatoeages, dus ben zeker niet tegen. En uitgezakt en uitgelubberd worden we allemaal, dat staat los van eventuele plaatjes op je lijf.

Hier wel een nieuwe leuke match. Woont ook lekker dicht in de buurt, dat is voor de verandering ook wel eens leuk.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:28

Nayomie schreef:

Heb je krullen dan ofzo? :P

Als ik jullie verhalen lees, mag ik toch wel in mijn handjes wrijven dat ik zo'n normaal exemplaar heb gevonden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:31

Ik had gisteren paar woorden met iemand gewisseld en toen wou hij al afspreken. Dus ik vroeg waarom ik met hem zou afspreken en of ie dan meer over zichzelf kon vertellen. Nou daar moest ik maar naar vragen :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-18 19:49

Farjen schreef:
Nayomie schreef:

Heb je krullen dan ofzo? :P

Als ik jullie verhalen lees, mag ik toch wel in mijn handjes wrijven dat ik zo'n normaal exemplaar heb gevonden :+

Nou niks bijzonders, beetje slag in mijn haar, maar verder niks bijzonders aan :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:15

Mannen die door hun moeder gepamperd zijn hoef ik niet hoor O:) Die verwachten vaak van hun vrouw dat zij die rol overnemen. Althans, is mijn ervaring. Nou.. dat ga ik dus niet doen.

Ook mannen die lang thuis wonen vind ik minder aantrekkelijk. Ik zat op mijn 18e al op kamers, dus woon inmiddels al een geruime tijd op mezelf. Dat is wel anders dan wanneer je pas op je 30e je ouderlijk huis verlaat. Op de een of andere manier zit je dan toch op een ander level.

En zo heb ik nog wel meer kritische punten :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 21:34

Nou m’n date van vanavond appte zostraks dat hij met pech op de anwb staat te wachten. Dus dat wordt niet wat :') benieuwd of het echt is en hij nieuwe afspraak maakt of dat het een smoes is.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:23

Ik mag hopen dat het geen smoes is inderdaad ..
Zeg dan gewoon dat je geen zin heb, denk ik dan altijd :+

Mijn tinder wilt niet meer,
Net update gehad & alles loopt vast nu *\o/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 22:31

We gaan erachter komen. Hij kwam van te voren wel enthousiast over.

En ik heb sowieso met Tinder dat het niet echt bevorderlijk is voor m’n telefoon. Vastlopen enzo.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:22

Wat jammer Lino, hopelijk is het geen smoes :\

Hier soms ook moeite met tinder. Heel irritant!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:23

Hmm waarom zou het een smoes zijn? Kan best toch dat hij pech heeft.

Ik heb nu wel een leuk gesprek! Zien of het ook langer dan 1 avond stand houdt haha :Y)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 23:42

SophievdV schreef:
Mannen die door hun moeder gepamperd zijn hoef ik niet hoor O:) Die verwachten vaak van hun vrouw dat zij die rol overnemen. Althans, is mijn ervaring. Nou.. dat ga ik dus niet doen.

Die van mij verwachtte eigenlijk dat ik zijn moeder minstens net zo leuk ging vinden als hij. En dat ik daar ook 7 dagen in de week wilde eten. En dat ik het leuk vond dat ze op zaterdagochtend om 9 uur in huis stond terwijl ik naakt de badkamer uit liep enzo.
Nope.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 01:25

Ik vind reacties zoals die van de prins op het witte paard juist wel grappig. Ben ik dan echt zo wereldvreemd?

Ik heb het overigens ook geprobeerd met een profiel met een quote. Een op mans naam en een op die van mij. Wat een verschil!
Mijn kleine onderzoekje leverde op dat mannen ontzettend nieuwsgierig zijn en humor heel erg kunnen waarderen. In 10 minuten al 99+ likes, een aantal superlikes en net zo veel matches en met elke een gesprek. Op mijn mans profiel... None. Echt niks. Ja, een like, maar achteraf bleek ik dat zelf te zijn met mijn quote-profiel. Kunnen de meeste vrouwen dan echt niet meer tegen een grapje?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 04:52

Yvankaxx schreef:
Hmm waarom zou het een smoes zijn? Kan best toch dat hij pech heeft.

Ik ga er ook gewoon vanuit dat hij echt pech had. Maar hou de andere mogelijkheid wel in mijn achterhoofd. Ga uit van het positieve in mensen, maar zou naïef zijn als je niet denkt aan de kans op een smoes. We gaan er snel genoeg achter komen wat het is ook.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 07:46

Deeskuh88 schreef:
Ik vind reacties zoals die van de prins op het witte paard juist wel grappig. Ben ik dan echt zo wereldvreemd?

Nee ik vind dat ook leuk! Als iemand met zoiets komt hebben we een gesprek. Veel beter dan wanneer ze met 'hoi alles goed' komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:00

Deeskuh88 schreef:

Ik heb het overigens ook geprobeerd met een profiel met een quote. Een op mans naam en een op die van mij. Wat een verschil!
Mijn kleine onderzoekje leverde op dat mannen ontzettend nieuwsgierig zijn en humor heel erg kunnen waarderen. In 10 minuten al 99+ likes, een aantal superlikes en net zo veel matches en met elke een gesprek. Op mijn mans profiel... None. Echt niks. Ja, een like, maar achteraf bleek ik dat zelf te zijn met mijn quote-profiel. Kunnen de meeste vrouwen dan echt niet meer tegen een grapje?

Ik denk dat het weinig met tegen een grapje kunnen te maken heeft, maar meer met 'iemand heeft niet voor niets geen foto's in z'n profiel'. Ik heb een paar keer zo'n profiel naar rechts gespwiped om te zien wat/wie erachter zat, maar dat was weinig succesvol :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:09

Deeskuh88 schreef:

Hahaha ja leuk he!! Ik vond dat ook echt grappig

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:11

Profielen waar geen duidelijke foto's op staan of plaatjes met quotes swipe ik ook nooit naar rechts. Of van die bewerkte foto's en dan in het profiel: Vanwege mijn werk kan ik geen foto erop zetten (vaak strafrechtadvocaten?), sja daar kan ik ook niks mee.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:21

Of vrouwen van rond de 30 met alleen maar foto's met Snapchat filters er overheen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:29

Flessuh schreef:
Of vrouwen van rond de 30 met alleen maar foto's met Snapchat filters er overheen :')

Jep, grote klacht die ik vaak lees bij mannen in hun profiel :+ Vreselijk die filters :n

Bij geen (duidelijke) foto's like ik ook niet :n

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-18 11:29

Linda_Fleur schreef:
Profielen waar geen duidelijke foto's op staan of plaatjes met quotes swipe ik ook nooit naar rechts. Of van die bewerkte foto's en dan in het profiel: Vanwege mijn werk kan ik geen foto erop zetten (vaak strafrechtadvocaten?), sja daar kan ik ook niks mee.

Zelfde hier. Wil wel een goed beeld van iemand kunnen vormen adhv foto's. Misschien wel een hobby dat erop staat, bezigheden.