Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daphne_xxx schreef:Helaas heb ik de jongen waar ik al heel lang om geef weggejaagd door, wss, mijn persoonlijkheidsstoornis. Any tips on how to handle that?
Cayenne schreef:daphne_xxx schreef:Helaas heb ik de jongen waar ik al heel lang om geef weggejaagd door, wss, mijn persoonlijkheidsstoornis. Any tips on how to handle that?
Niet handelen, maar gewoon laten gaan. Ik weet niet wat voor persoonlijkheidsstoornis je hebt, maar als hij daar niet mee om kan gaan, is het voor beide partijen niet eerlijk om door te blijven pushen. Er komt vast wel iemand op je pad die er wel mee kan om gaan
Mondy schreef:Heb je überhaupt wel geslapen
Niet vanwege hem maar die pbs beantwoorden
maar kwam niet door jullie hoor!daphne_xxx schreef:daphne_xxx schreef:Helaas heb ik de jongen waar ik al heel lang om geef weggejaagd door, wss, mijn persoonlijkheidsstoornis. Any tips on how to handle that?
Dat is dus nog niet zeker, heb nog geen diagnose. Ik ben pas net bij de psycholoog omdat mijn aanvallen te heftig werden en ik nu echt hulp nodig heb. Dit is een soort crisis persoon (uit angst dat ik weer een suïcide attempt heb zegmaar) zodat er begonnen kan worden en daarna ga ik pas het hele proces in.
Ik (of hij) kunnen het nog helemaal verprutsen
maar goed, dan heb ik het in ieder geval wel geprobeerd!
Heeeel misschien is dat vanavond al.. maar hij moet tot laat werken dus ik denk niet dat ie daarna nog wil afspreken
zal je een pb nu besparen 
Iriscope schreef:Ik heb je gePBt maar zie nu je stop pas, kan het me goed voorstellen hoor!
Na mijn " ik ben verliefd op een jockey-topic" heb ik mijn lesje ook wel geleerd.
Vind het super dat je hem hebt gevraagd een drankje te doen en tof dat hij zo leuk reageerde.
Duimen dat hij net zo leuk blijkt te zijn als hij op het eerste gezicht lijkt!